Wat vrouwen goed kunnen

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Dat kan niet, ik krijg studiefinanciering en dan krijg ik geen uitwonende beurs bij anti-kraak en dat scheelt 200 euro dus.
dissie schreef:Heel veel succes met zoeken. Misschien is anti-kraak nog iets?
Maar bedenk wel dat de meeste verhuurders een borg vragen, dus dat is denk ik wel iets om rekening mee te houden.
Daar hield ik rekening mee, in eerste instantie was het dus 1 maand huur plus borg, dat kan prima maar ineens wil hij vandaag de 2de maand huur ook eens van te voren, omdat ik het dus volgens hem kan betalen.

Leuk, maar dat kan niet want ik hou nu 260 euro per maand over, maar als ik huur ben ik dan uitwonend omdat ik niet bij mijn ouder woon, dan krijg ik 200 euro meer stufi.

Dus met 210 euro per maand netto om van te leven red ik wel, maar als hij ineens nog eens 2de maand huur erbij wil naast de borg en huur van deze maand, dan red ik het niet.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Anna01
Berichten: 77
Lid geworden op: 08 okt 2013, 22:51
Gender: Transgender

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Anna01 »

Voor uitwonend hoef je toch niet te huren? Je moet alleen je post op een ander adres aan laten komen en dat kan prima bij anti-kraak. Ik zou het nog eens uitzoeken als ik jou was. Kan best interessant zijn.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Wat vrouwen goed kunnen

Bericht door Veronica »

Dat kan wel, maar ik neem dat risico niet paar van mijn vrienden deden dat en toen kwam controle naar het post adres en dan is het alsnog fraude.

Edit:

Nee, achteraf vind ik het te erg dus weer verwijdert.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding