onbetaalbare reactie van kinderen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Engel
Berichten: 976
Lid geworden op: 11 feb 2013, 22:15
Gender: Vrouw
Locatie: Wijk bij Duurstede
Contacteer:

onbetaalbare reactie van kinderen

Bericht door Engel »

Wat heerlijk die kinderen van 4 of 5 jaar zo direct. Het is nu herfst vakantie dus een collega van mij had als opa 2 kinderen bij zich op de kamer. Sta ik in de WC mijn handen te wassen staat dat kereltje die net klaar was met plassen een heel verhaal tegen mij op te hangen. Dit is de heren wc en hiernaast de vrouwen wc(had ie n.l. net van zijn moeder gehoord) Zei ik, ja dat klopt hoor. Was het even stil, vroeg ie ineens aan me: Waarom heb jij vrouwenlaarzen aan. Oef wat moet ik nu zeggen, dus zei ik: dat vind ik mooi. Waarop hij weer begon. Dit is de heren wc en jij heb meisjes laarzen aan, waarop ik zei ik ben eigenlijk ook een meisje( ja weet ik veel wat ik tegen zo'n klein jongetje moest zeggen).........Toen zag ik hem in de gang naar zijn moeder rennen. Uren later kwam mijn collega met zijn kleinkind bij mij iets vragen , en dat jongetje maar de hele tijd naar mijn laarzen kijken, keek me aan en lachte....geweldig die reactie van kinderen.
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: onbetaalbare reactie van kinderen

Bericht door Veronica »

Kinderen zijn eerlijk en oprecht, dat maakt het extra leuk.

Leuk verhaal trouwens, heb je dat ook meegemaakt :)
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: onbetaalbare reactie van kinderen

Bericht door Emma »

Heel goed gezegd hoor, zo doe/deed ik dat ook. Want ja, dat de pappa van Benjamin een meisje is vinden sommige kinderen toch wel raar. Maar als je dan vertelt dat de buitenkant anders is dan de binnenkant snappen ze het meestal gewoon. Terwijl dat toch een van de moeilijkste dingen is voor de volwassenen om te bevatten...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie