Ik denk dus dat de meeste van ons stukken sneller aan de beurt komen.
Wachtlijst VUMC
-
Veronica
Re: Wachtlijst VUMC
Het zal wel meevallen denk ik, toen op de wachtlijst kwam was de wachttijd 18 maanden, nou amper 9 maanden later kwam ik aan de beurt 
-
Maaike92
ik denk dat ik komende week ook maar eens ga bellen, wie weet 
liefs, Suzanne
liefs, Suzanne
-
Silvia
ze zeiden tegen me dat ze aantal nieuwe mensen hebben aangenomen om de wachttijd laten inkorten.
en er zijn ook veel mensen die afvallen of niet komen , dan bellen ze andere op om eerder te komen .
en er zijn ook veel mensen die afvallen of niet komen , dan bellen ze andere op om eerder te komen .
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Jack
De wachtlijsten zijn inderdaad een stuk korter geworden
Had eerder dit jaar een mail gestuurd over wanneer ik ongeveer aan de beurt zou zijn,
de schatting was toen januari/februari. Maar ik werd deze week al gebeld door het VU om een afspraak te maken voor het eerste diagnostische gesprek en ben maandag 21 oktober al aan de beurt
Ik heb me 8 april aangemeld, 11 april mijn intake gehad, dus ong. 6 a 7 maanden op de wachtlijst gestaan.
de schatting was toen januari/februari. Maar ik werd deze week al gebeld door het VU om een afspraak te maken voor het eerste diagnostische gesprek en ben maandag 21 oktober al aan de beurt
Ik heb me 8 april aangemeld, 11 april mijn intake gehad, dus ong. 6 a 7 maanden op de wachtlijst gestaan.
-
intrans
Ik heb me begin maart aangemeld, heb vandaag een telefoontje gehad dat ik volgende week dinsdag kan beginnen, het is dus zeker korter geworden.
-
LauraB
Gefeliciteerd! Jij ook dinsdag, ik om 9 uur.
-
Silvia
-
Veronica
-
intrans
Thanks iedereen, ja ik heb al groen licht bij PIG, maarja VU kan wel handig zijn op het gebied van operaties..
-
Veronica
Pfff, deze donderdag de 4de afspraak bij de VU (wow, gaat best snel al door de helft heen
) dit keer met mijn moeder erbij.
Spannend, zeker omdat ik een beetje gênant ga voelen als bepaalde dingen uit het levensverhaal besproken worden waarvan niemand weet (op het VU na dan, het zijn bepaalde gebeurtenissen uit mijn levensverhaal).
Spannend, zeker omdat ik een beetje gênant ga voelen als bepaalde dingen uit het levensverhaal besproken worden waarvan niemand weet (op het VU na dan, het zijn bepaalde gebeurtenissen uit mijn levensverhaal).