Ik gebruik maar 1 luchtje waar ik altijd heel veel compli's over krijg en ik zeg lekker niet welk luchtje het is.....hihihi!
Het is alleen nog te koop bij speciaalzaken.
Vroeger gebruikte ik Gucci nr3 (dus voordat Gucci in de mode raakte/nouveau riche werd...ik droeg ook af en toe Gucci schoenen en kleding)....maar dat heerlijke, klassieke luchtje werd opeens uit de handel genomen.
Daarna gebruikte ik Van Cleef en Arpels...heerlijk luchtje, prachtige fles en daar kreeg ik ook veel compli's over. ('Wow! Classy!' door iemand die zijn kans schoon zag zijn neuspunt langs de huid van hals te halen...ongelogen waar)
Totdat...blijkbaar opeens de zuurgraad van mijn huid veranderde: van de ene op de andere dag rook ik opeens naar akelig goedkope toiletzeep als ik het opdeed
Tip: mierzoete luchtjes= ordi en je trekt vliegende insecten aan.
Of: een luchtje wat zwaar in de mode is en wat je bijkans overal ruikt op dozijnen vrouwen tegelijk....als je bv de tram in stapt of zo. Of op de Dappermarkt.
Wat ik persoonlijk een heel erg lekker geurtje voor mannen vind is Clinique, Happy (for men), die in die ovale transparant oranje fles.
Die ruik ik niet overal meer omdat Happy 'uit de mode is geraakt'...(dus wellicht her en der in de uitverkoop)