Actrice

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
KarenTS
Berichten: 681
Lid geworden op: 17 apr 2012, 16:54
Gender: Trans MtF
Locatie: Amsterdam

Re: Actrice

Bericht door KarenTS »

btw,last van arabische mannen hebben alle vrouwen wel denk ik,hihi ( ps. niet te serieus nemen hoor )
TheGirl
Berichten: 726
Lid geworden op: 27 mar 2012, 22:54
Gender: Trans MtF

Re: Actrice

Bericht door TheGirl »

KarenTS schreef:btw,last van arabische mannen hebben alle vrouwen wel denk ik,hihi ( ps. niet te serieus nemen hoor )
Er zijn overall arabieren?
Gebruikersavatar
Miazara
Berichten: 372
Lid geworden op: 02 jul 2013, 19:26
Gender: Trans MtF

Re: Actrice

Bericht door Miazara »

Het probleem dat ik had was dat die mannen mij allemaal wilde dat ik wist dat ze mij mooi vonden ('knap' 'mooi' 'lekkerding' etc..) Dus eerst aanhalen en daarna zeggen dat ik mooi ben.. enkeling was in de 40~50+ schatte ik.. Ergste was 1 met in een verleden verbrand gezicht eerst zat te bedelen om 1 euro (niet gegeven), daarna 'your beatiful' x10 of zo, daarnaa 'six?' x20 ofzo voordat ik doorhad dat hij sex bedoelde nadat hij te dichtbij naast me kwam zitten >.> En dat was toen ik buiten de gebouw (zaten we tijdelijk in) die tegen een station aanlag pauze aan het nemen was geduurende mijn werk..

Nee.. dat soort dingen hoef ik dus _echt_ niet.

Ik ben wel es een keer nagefloten maar dat soort dingen negeer ik gewoon. Sommige andere mannen geven mij dan weer de ruimte of zijn aardiger dan tegen andere reizigers bijv, dat soort dingen vallen ook wel eens op. Maar daar heb ik verder geen problemen van. En die mannen waren over het algemeen geen arabische mannen.

Nog voor de duidelijkheid. Ik heb verder niks tegen arabische mannen en ben verder ook niet racistisch, maar dit is wel wat ik heb mee gemaakt (helaas). Als ze verder niet raar doen dan absoluut geen problemen mee. DIt was allemaal geduurende de zomer.
Code Sorceress
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Actrice

Bericht door Emma »

Je ideale voorbeeld bestaat trouwens helemaal niet:

Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Freetouch
Berichten: 2550
Lid geworden op: 22 mei 2013, 02:29
Gender: Vrouw
Locatie: Pays Bas

Re: Actrice

Bericht door Freetouch »

Wellicht kijken mijn ogen dan door photoshop lenzen, maar als ik over straat loop of zie mijn idool in het echt, dan zie ik toch echte schoonheid... :P
“good enough”
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6816
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Actrice

Bericht door Eva »

Klopt. Beauty is in the eye of the beholder ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)