24/7 tucken... dan valt die na een tijdje er vast vanzelf af denk ik...
Ik tuck alleen bij bepaalde kleding...
Tucking
-
Freetouch
Re: Tucking
“good enough”
-
Veronica
Ik tuck juist niet omdat het iedere keer misgaat.
En de paar keer dat het wel lukte was het echt geweldig dat ik alle strakke broeken zonder die "bobbel" aan kon trekken, maar zoals gezegd ging het iedere keer mis, voornamelijk als die ene testiekel "eruit viel".
Dus koop ik broeken die iets wijder zijn, dan zie je het niet, het nadeel is wel dat je broeken redelijk "hangen" op je achterste en niet zo mooi strak zitten als bij de meeste bio vrouwen, al is dat meer zo omdat ik een wijdere broek neem, als ik zou tucken zou dat geen probleem zijn.
Verder is het kwestie van wennen, in het begin had ik het vaak dat als ik mijn benen oer elkaar deed een plas gevoel kreeg, waarschijnlijk door de druk, al heb ik daar niet zo veel ervaringen mee, ik heb iets van 4 dagen op 'n rij getuckt.
En de paar keer dat het wel lukte was het echt geweldig dat ik alle strakke broeken zonder die "bobbel" aan kon trekken, maar zoals gezegd ging het iedere keer mis, voornamelijk als die ene testiekel "eruit viel".
Dus koop ik broeken die iets wijder zijn, dan zie je het niet, het nadeel is wel dat je broeken redelijk "hangen" op je achterste en niet zo mooi strak zitten als bij de meeste bio vrouwen, al is dat meer zo omdat ik een wijdere broek neem, als ik zou tucken zou dat geen probleem zijn.
Verder is het kwestie van wennen, in het begin had ik het vaak dat als ik mijn benen oer elkaar deed een plas gevoel kreeg, waarschijnlijk door de druk, al heb ik daar niet zo veel ervaringen mee, ik heb iets van 4 dagen op 'n rij getuckt.
-
LauraB
Ik tuck nu ook sinds een aantal maanden 24/7, echt een hele opluchting. Veel beter dan het gefixeer met tape overdag.
-
Veronica
Zonder tape? Hoe dan?LauraB schreef:Ik tuck nu ook sinds een aantal maanden 24/7, echt een hele opluchting. Veel beter dan het gefixeer met tape overdag.
-
Freetouch
-
Veronica
Klinkt niet bepaald romantischthegirlinme schreef:gewoon met een sok en een elastiekband....
Ik begin toch weer eraan te denken om het weer te proberen, het voordeel is dat als er iets misgaat je het toch niet ziet in mijn broeken.
-
Freetouch
Hierbij een goede uitleg over tucken... en is door mij erg compfortabel bevonden...Veronica schreef:Klinkt niet bepaald romantischthegirlinme schreef:gewoon met een sok en een elastiekband....![]()
Ik begin toch weer eraan te denken om het weer te proberen, het voordeel is dat als er iets misgaat je het toch niet ziet in mijn broeken.
Je testikels moet je gewoon terug in je buik duwen voor het tucken... dan blijven ze daar gewoon door de tuck zitten!
“good enough”
-
LauraB
Ergens toen ik naar het voorgezet onderwijs ging kreeg ik meer en meer last van het bungel gevoel. Ik ging strakker ondergoed dragen maar dat hielp onvoldoende. Ergens dat ik 16/17 was ging ik van alles bedenken en kwam uit eindelijk uit op tape.Veronica schreef:Zonder tape? Hoe dan?
Wat ik deed: 's morgens na het plassen een stuk inpak tape van ca 10cm pakken. penis losjes omhoog tegen de buik en het stuk tape in verticale richgter er overheen. Dan strakke slip omhoog trekken en weer iets naar beneden (kruis blijft omhoog. Dan kon ik de testes en scrotum netjes verdelen en de slip flink omhoog trekken. Daarover heen gingen nog één slip en een te strakke boxer.
Wat ik nu doe. Penis iets naar achteren stoppen, testes komen dan mooi liks en recht uit. Deze duw ik dan ver terug de buik holte in (ongeveer mijn hele wijsvinger past er achter aan in). Dan prop ik het schrotum links en rechts de goltes in. Dan kan de penis helemaal strak naar achteren. Benen goed tegen elkaar aan houden en één strakke slip omhoog trekken. Daar overheen trek ik een corrigerende slip met taille aan. Dan blijft alles prima zitten. Na een paar minuten merk je niet meer dat er ook maar ooit iets gezeten heeft.
Na plassen herhaal ik het hele ritueel. Grote voordeel is dat de tape meestal niet goed terug plak en je de rest van de dag weer k** rondloopt. Met deze manier van tucjen trek je alles in een half minuutje weer op zijn plek. Ik ga nu gewoon weer overdag meerdere keren naar de WC (openbaar altijd damestoilet).
Ik slaap ook gewoon getucked.
-
diederique
Ik volg de methode "Laura"; geen tape of iets, gewoon je buik in duwen. Het blijft de hele dag moeiteloos zitten, zelfs als ik met een bikinibroekje loop of zwem. Overigens een deel van het geheim is dat "hij" al drie jaar compleet werkeloos is en alleen als de Androcur niet werkt (bij > 25 gr is bewaard) de kop opsteekt. 
Laatst gewijzigd door diederique op 08 sep 2013, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Freetouch