Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat vrouwen goed kunnen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Joyce »

Jeee Melany mooie avatar
Was gelijk nieuwsgierig naar de voorkant, heb scherm omgedraaid maar hielp niet
echt super vrouwelijk
Is toch je eigen haar?

compliment
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Freetouch »

Raisa schreef:Getrouwd met een knappe man, op vakantie in de Caraïben, werk in de modewereld en je lijkt wel 27 met dat mooie lijf.
Je hebt het voor elkaar Melany.
Wel getrouwd, maar met een knappe vrouw... ;) voor de rest bedankt voor de complimentjes...
Al lijkt het voor de buitenwereld dat wij alles perfect voor elkaar hebben, geloof me, elk huisje heeft zijn kruisje....
“good enough”
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Freetouch »

Joyce schreef:Jeee Melany mooie avatar
Was gelijk nieuwsgierig naar de voorkant, heb scherm omgedraaid maar hielp niet
echt super vrouwelijk
Is toch je eigen haar?

compliment
Ha mijn voorkant, stond er tot vandaag op,
het is idd mijn eigen haar, al moet ik zeggen dat het doorzichtig begint te worden als ik het los draag... dus ik hoop dat de hormoontjes hun werk gaan doen... daarnaast binnenkort stamcel klonen om het er later dit jaar bij te laten planten, staat allemaal in de maanden dat ik er uit lig gepland...
vergeet niet dat ik elke morgen bijna 2 uur voor de spiegel sta, mijn haar verzorg etc. dat ik geen gespierd lijf heb, heeft heel mijn leven tegen me gewerkt...
“good enough”
Joyce
Berichten: 357
Lid geworden op: 31 mar 2012, 13:55
Gender: Vrouw
Locatie: Wezep

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Joyce »

thegirlinme schreef:

Ha mijn voorkant, stond er tot vandaag op,
Maar niet in kleur
thegirlinme schreef: het is idd mijn eigen haar, al moet ik zeggen dat het doorzichtig begint te worden als ik het los draag... dus ik hoop dat de hormoontjes hun werk gaan doen... daarnaast binnenkort stamcel klonen om het er later dit jaar bij te laten planten, staat allemaal in de maanden dat ik er uit lig gepland...
vergeet niet dat ik elke morgen bijna 2 uur voor de spiegel sta, mijn haar verzorg etc. dat ik geen gespierd lijf heb, heeft heel mijn leven tegen me gewerkt...
Ik krijg voor mijn (vergrote) prostaat finasteride tabletten, bijwerking is heel goede bescherming tegen haaruitval :hug:
andere bijwerking; het zaakje tussen de benen is in uiterste rusttoestand (voor mij gewenst bijkomend voordeel, ik had er toch al niets mee)
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Je ziet er mooi uit Melany, ik zou zelf nooit met mijn rug bloot durven lopen maar jij zal met dat lichaam wel heel veel positieve aandacht trekken ;)

http://m.nos.nl/pl/svt/si/nos/po/opnl/s ... /pa/248725

Ook interessant.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door KarenTS »

heel erg off-topic, maar wel heel cool.. over die voyager sondes!
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door TheGirl »

KarenTS schreef:heel erg off-topic, maar wel heel cool.. over die voyager sondes!
In dit topic kan er toch niks off-topic
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

TheGirl schreef:
KarenTS schreef:heel erg off-topic, maar wel heel cool.. over die voyager sondes!
In dit topic kan er toch niks off-topic
Het is ook de off-topic, topic :lol:
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door TheGirl »

lekker veel off topic, waar het niet kan, off topic van off topic.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Ik blaas er weer leven in, ik ga waarschijnlijk deze maand op een eigen kamer wonen met gedeelde keuken, badkamer ect.

Op zich prima, heb ik alle rust om mijn opdeling te volgen zonder iedere moment van de dag door mijn moeder gestoord te worden, hopelijk heeft de verhuurder niks tegen transgenders, er stond duidelijk alleen voor een man maar goed daar kom ik vrijdag achter.

Wel een hele mooie en nette kamer, maar 10m2 maar gezien de prijs van 250 euro per maand, veel goedkoper dan andere kamers + je hebt niet van die irritante eisen zoals bij studenten kamers (ik werd afgewezen omdat ik lang haar had, stel je voor).

Maar voor dat geld zit stroom,gas en elektra wel in, net als glasvezel internet en inschrijving bij de gemeente.

Het probleem is alleen dat het in Almere is, de station is 10 minutjes lopen en een winkelcentrum is net zo ver, erg nette buurt maar nog verder van mijn school dus nu ben ik iedere dag in plaats van 50 minuten, 1.5 uur onderweg.

En alsnog valt het mee, ik vraag me wel af hoe de medebewoners reageren op mij, ik blijf mezelf maar het zijn 3 mannen...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding