Dit 60's overhemd, van marktplaats! toen ik hem zag was ik er gelijk verliefd op. Hij is echter wel een beetje aan de grote kant, maar goed. Ik vind 'm mooi.
Netjes, een TOSHIBA, goede laptops trouwens ik heb de mijne meer dan 3 jaar terug voor 600 euro gehaald, goed besteed dus want hij doet het nog steeds perfect
In het begin was ik er niet echt zo voor, ging eerst een Sony Vaio kopen maar die hadden ze niet binnen.
Maar eens goed bekeken en deze was veel beter en scherm was ook groter er was ook nog ongeveer dezelfde voor hetzelfde bedrag en die was kleiner
Heb nog een gratis muis van €30 bijgekregen Woensdag gaan halen
Vorige week al gezien, maar toen aarzelde ik nog. 't Was maar 30 euro, maar dat is toch 30 euro, nietwaar? Vandaag toch gekocht. Past perfect, staat goed, zit heerlijk.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
EvaVanA schreef:Vorige week al gezien, maar toen aarzelde ik nog. 't Was maar 30 euro, maar dat is toch 30 euro, nietwaar? Vandaag toch gekocht. Past perfect, staat goed, zit heerlijk.
En een witte laptop ben ik ook fan van (Toshiba alleen wel slechte ervaring mee op de lange termijn met warm worden. Goed schoon houden dus. Sony wel hele bak duurder, dus snap de keus wel)