ik heb het niet zo op themadagen, maar ik grijp deze toch aan om de laatste verre vrienden en kennissen via Facebook op de hoogte te brengen... aan het einde van het weekend ben ik écht voor iedereen Emma. Staat nu nog "Frank" omdat dat het handiger maakt de link te leggen maar dat is dus binnenkort over, gelukkig. Begon er al een beetje gespleten persoonlijkheid van te krijgen.
En raar, in werkelijkheid al in transitie, maar online nog man. Beetje omgekeerde wereld.
https://www.facebook.com/elaurijssens" target="_blank
Coming out day
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Coming out day
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Veronica
Re: Coming out day
OOO dat heb ik ook, maar ik moet bedenken hoe ik het uitleg, er zitten mensen bij die niet eens weten wat dat is en ook mensen bij bij wie homo en genderdysfoor hetzelfde zijn.
-
Silvia
ik heb me FB al veranderd , nog geen reactie gehad , misschien weten ze niet meer wie ik ben 
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Daarom wacht ik zeker nu nog een paar dagen. Sta er al wel een aantal maanden op met gender "vrouw" en de accountnaam is aangepast. Ik verander een paar keer per week van avatar of omslagfoto en er hebben er maar twee gereageerd op "heeft haar profielfoto gewijzigd".
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Silvia
met mij ging het wel makkelijk , omdat ik toch geen familie heb alleen vrienden en kennissen.
maar langzaam opbouwen van je FB is wel goed dan is het niet in 1x een shock bij hun
maar langzaam opbouwen van je FB is wel goed dan is het niet in 1x een shock bij hun
Everyone is Perfect in their Own Way