Nieuwe chat! Zie dit topic.

9-11

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

9-11

Bericht door TheGirl »

Iemand op 11 september nog terug gedacht?
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: 9-11

Bericht door Arike »

Ja
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: 9-11

Bericht door Emma »

11-9 blijft gewoon de verjaardag van mijn vader. Punt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: 9-11

Bericht door TheGirl »

Raar dat programmering van RTL er niet anders door was.
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: 9-11

Bericht door Freetouch »

Ik kan 9-11 nog als de dag van vandaag herinneren... Ik was die dag in de nieuwsroom van sky, en zag het dus gewoon live op de achtergrond gebeuren... de momenten dat de hele newsroom toen geshockeerd was en de producer die dit wist te doorbreken, en toen het tweede vliegtuig... dat staat nog steeds op mijn netvlies....
Soms word ik er nog wel eens wakker van, en denk ik aan het moment dat ik die mensen wanhopig zie proberen hun geliefde e bereiken die in het WTC werkten...

Ik ken mensen die er niet meer zijn, nooit meer iets van terug gevonden...
ook werd ik wekelijks gebeld door een broker met adviezen over investeren enz. sinds die dag ben ik nooit meer door hem gebeld... hij werkte in het WTC...

De knal, de geur, het geluid wat nooit op video is weten te weergegeven, gonzen nog regelmatig door mijn hoofd... dus ja, gisterenavond was weer eens een avondje dat ik me realiseerde hoe een geluk dat ik heb, en kun je al je tegenslagen gemakkelijk relativeren en er positieve energie uit halen...
“good enough”
Gebruikersavatar
diederique
Berichten: 2045
Lid geworden op: 03 mei 2013, 17:27
Gender: Vrouw
Locatie: Dordrecht

Re: 9-11

Bericht door diederique »

Neen, helaas pas vandaag de 12e. Hoewel geen Islamitische feestdag, weten de imans achter me -vier moskeeën dwars door elkaar heen- vandaag (the day after) niet van op houden. Met een speciale "bijenkorf" pling/plong "speciale aanbieding"; zelfs buiten de normale gebedsuren klinkt het oproepen en het uitgebreid reciteren als of de Ramadan net begonnen is.
Opvallend, maar zal er wel niets mee te maken hebben. Mijn Arabisch is gewoon niet goed genoeg.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: 9-11

Bericht door Venka »

Ik heb er ook geen moment bij stil gestaan maar door de media aandacht werd je er wel even fijntjes er op gewezen dat het inmiddels zoveel jaar is geleden.Het is gebeurd - hoe erg ook - het leven gaat door en om er elk jaar bij stil te staan..........Ik heb de vuurwerkramp in Enschede mee gemaakt maar ook dat is verleden tijd en behoeft wat mij betreft niet zoveel aandacht.Zo zijn er meer verschrikkelijke dingen gebeurd in het verleden en daar is ook niet veel (media) aandacht voor.Maar zoals met alles (xxxxx) zijn Amerikanen goed in alles flink opblazen.

[mod mode on]
Beledigend deel van tekst verwijderd.
Eva
[mod mode off]
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: 9-11

Bericht door Raisa »

Ik werd eraan herinnerd door een explosieve toename aan complotdraadjes over 9/11...
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: 9-11

Bericht door Veronica »

Raisa schreef:Ik werd eraan herinnerd door een explosieve toename aan complotdraadjes over 9/11...
Youtube staat er vol mee, de kandidaten zijn oa NSA, de amerikanse regering en de leukste, illuminiati :p

De dag dat het gebeurde was ik boos omdat er niks op TV was, op iedere zender was dit, ik had het natuurlijk niet helemaal door maar vergeten ben ik het niet, al was ik toen pas 10 jaar oud.

Ieder jaar denk ik wel aan, meer omdat ik het gewoon zo vaak heb gehoord dat je er haast niet omheen kunt, dit jaar vergat ik het wel, ik kwam pas achter tijdens het 8 uur journaal.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: 9-11

Bericht door KarenTS »

ik moest er wel aan terug denken gisteren. Het was toch wel een van de meest schokkende gebeurtenissen uit mijn leven. Toen t 1e vliegtuig de toren in ging,zat ik naast iemand in de tram,die eigenlijk op dat moment in de had moeten zitten,dat vergeet je niet zo snel. Ook stond ik op bijna dezelfde dag,in 2000 ,zelf op de torens