Wat is je laatste aankoop?
-
LauraB
Re: Wat is je laatste aankoop?
Mooie winterlaarsjes, staat nu ook op mijn lijstje van dingen te doen. Voor je het weet wordt het opeens echt koud.
-
Freetouch
ja ik loop rond op maatje 39.... en daarin is eigenlijk altijd wel de meeste keuze... (bij dames schoenen...Veronica schreef:Die zien leuk uit! Had ook zoiets gezien maar ze hadden max maat 39 dus ik kocht toen die laarzen die ik nu heb.
@Laura ja juist daarom,en die van vorig jaar kunnen echt niet meer...
“good enough”
-
Anna01
Vandaag was ik in de hema en kon niet laten mijn eerste lingeriesetje voor mezelf te kopen. Het is meer een gelegenheidsaankoop dan dat ik het nu een helemaal super set vind, maar hiermee kan ik wel fijn merken hoe het is om te dragen 
Nu nog een gelegenheid...
-
Maaike92
Hij is wel heel erg leuk Anna!!
Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag (a)?
Liefs, Suzanne
Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag (a)?
Liefs, Suzanne
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Deze webshop zal ongetwijfeld veilig zijn, is van de importeur zelf. Credits voor de site moeten trouwens naar AntonnieSilvia_P schreef:wow emma dat is een goede website met brede voet maat !
we moeten een topic hebben van goede internet shops voor dames schoenen met extra brede voet maat !
emma heb jij eens daar gekocht en weet je dat deze webshop veilig is ?
liefs Silvia
Ik ben zo dom geweest ze toch te bestellen (maar dan via Zalando, waren de enige die ze nog in mijn maat hadden) en ze zitten geweldig. Nou ja, dan maar wat minder eten volgende maand...
@Anna leuk setje hoor...
Bij Ikea kwam ik deze tegen:
Staat erg mooi op de overloop. In het kader van de discussie "op wie wil je lijken" elders op het forum, nou, hier wil ik wel op lijken
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Duckarmy
Anna01 schreef:Vandaag was ik in de hema en kon niet laten mijn eerste lingeriesetje voor mezelf te kopen. Het is meer een gelegenheidsaankoop dan dat ik het nu een helemaal super set vind, maar hiermee kan ik wel fijn merken hoe het is om te dragen
Mooie bh en hipster!
Ik zoek al een week of 3 achter iets deftig, maar ja nu hebben ze alleen doorzichtige bh's of wel met veel of helemaal vol kant..
-
Miazara
Probeer de C&A bijvoorbeeld. Ik haal mijn lingerie metname dan bij de C&A in a'dam centrum. Heel veel keus.
Code Sorceress
-
Silvia
-
Duckarmy
In woon in belgium dus niet echt een idee om even voor een bh en hipster naar NL gaanMiazara schreef:Probeer de C&A bijvoorbeeld. Ik haal mijn lingerie metname dan bij de C&A in a'dam centrum. Heel veel keus.
Ga hier eens kijken bij de C&A, was vandaag nog gaan kijken bij H&M, hadde ze bijna hetzelfde maar m'n maat zat er niet tussen.
Wacht nog tot er mooiere zijn
-
Veronica
Waar heb jij die broek vandaan? Ziet er leuk uit.