Hoi Sylvia,
Dank je, ga maandag toch maar bellen want mijn vm staat in het buitenland. Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden. Gelukkig is het bijna maandag.......
Wachtlijst VUMC
-
Engel
-
Engel
Re: Wachtlijst VUMC
Hoi Nathan,Nathan90 schreef:Wachttijd tot diagnostiek is zeker korter. Vandaag gebeld door het vu, ik moet terugbellen voor diagnostiek afspraak!
Ik heb me 28 januari aangemeld. Dus reken maar uit =D
Gefeliciteerd hoor.
-
Engel
Help ze zegt u tegen mij....Silvia_P schreef:Engel schreef:Sta vanaf 3 januari geschreven. Ben vorige week en deze week anoniem gebeld. Daar ik in het buitenland ben dorst ik geen abonieme nummers op te nemen. Maar volgende week ben ik dus heeeeeel benieuwd. Weet iemand of het VUmc altijd anoniem belt?
ja ze bellen altijd anoniem , en als u niet opneem , dan spreken ze altijd je voice mail in ,
dus zorg ervoor dat je voice mail altijd aan sta
xoxoxo silvia
-
Veronica
Zo te lezen zijn al meer mensen aan de beurt, en sneller ook 
Ik heb vorige week vrijdag mijn psychologische gesprek gehad (pff duurde bijna 3 uur) en deze donderdag mijn 3de normale gesprek, dit keer over mijn levensverhaald die ik bij de 2de had ingeleverd.
Maar toch, de tijd gaat traag! maar ik ben nu tenminste qua gesprekken al op de helft
Ik heb vorige week vrijdag mijn psychologische gesprek gehad (pff duurde bijna 3 uur) en deze donderdag mijn 3de normale gesprek, dit keer over mijn levensverhaald die ik bij de 2de had ingeleverd.
Maar toch, de tijd gaat traag! maar ik ben nu tenminste qua gesprekken al op de helft
-
Venka
Het gaat ook traag hoor, ik heb dadelijk om 13:00 mijn 4e gesprek en daar heb ik nu al 7 maand over gedaan. Mijn 1e gesprek had ik al in april en eigenlijk had ik al lang klaar kunnen zijn maar gelukkig zit ik al in mijn real life bij het pig en ook de hormonen. Dus nu maakt mij de snelheid van het VUmc mij niet veel meer uit.
-
Veronica
Aafke schreef:Het gaat ook traag hoor, ik heb dadelijk om 13:00 mijn 4e gesprek en daar heb ik nu al 7 maand over gedaan. Mijn 1e gesprek had ik al in april en eigenlijk had ik al lang klaar kunnen zijn maar gelukkig zit ik al in mijn real life bij het pig en ook de hormonen. Dus nu maakt mij de snelheid van het VUmc mij niet veel meer uit.
Bij mij gaat het dus sneller dan maar ik krijg geen hormonen, dat is toch een pijnpunt bij mij
-
Nathan90
7 maanden over 4 gesprekken. Dat is wel heel idioot Aafke..
Bij mijn vriend heeft het pas vanaf de zomer wat langer geduurd, extra gesprek en dan ook nog een extra maand ertussen vanwege de vakantie. Maar dit is wel heel extreem. Om de hoeveel weken moet je langskomen dan? Ik dacht dat het 3 of 4 weken tussen elk gesprek was?
Mijn eigen update: vandaag contact opgenomen, mag vrijdag de 18e oktober op eerste gesprek komen.
Dat is dan weer lekker snel
Bij mijn vriend heeft het pas vanaf de zomer wat langer geduurd, extra gesprek en dan ook nog een extra maand ertussen vanwege de vakantie. Maar dit is wel heel extreem. Om de hoeveel weken moet je langskomen dan? Ik dacht dat het 3 of 4 weken tussen elk gesprek was?
Mijn eigen update: vandaag contact opgenomen, mag vrijdag de 18e oktober op eerste gesprek komen.
Dat is dan weer lekker snel
-
Miazara
Als dit van het VU is dan is het voor zo ver ik het weet 1 uur per maand. Dat was bij mij tenminste zo. Om de 3 maanden is wanneer je aan de hormonen zit (en dus groen licht heb gehad) maar ik weet niet of je dan ook nog bij psycholoog komt.
Code Sorceress
-
Nathan90
Mijn vriend is net gestart met hormonen, moet inderdaad over 3 maanden terugkomen voor.. een echo, gesprek met dokter en gesprek met psych. (geloof ik)
-
Venka
Dat is het ook maar ik zal het even uitleggen want het kan nog veel gekker en ik ben nu ook behoorlijk pissed.Nathan90 schreef:7 maanden over 4 gesprekken. Dat is wel heel idioot Aafke..
