Nieuwe chat! Zie dit topic.

Editie NL

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Editie NL

Bericht door Silvia »

vandaag hebben ze over TG een topic

RTL4 vandaag
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
kmmy
Berichten: 127
Lid geworden op: 19 mei 2012, 00:19
Gender: Vrouw

Re: Editie NL

Bericht door kmmy »

haha las het. "40 procent van de Nederlanders wil niet eens naast een transgender wonen"

Sorry. Maar naar mijn gevoel is dit echt onzin. En anders moet iedereen maar in Eindhoven komen wonen. Ik heb echt nog nooit ergens last van gehad. En ik heb echt niet altijd zin om optimaal als vrouw voor te komen. Geloof best dat ik er soms als een tomboy uit kan zien

Ik geloof echt wel dat sommigen hinder ondervinden van andere mensen. Maar bovenstaande slaat toch nergens op?
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Editie NL

Bericht door TheGirl »

Nou op TV op RTL4 bij EditieNL ging het meer over een reality programma wat op RTL5 komt en Valentijn de Hingh doet er aan mee, het was meer promotie voor een RTL programma op een van de Eigen zenders dus.
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Editie NL

Bericht door KarenTS »

ja, Valentijn doet mee aan expeditie robinson
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Editie NL

Bericht door Freetouch »

Nou ik heb valentijn gezien in haar documentaire...
Tjonge wat is die veranderd zeg...
Maar ik bleef mar kijken naar die piercing in haar neus.... :oops:
“good enough”
Silvia
Berichten: 584
Lid geworden op: 01 sep 2013, 14:16
Gender: Vrouw
Locatie: Zoetermeer

Re: Editie NL

Bericht door Silvia »

ze hadden ook over dat TG een goede roll model moesten hebben op de TV
Everyone is Perfect in their Own Way


Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Editie NL

Bericht door Emma »

Nou dan kunnen we onze lol nog op :-) Mijn moeder keek me laatst verschrikt aan alsof ik elk moment in Kelly vd Veer kon veranderen... Voor haar is er weinig ruimte tussen dat en een slechtgeschoren man in een bloemetjesjapon. Dat is wat zij uit de media geleerd heeft, en ik kan het haar niet kwalijk nemen.

Ik heb nog een boel uit te leggen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Editie NL

Bericht door Venka »

Emma schreef:Nou dan kunnen we onze lol nog op :-) Mijn moeder keek me laatst verschrikt aan alsof ik elk moment in Kelly vd Veer kon veranderen... Voor haar is er weinig ruimte tussen dat en een slechtgeschoren man in een bloemetjesjapon. Dat is wat zij uit de media geleerd heeft, en ik kan het haar niet kwalijk nemen.

Ik heb nog een boel uit te leggen.
Nou eindelijk iemand die hetzelfde zegt als wat ik ook al een hele tijd roep.De media zijn qua T,s alleen op zoek naar Kelly,s en aanverwanten en dat zijn niet de rolmodellen die wij kunnen gebruiken.Want bij heel veel gesprekken die ik heb gevoerd de afgelopen kleine 2 jaar kwam Kelly steeds weer om de hoek kijken omdat dat voor veel mensen een transseksueel is en de de stap van Kelly naar she-males is verrekt klein bij mensen die niet beter weten en zich al helemaal niet hebben verdiept in het fenomeen genderdysforie. Daarom mogen we blij zijn dat vrouwen als Valentijn toch ook nog wel eens in de media opduiken want zij zijn een veel betere en natuurlijke rolmodellen voor de massa.
Gebruikersavatar
willah
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Transgender
Locatie: amsterdam

Re: Editie NL

Bericht door willah »

nou ik zie valentijn ook niet als een rolmodel hoor,ik vind het gewoon een lange gozer,is mijn mening.
ik zie liever kelly,misschien komt ze wat stom uit de hoek soms maar ik ken haar al heel lang en ze is en blijft super.het is ook maar een act.
ach je kan de menigte toch nooit laten zien wat nou een rolmodel is als trans/gender.je hebt ze in allerlei soorten en maten net als gewone mensen haha
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Editie NL

Bericht door Fay »

Waarom wordt er toch zoveel waarde gehecht aan rolmodellen?

Alsof die ook maar iets te betekenen hebben voor jouw individuele situatie

Fay