Packer & STP device in één

Make-up, kleding, en zo voort
Nathan90

Re: Packer & STP device in één

Bericht door Nathan90 »

Wij zullen er ook nog wel seks mee hebben, maar ik heb hem niet gekocht specifiek daarvoor maar voor het packen (en vooral) staand plassen. Heb serieus over de 5,5" nagedacht, maar ben er vanaf geweken. Maar ik denk dat ieder die 1,75m en langer is in theorie wel met de 5,5" door kan komen.

Betreft de pleasure kit Figó, foto's staan in het andere topic. Je klikt het witte dingetje (dat is de hele 'kit') op de erectie staaf, als je deze vervolgens in de packer stopt en hem draagt in het harnas dan zit dat witte ding tegen jou biologische zaakje aan. De theorie is dat je op die manier ook wat voelt tijdens de sex. Ik heb hem nog niet gebruikt tijdens sex, maar heb het natuurlijk wel allemaal even uitgeprobeerd en ik geloof wel dat het zal werken.

Stan, bedoel je dat de jockstrap niet voor dagelijks gebruik/packen/plassen is? Dat klopt namelijk niet, die is juist voor dagelijks gebruik. Ik heb er één meebesteld en dat gaat allemaal prima, voor verder dagelijks gebruik heb ik gewone jockstraps met een gat er in geknipt. Ik kan me daarbij voorstellen dat de jockstrap niet strak genoeg is voor tijdens sex, maar dat kan ook aan mijn gevoel of de maat liggen. Ik bedacht zelf in ieder geval dat ik de oude 'play harnass' van mij Gen 1 Peecock hiervoor zou kunnen gebruiken.

(als je foto's van de jockstrap wil zien, laat het even weten, ik heb ze ergens op de computer staan)
Holden

Bericht door Holden »

De jockstrap kan gewoon makkelijk ook in een strakke boxer, zo gebruik ik 'm namelijk ook.

Voor seks dan gebruik ik of alleen de harnass (niet play harnass) van Gen1 of die harnass in combinatie met de jockstrap, voelt voor mij aangenamer. Kan nog niet veel zeggen over de pleasurekit omdat ik 'm nog niet zo vaak heb gebruikt. Hij kost $15 extra dus moet je maar kijken of je dat er ook aan wilt besteden.
Stan96

Bericht door Stan96 »

Ik bedoelde dat de play harness niet bedoeld is voor dagelijks gebruik. Maar goed dat ik weet dat de jockstrap onder een normale boxer kan! Denk dat ik nu wel eruit ben. Het wordt de 5.5" light beige met een jockstrap en de pleasure kit. Bedankt voor jullie hulp :D
Afbeelding Afbeelding
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Alright, laat weten wat je er van vind als die eenmaal binnen is Stan! :)

Overigens, play harness kan in theorie gedragen worden dagelijks, zolang je er niet staand mee hoeft te plassen. Maar ik zou het niet doen.

Oh en er komt trouwens (waarschijnlijk) nog eens €15,- bij voor invoerkosten. FedEx is daar altijd later mee, ik kreeg vandaag de brief in de bus.. (paar weken na bezorging pakket)
Holden

Bericht door Holden »

Dat heb ik niet gehad van FedEx... Ik heb de STP nu ongeveer een maand ofzo. Raar dat je 15euro erbij moest betalen..
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Moest ook toen ik de Gen 1 bestelde, gewoon invoerbelasting, krijg ik wel vaker bij bestellingen van een end weg. ;)

Je krijgt het ook niet altijd, maar bij FedEx is het echt afwachten. Komt vaak 3 -6 weken later. Dus kan nog komen.