packer

Make-up, kleding, en zo voort
Holden

Re: packer

Bericht door Holden »

Jake schreef:Over packers gesproken, ik was net even in paniek want ik was hem kwijt. Zonder erbij na te denken had ik hem voor het douchen weggelegd, maar ik wist totaal niet meer waar. Ik het halve huis afzoeken opzoek naar m'n "penis". :lol: Er zijn toch niet veel mensen die dat kunnen zeggen.
Heb ik ook weleens gehad - liep ik rond m'n hele kamer alles over hoop te halen, vraagt m'n vriendind "wat zoek je??". ik - "Ik kan m'n penis niet vinden". Toch wel een van die grappige momenten in dit process.
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Ik heb net, bij gebrek aan Maizena, toch talkpoeder van zwitsal, voor babietjes, op mn packer gedaan. Ik moest hem echt wassen, maar hij ging echt plakken.

En ik moet zeggen dat die poeder tien x beter en fijner is dan maizena, en niet zown zooi. Maar zou die poeder nou zo slecht zijn? Ik vind die zandkorrelige maizena echt niet prettig..
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Babypoeder zou geen probleem moeten zijn maar echte talkpoeder.. (voor hoe groot het verschil dus is..)

Er is volgens mij geen keihard bewijs, maar er is wel onderzoek gedaan naar en een verband gevonden tussen een kankersoort en talkpoeder. Maar als jou spul babypoeder heet lijkt me sterk dat het hetzelfde spul is, ik betwijfel dat het in de handel mag voor babies als het kankerverwekkend zou zijn. Hoe minimaal ook.
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Ja idd. Nou het heet dus talkpoeder, maar er staat een babietje op, van zwitsal weetjewel? En idd, hoezo zou het nog verkocht worden alst gevaarlijk is? Ik dacht dat het de packer stuk zou maken ofzo...
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ja geen idee, het zal wss wel goed zijn..

Talkpoeder en eierstokkanker
EdwinJulian

Bericht door EdwinJulian »

Sokken werken ook goed :P :) ^^
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Jake

Bericht door Jake »

Holden schreef:
Jake schreef:Over packers gesproken, ik was net even in paniek want ik was hem kwijt. Zonder erbij na te denken had ik hem voor het douchen weggelegd, maar ik wist totaal niet meer waar. Ik het halve huis afzoeken opzoek naar m'n "penis". :lol: Er zijn toch niet veel mensen die dat kunnen zeggen.
Heb ik ook weleens gehad - liep ik rond m'n hele kamer alles over hoop te halen, vraagt m'n vriendind "wat zoek je??". ik - "Ik kan m'n penis niet vinden". Toch wel een van die grappige momenten in dit process.
Ik kwam net dit nummer tegen deed me meteen denken aan dit topic xD

Sokken werkt ook wel ja, maar ik vind een packer toch beter aanvoelen dan een sok in m'n ondergoed. Het zal wel grotendeels psychologisch zijn. Gewoon het idee dat je met een sok rondloopt voelt heel anders dan dat je met een packer rondloopt.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik heb gisteren m'n eerste (allereerste en eerste van de twee die ik besteld heb) jockstrap binnengekregen. Wilde er al langer één maar elke keer als ik keer bedacht ik me weer hoe duur die krengen zijn. Maar vond er van het weekend één in de sale en een ander die niet zo duur is. :)

Anyway, gisteren wel even aangetrokken maar kan nog niet geheel zeggen of het goed werkt aangezien ik nog midden in sharkweek zit. Maar zal over een paar dagen, als dat weer voorbij is, wel even laten weten hoe het mij bevalt als packer harnas. Ik heb begin augustus een evenement met veel muziek dus daar moet gedanst en gesprongen worden. Dus m'n zaakje kan maar beter goed op z'n plek blijven ;)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Nou bij deze dan mijn fotoverslag / review van de Gen 2 Peecock van Peecockproducts.com. Ik heb hem net 1,5 dag, dus de volledige gebruiksreview komt nog. ;)

Dit is 'm dan, de 4inch Peecock in kleurtje Light Beige.
Afbeelding

Kleurkeuze was voor mij niet zo moeilijk. Ik heb ooit het eerste model van de Peecock ook in deze kleur aangeschaft en wist dus dat deze goed was voor mij. Ik ben zelf nogal bleek, dus hij kleurt goed overeen met mijn lichaam en is donkerder dan mijn huid als je hem met mijn binnenarm/bovenbeen vergelijkt.
Afbeelding

Hier te vergelijken met de Mr. Limpy van 3,5inch en de Gen 1 Peecock van 4inch.
Afbeelding

Dan voor wat 'close ups'
De ballen zijn '3d' en schijnen een redelijk goede 'squeeze' te hebben. Ik kan er wel in knijpen, maar ik heb nooit vergelijkingsmateriaal vastgehouden.. xD ;)
Afbeelding

Aderen op de schacht
Afbeelding

Eikel
Afbeelding

De achterkant
Afbeelding

Dan op naar de extraatjes
De erection rod, deze schuif je vanaf de achterkant er in.
Afbeelding

Daarbij kan je de 'pleasure kit' aanschaffen, deze klik je op de achterkant en de theorie is dat je zelf ook wat voelt tijdens sex
Afbeelding
Afbeelding

Als er interesse is naar het jockstrap harnas van peecock zelf, dan maak ik daar ook nog even foto's van. Zelf gebruik ik deze en een paar 'echte' jockstraps waar een gat in geknipt is. Dit werkt voor mij tot nu toe prima.

Dan, wat vind ik er tot nu toe van?
Over het algemeen goed, de schacht is vreemd dat het wat breder is (groter qua omtrek zegmaar) dan wat ik gewend ben. Als je hem draagt is hij dus ook niet zo prominent in je (onder)broek want hij word redelijk wat platter gedrukt. Ik denk dat de Gen1 peecock groter leek, eventueel ook omdat de ballen daarbij meer ruimte innamen. Nu hebben deze echt een 'eigen plekje' onderaan zegmaar.

Materiaal is comfortabel en hij is fijn in gebruik als packer, plakt niet en hoeft niet ingepoederd te worden zoals de mr. limpy.

En de grote vraag, kan ik er staand mee plassen. Nuja, in principe.. ja. Ook al heb ik hem pas net, het gaat al beter dan het ging met de Gen 1 peecock. Ik heb twee keer wel een lek moment gehad, maar dat komt ook omdat ik er niet vanuit moet gaan dat het gewoon goed gaat als ik er niet over na denk. Ik moet gewoon beter opletten hoe het zit met positionering en als het fout gaat >> waarom het dan fout gaat. Geloof dus wel dat het gaat lukken. Ik heb leren plassen met een medicine spoon, nou, dan zou dit ook moeten lukken.

Hoe het daadwerkelijk gaat met broek aan enzo, dat laat ik volgende week wel weten. :)

Als er specifieke vragen zijn of als er meer foto's gewenst zijn en eventuele foto's met liniaal. Laat maar horen.
Holden

Bericht door Holden »

Ik heb ook de Gen2. Vorige week binnen gekomen en heb daar al meer succes mee dan met de Gen1. Ook de lucht beige maar dan de 5.5inch versie. Tot dusver maar 1 keer een ongelukje gehad (was thuis dus geen ramp) en dat was ook nadat ik niet goed had geplaatst na een hele dag rondlopen, zitten, etc. Met broek aan is het wel gelukt maar je moet wel wat meer controle over je blaas/plasbuis hebben om de straal zo onder controle te hebben, na een paar keer oefenen zal dat wel goed komen.

De pleasure-kit heb ik nog geen ervaring mee dus kan daar nog weinig over zeggen.

Het hele zaakje (lol) kost wel wat geld maar voor mij was ie 't zeker waard.

Goed idee trouwens, Nathan, om gewone jockstraps te kopen en daar dan een gat in te maken! Ik heb ook de jockstrap erbij besteld en was daar super blij mee, vond het alleen jammer dat ik er maar eentje had besteld. Dat zal geen probleem zijn nu dat ik weet dat het ook met een reguliere jockstrap werkt (niet een aan gedacht!). Waar heb jij de jockstraps gekocht? Een (hele) snelle internet search heeft nog niet zo veel opgeleverd..