http://www.lgbtqnation.com/2013/09/univ ... s-program/" target="_blank
Natuurlijk kwam er iemand meteen op Facebook (waar het gedeeld wordt) met "Ik wed dat de leraren cis zullen zijn".
Dat maakt dus geen zak uit.
Je hoeft geen trans persoon te zijn om er les over te geven of onderzoek in te doen.
Kennis is niet hetzelfde als eigen ervaring/gevoelens. Die kunnen zelfs in de weg zitten bij lesgeven en onderzoek.
Niet elke transpersoon is hetzelfde en dat wordt misschien uit zicht verloren als je vanuit je eigen gevoel en ervaring spreekt.
Je hoeft geen Down syndroom te hebben om er onderzoek naar te doen en te zien waar ze tegen kunnen botsen in de maatschappij.
Bovendien is het maar een aanname dat er geen trans professoren bij zullen zitten! Tot nu toe gaat het om vacatures...
Daarbij, de leerlingen zullen ook niet trans zijn. En zij gaan ook hun kennis weer doorgeven. Zou dat niet mogen omdat ze niet trans zijn? Dan komen we nooit vooruit. Als superminderheid moeten we blij zijn met elke uitbreiding van kennis over transpersonen en de issues waar we mee te maken kunnen hebben..
Uni in Arizona zoekt leraren voor trans studies
-
Simão
Uni in Arizona zoekt leraren voor trans studies
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Freetouch
Re: Uni in Arizona zoekt leraren voor trans studies
Daar zullen we maar op soliciteren dan...
“good enough”
-
diederique
Ik mis het sollicitatieformulier 
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Simão
En dit is hoe ze zich profileren als school:
"The University of Arizona is an equal opportunity, affirmative action organization. The University prohibits discrimination on the basis of race, color, religion, sex, national origin, age, disability, veteran status, sexual orientation, or gender identity and is committed to maintaining a diverse and inclusive work environment."
"The University of Arizona is an equal opportunity, affirmative action organization. The University prohibits discrimination on the basis of race, color, religion, sex, national origin, age, disability, veteran status, sexual orientation, or gender identity and is committed to maintaining a diverse and inclusive work environment."
"We vinden steun bij de mensen die het met ons eens zijn, en groei bij de mensen die het met ons oneens zijn" Frank A.Clark
-
Arike
full time lerares worden leek me al nooit wat
(al heb ik zelf ook op de uni gewerkt, wel een andere hoor
)
Ben wel benieuwd wat je met een Master Trans studies kan doen
(al heb ik zelf ook op de uni gewerkt, wel een andere hoor
Ben wel benieuwd wat je met een Master Trans studies kan doen
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Freetouch
Ik heb op de Northern Arizona University NAU les gegeven... erg leuk... Maar je moet wel je Phd hebben en een work permit....
“good enough”
-
Arike
Mijn kans op een Phd heb ik wel verspeeld... en ik was niet van plan om dat nieuw leven in te blazen... net zo min als ik van plan was ooit lang in Arizona te zijn....
"You try to forget but it's impossible
-
LisaM
Arizona, iew! Hillbilly country alert!thegirlinme schreef:Ik heb op de Northern Arizona University NAU les gegeven... erg leuk... Maar je moet wel je Phd hebben en een work permit....
-
Freetouch
Ooit in Arizona geweest???LisaM schreef:Arizona, iew! Hillbilly country alert!thegirlinme schreef:Ik heb op de Northern Arizona University NAU les gegeven... erg leuk... Maar je moet wel je Phd hebben en een work permit....
Arizona... 80% is LDS, en dat is echt niet Hillbilly!!!
Ik zat in Flagstaff die tijd...
Maar idd ben liever in CA...
“good enough”
-
Raisa
Wauw, waar heb je een PHD in?thegirlinme schreef:Ik heb op de Northern Arizona University NAU les gegeven... erg leuk... Maar je moet wel je Phd hebben en een work permit....
Ondanks dat ben ik wel vrij argwanend over wat mensen menen te weten over transseksualiteit. Een tijd terug was ik op een transgender debat in Nijmegen waar een docent genderstudies (zijn naam en titel zijn me niet bijgebleven) een inleidend praatje hield. Persoonlijk erger ik me niet zo aan het woord ombouwen, maar wanneer je het 60 keer voorbij hoort komen ik een universitair praatje dan begint het wat te knagen. Al in al was het vrij respectloos waarin ook gezegd werd dat je als hetero jongen moest oppassen met wie je danst bij het uitgaan want je kon wel eens met een trans in bed belanden. Mijn hart maakte wel een huppeltje toen er protest vanuit het publiek kwam, wat er blijkbaar ook genoeg van had.Simão schreef:http://www.lgbtqnation.com/2013/09/univ ... s-program/
Natuurlijk kwam er iemand meteen op Facebook (waar het gedeeld wordt) met "Ik wed dat de leraren cis zullen zijn".
Dat maakt dus geen zak uit.
Je hoeft geen trans persoon te zijn om er les over te geven of onderzoek in te doen.