Ik heb even gegoogeld en het is zo, de in-take bij VU gaat sneller dan bij P.I.G MAAR voordat je diagnostiek bij VU begint ben je veel sneller bij P.I.G aan de beurt.
Dat terzijde, ik hoop dat ze dat voor je vergoeden, ik zelf keek even op de account van mijn verzekering en kon alles terugzien behalve VU, erg raar maargoed.
Wijzigingen 1 januari 2014
-
Veronica
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Wijzigingen 1 januari 2014
Ja, voordat we weer over de wachtlijsten gaan razen, ik wil zo graag weten welke verrassingen ons per 1-1-2014 staan te wachten... Niet dat ik een duidelijk antwoord verwacht hier hoor 
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Freetouch
vanaf 2014, komt er wereld vrede en word alles vergoed maakt niet uit waar je je srs doet......Emma schreef:Ja, voordat we weer over de wachtlijsten gaan razen, ik wil zo graag weten welke verrassingen ons per 1-1-2014 staan te wachten... Niet dat ik een duidelijk antwoord verwacht hier hoor
“good enough”
-
Veronica
Of ze vergoeden ineens alles wat je maar aan jezelf wilt laten aanpassen.thegirlinme schreef:vanaf 2014, komt er wereld vrede en word alles vergoed maakt niet uit waar je je srs doet......Emma schreef:Ja, voordat we weer over de wachtlijsten gaan razen, ik wil zo graag weten welke verrassingen ons per 1-1-2014 staan te wachten... Niet dat ik een duidelijk antwoord verwacht hier hoor
-
Arike
PIG is voortdurend bezig met aannemen van nieuwe mensen, stagiairs en opleidingen van nieuwe psychologen (doen overigens niet allemaal gender...)Silvia_P schreef:ze moeten meer mensen aannemen !
als ze een maand erg veel mensen aannemen en allemaal een intake gesprek voeren , dan is de wacht tijd meteen erg laag
maar ja een half jaar is ook goed
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Venka
Ik begin mij een beetje te ergeren dat bijna elke topic steeds afdwaalt van het onderwerp,ik doe er ook wel eens aan mee maar ik denk dat hier toch een schone taak ligt voor moderators om draadjes ook een beetje schoon proberen te houden.Daar zijn moderators in mijn ogen ook voor aangesteld en niet om alleen een groene naam te hebben.Zijn er te weinig moderators die actief en capabel zijn en willen modereren dan zoek a.u.b. wel mensen die willen modereren
want ik ben ook wel benieuwd wat er nu gaat wijzigen omdat ik ook bij het P.I.G. loop en elke keer als ik kijk op ongelezen berichten moet ik onzin lezen over lobbyen.Normaal gesproken zou een moderator een gebruiker er op wijzen even een nieuwe topic te openen dat over lobbyen gaat en zo hou je draadjes een beetje on-topic en ook schoon.
want ik ben ook wel benieuwd wat er nu gaat wijzigen omdat ik ook bij het P.I.G. loop en elke keer als ik kijk op ongelezen berichten moet ik onzin lezen over lobbyen.Normaal gesproken zou een moderator een gebruiker er op wijzen even een nieuwe topic te openen dat over lobbyen gaat en zo hou je draadjes een beetje on-topic en ook schoon.
-
Freetouch
Je hebt gelijk aafke...
Sorry, maar ik heb ook het een en ader nagevraagd, en het enige wat ik als antwoord kon krijgen is dat er een wijziging in het vergoedingen systeem ging komen, maar dat wil niet zeggen dat instellingen anders dan het VU geen vergoedingen meer krijgen...
Sorry, maar ik heb ook het een en ader nagevraagd, en het enige wat ik als antwoord kon krijgen is dat er een wijziging in het vergoedingen systeem ging komen, maar dat wil niet zeggen dat instellingen anders dan het VU geen vergoedingen meer krijgen...
“good enough”
-
Arike
Onderwerp toch maar even gesplitstAafke schreef:Ik begin mij een beetje te ergeren dat bijna elke topic steeds afdwaalt van het onderwerp,ik doe er ook wel eens aan mee maar ik denk dat hier toch een schone taak ligt voor moderators om draadjes ook een beetje schoon proberen te houden.Daar zijn moderators in mijn ogen ook voor aangesteld en niet om alleen een groene naam te hebben.Zijn er te weinig moderators die actief en capabel zijn en willen modereren dan zoek a.u.b. wel mensen die willen modereren
"You try to forget but it's impossible
-
LauraB
Ik heb 18 en 19 september weer een gesprek bij het P.I.G. zal er naar vragen. Het onderwerp vergoedingen en akkoordverklaringen aanvragen stond sowieso al op mijn agendamijn
-
intrans
Alwin gaf aan mij aan dat hij bezorgd is dat het voor het P.I.G moeilijker gaat worden op het gebied van vergoeden.
Dit voornamelijk omdat het VUmc nogal hoger aangeschreven staat door alle zorgverzekeraars en het goedkoper is.
Dit voornamelijk omdat het VUmc nogal hoger aangeschreven staat door alle zorgverzekeraars en het goedkoper is.