Mijn eerste afspraak was 29-4 met Luk gijs en omdat dit mijn eerste afspraak was wist ik nog niet veel.Ik heb tijdens dit gesprek aangegeven dat ik niet op de maandag kan en liever op woensdag of vrijdag afspraken in plan omdat ik alleen staande ouder ben en dus niet zo flexibel ben als anderen die die zorg niet hebben.Gijs kon niks voor mij doen en ik moest de afspraken maar verder inplannen via de telefoon.Dit dus ook gedaan en toen wederom aangegeven dat ik de maandag,dinsdag en donderdag niet kan,de reactie van de telefoon medewerkster was nou u heeft al een gesprek met Dr. Gijs gehad en het lijkt mij niet zinvol om de anderen afspraken bij een andere psycholoog in te plannen tenzij Dr. Gijs hier voor toestemming geeft
Maar goed vanochtend de trein gepakt van Enschede naar Amsterdam-zuid om 10:15 met aankomst 12:15 en bij mij is dat een directe verbinding en dus ruim op tijd voor mijn afspraak om 13:00 uur met Luk gijs. De trein was net bij Duivendrecht,kreeg ik een voicemail bericht en even luister....het zal toch niet ,Jos Megens om even te zeggen om 12:01 dat mijn afspraak van 13:00 verplaatst is naar 16:00 uur en als ik vragen had kon ik bellen.
Ja leuk de poli K is niet bereikbaar tussen 12 en 13 uur
Nou dan maar op hoge poten richting poli K om die Jos even de waarheid te zeggen.Heel doodleuk zegt hij dat ik wel kan wachten tot 16:00 uur want de afspraak is immers verplaatst en ik tegen Jos wat denk jij dat ik hier voor jan ... kom om om 12:01 te horen te krijgen dat mijn afspraak niet door gaat terwijl mijn trein om 12:15 aankomt.Wat verwacht jij nu van mij,ik was woedend en werd direct een apart kamertje in gedirigeerd door Jos.Je denkt toch niet dat ik hier 3 uur lang ga zitten omdat jullie dat zo even bepalen,ik ben gekke Henkie niet. Ik heb Jos gezegd dat ik het zat ben en een andere psycholoog wil en het VUmc draait op voor mijn reiskosten van vandaag want ik kom hier niet voor jan ...
Jos heeft mijn dossier erbij gepakt en hij zat ook al te kijken naar hoe mijn afspraken waren ingepland en vroeg waarom er over zoveel tijd tussen zat.Waarop ik heb geantwoord dat ik niet op de maandag kan en dit meer malen had aangegeven bij zowel Luk Gijs als de telefoon medewerkster.Ow zei Jos welke dagen kan je wel,nou de vrijdag kan ik altijd en ik begrijp niet waarom ik met alle geweld op maandag moet bij Luk Gijs.Nou zei Jos,wij hebben - op zijn Amsterdams gezegd - vrijdag geen fuck te doen hier.ik kan zo voor jouw afspraken inplannen op een vrijdag want op vrijdag hebben we 3 psychologen extra speciaal voor de vrijdag omdat iedereen altijd vrij wil op vrijdag en daarom jullie niet kunnen ontvangen en nu dus wel.Jos gaat donderdag overleggen met Gijs of en bij wie ik mijn diagnostiek verder kan doen want het hoeft niet op de maandag,dinsdag of donderdag en Jos begreep mijn frustratie.Want ik had al lang klaar kunnen zijn met die hele diagnostiek.
Het scheelt en ik ben daar heel blij om dat ik vorig jaar mij had aangemeld bij het PIG en ik heb daar nu gewoon groen licht en ben gewoon aan de hormonen en ik zit nu al 3 maand in mijn real life periode.Dit heb ik Jos ook verteld en hij zat met grote ogen te kijken alsof hij nog nooit van het PIG had gehoord en wilde weten van wie ik mijn hormonen krijg en dat heb ik hem verteld want ik ben namelijk ook benieuwd of ik in eens een terug koppeling krijg van mijn endocrinoloog dat het VUmc heeft gebeld.
Al met al ik ben dus best woedend over mijn diagnostiek,als ik kijk hoe mijn diagnostiek is gegaan bij het PIG en hoe soepel dat verliep en hoe traag en frustrerend dat bij het VU gaat.Nee mensen die zich net hebben aangemeld bij het VUmc--> meld je aan bij het PIG,eer je bij het VU aan de beurt bent en groen licht hebt dan ben je al lang en breed in je real life bij het PIG en het is veel beter wedden op 2 paarden dan op 1 en maar hopen dat die paard het gaat halen.Bij het VU moet ik nog maar even afwachten hoe het dadelijk gaat maar donderdag belt Jos mij op om te vertellen hoe het gesprek met Gijs is gegaan maar mijn ervaring is is dat ik vrijdag er zelf weer achter aan moet bellen.