marlies schreef:Ik ben zelf 1m90 dus ik herken het probleem. Aangezien ik nogal wat 'baarschaduw' op m'n buik heb ga ik ook niet iets dragen dat te kort is... die ellende moet ten allen tijden bedekt blijvenKitty schreef:Ik ben helaas veroordeeld tot speciaalzaken omdat ik een te grote maat heb dus n hele verzameling heb ik nog niet aangelegd...ik ben met mijn 184 ook veel te lang en groot voor de meeste kleding...erg frustrerend af en toe...weinig te kiezen en meestal heel duur ook arg !!!!!!
Een (niet-trans) vriendin van me is trouwens nog ietsje langer dan jij bent. Zij maakt er ook gewoon een sport van en baalt als ze ergens komt en niet de langste vrouw isLoopt dus ook gewoon op hakken. Bij het sportcentrum van de universiteit loopt een meid rond (volleybalster) die langer is dan ik.
Hoi Marlies!!!
Jaaa ik draag ook gewoon hakken hoor en gerust 6 cm hoog dus dan ben ik ook 1.90.. ik vind het wel leuk er gewoon vrouwelijk uit te zien, wil ik ook van genieten ondanks mn lengte! Ik krijg er best wel blikken door maar zolang ik vind dat het ermee doorkan, ben ik tevreden.
Of iemand ziet of ik Ts ben of niet, maakt me niks uit, als ik maar minimaal tevreden kan zijn met het totaalplaatje wat ik neerzet.
Liefs
Kitty