Wat vrouwen goed kunnen
-
Freetouch
Re: Wat vrouwen goed kunnen
kunnen jullie ook niet wachten op de apple iPhone 5s presentatie???
“good enough”
-
Barbarella
Uh nee daar kan ik niet op wachten, ik denk eigenlijk dat ik het aan me voorbij zal laten gaan. maakt niet uit. ik had een Simon, een Merlin, De eerste handheld nintendo's en tal van hun spin offs, een handheld electronische flipperkast, een elctronischesche schuifpuzzel, een travelersdialer: met maar liefst opslag voor 50 telefoonnummers. En Oh ja ik was test subject voor pong.
Electronische meuk boeit me niet.
Levendula
Electronische meuk boeit me niet.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Veronica
Ik niet, ik weet toch al dat het een simpele upgrade zal zijn + vingerafdrukscanner.thegirlinme schreef:kunnen jullie ook niet wachten op de apple iPhone 5s presentatie???
iPhone 5C wil ik wel zien, ben benieuwd wat de prijs vs specificaties zal zijn, hopelijk verprutsen ze dat niet want de concurrentie is mordend.
Waar ik wel op wacht is iOS 7, ik heb alle beta's al uitgeprobeerd en 4 werkte het beste op mijn iphone 4, bij 5 en 6 hebben ze waarschijnlijk iets verprust want die waren gewoon traag, en ik wil mijn iPhone 4 toch nog een jaar of 1,5 gebruiken, hij kan toch alles wat ik van hem verwacht.
Maar als er vanavond 19 uur een live stream komt ga ik wel kijken
-
Raisa
Niet echt, ik vind smartphones een vergif in deze samenleving.
-
TheGirl
Ik gebruik geen Apple en wacht er dus niet op;)
-
Veronica
Klopt, ik ken mensen die iedere seconde van de dag hun Whatsapp, Facebook, Twitter, Insagram, Google+ kijken, en hebben daar de tijd voor maar niet voor school.Raisa schreef:Niet echt, ik vind smartphones een vergif in deze samenleving.
Ik heb Whatsapp en Facebook, maar dat laatste kijk ik 1 á 2 keer per dag, soms 3 maar ik hoef echt niet iedere seconde naar al de crap kijken.
Mijn telefoon gebruik ik voor het lezen van nieuws, emailen en muziek luisteren, en natuurlijk bellen en sms-en want daar is een telefoon eigenlijk voor.
-
Joyce
nee, ik ben anti apple
-
Arike
Heb je mij nu nog niet ingehaald in postcount?thegirlinme schreef:Tjeesus... Ik zie zowaar dat ik al meer dan 1200 berichten heb gepost...![]()
Wat ben ik toch een... vrouw
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Arike
De presentatie boeit mij niet.... maar ik wil wel graag specs en reviews lezen...thegirlinme schreef:kunnen jullie ook niet wachten op de apple iPhone 5s presentatie???
Ik heb een nieuwe foon nodig en twijfel tussen een iphone en een galaxy... liefst heb ik een dualsim, maar die zijn toch allemaal baggertraag, dus dat skip ik dan maar...
"You try to forget but it's impossible
-
Veronica
Dan zou ik maar op Tweakers.net kijken, daar kunnen ze je goed helpen en vaak komen ze met chinese telefoons die lekker goedkoop (en vaak ook dual-sim) zijn en niet qua kwaliteit en specificaties onder doen voor de telefoons die hier in de winkel te koop zijn.