Wachtlijst VUMC

Silvia

Re: Wachtlijst VUMC

Bericht door Silvia »

Claire schreef:yeeh 22 oktober ben ik welkom

good luck Claire :!:
Everyone is Perfect in their Own Way

Afbeelding
LauraB

Bericht door LauraB »

Volgende maand gaat Jos mijn afspraken in de agenda zetten, kan het beste dan even terug bellen.
Laatst gewijzigd door LauraB op 08 okt 2013, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Pfoe Aafke, wat een gedoe hé =/

Scheelt inderdaad dat je ook bij het PIG liep, moet er niet aan denken dat je alleen bij het VU had gezeten op die manier..
Venka

Bericht door Venka »

Nee ik ben daar heel blij om en eigenlijk maakt het niet uit wie jou begeleid als je er maar komt.
LauraB

Bericht door LauraB »

En dan vraag ik me toch af, of je diagnose bij het PIG ook niet een klein beetje in de weg zit. Jos weet overigens dondergoed wie en wat het PIG is en doet en heeft ook contact met én Alwin én Tanja.
Venka

Bericht door Venka »

Ik weet niet of dat mij in de weg zit maar diagnostiek had al lang klaar kunnen zijn. Vrijdag heb ik mijn eerste afspraak met Alwin in mijn real life periode en dit bespreek ik ook met hem. Donderdag belt Jos mij over hoecen wat, we zien wel.
Veronica

Bericht door Veronica »

Als ik dit zo lees had je in mijn ogen al zelfs klaar kunnen zijn met diagnostiek.
Afbeelding
Engel

Bericht door Engel »

Hoop Aafke dat je donderdag positief nieuws krijgt over je tempo
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Venka

Bericht door Venka »

Ik verwacht het niet maar goed.Weet je ik ben niet zo flexibel als de meesten en als ik op maandag een afspraak moet hebben dan moet het om 12/13 uur en later kan ik niet.Het VU blijft maar aanbieden om om 16 uur afspraken in te plannen en daarnaast heb ik een psych die lezingen geven en vergaderingen bijwonen belangrijker vind dan mij als patiënt bij te staan en dat is best storend en toch vind ik Luk Gijs een gedegen psych die weet waar hij over spreekt.Mijn dossier ligt nooit open op tafel en mijn levensverhaal ik heb daar nog nooit een citaat uit gehoord en toch heeft die man mij met bepaalde dingen voor in de toekomst mij aan het denken gezet.Klinkt heel gek uit mijn mond maar aan de ene kant zou ik het jammer vinden als ik een andere psych krijg maar aan de andere kant zou het wel beter zijn voor mijn doorstroming want ik had eigenlijk al lang aan mijn real life kunnen beginnen.Mocht ik een andere psych krijgen dan moet die persoon mij ook opnieuw leren kennen en hij wil wellicht alle 6 afspraken vol maken en bij Luk Gijs zou ik eigenlijk (volgens Gijs) afgelopen maandag mijn laatste afspraak zijn geweest.We horen het morgen wel van Jos en voor hormonen tsja die krijg ik al en ik zit in mijn 3e maand van real life bij het PIG.Ik zit alleen met mijn srs in de maag,bij het PIG ben ik medio eerste helft 2015 aan de beurt maar ja de kosten moet ik dan wel zelf voor schieten en dat is een probleem.Daar heb ik het VU wel voor nodig dan want voor schieten gaat niet en ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van de kunde van de VU chirurgen dus een beetje meer ruimte is niet erg maar ik wil gewoon uit de diagnostiek want ik kan daar totaal niks mee.
diederique

Bericht door diederique »

Aafke, je wacht toch niet te lang donderdag heh? Wachten tot Jos belt, niets is er op tegen hem er op een gegeven moment even aan te helpen denken.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)