Whatever will be

Nieuwsberichten
Merel77

Re: Whatever will be

Bericht door Merel77 »

Ik vind het ook wel erg onfatsoenlijk om te roepen dat je als laat begonnen trans niet echt GD bent. Ik ga het niet bekijken. Ik denk niet dat ik er veel aan ga vinden. Helemaal niet als er een shemale in voorkomt, sorry.

Mensen kijken in de eerste instantie naar de buitenkant. Naar je uiterlijk, stem en houding en dat bepaald wel hoe ze je in eerste instantie zien. Wat er binnenin leeft, dat blijft meestal verborgen.
LauraB

Bericht door LauraB »

Aafke schreef:lol voor je broodwinning waar kijk je naar zeg :D
Wat voor werk zou ze dan doen voor de broodwinning? ;)

Als ik wat meer tijd heb ga ik het eens bekijken/luisteren. Maar nee, haar stelling dat oudere transsen niet echt zouden zijn.... buiten dat vroeger alles anders was, niet iedereen, zeg maar de meesten, niet zelf op zoek gingen naar de informatie en behandeling, moet je ook nog maar eens je gevoel weten te duiden. Daar hebben ook nu volgens mij een zeer grootdeel van de jonge kinderen last van. Zelf nu zijn lang niet alle ouders en de omgeving zo accepterend, of geven hun kinderen het gevoel van veiligheid en openheid.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Hoereren als zodanig vind ik gewoon een vorm van broodwinning. Als je even nadenkt spelen we allemaal tot op zekere hoogte de hoer. Wie durft tegen haar opdrachtgever of baas in alle gevallen haar werkelijke mening te geven?
Iemand die echter zijn piemel laat zitten en de maat voor transseksueel zijn verlegt naar de leeftijd van bewustwording is het spoor bijster.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Raisa

Bericht door Raisa »

Ik vind het erg raar en hypocriet dat mensen hier boos zijn om het gegeven label 'geen echte trans' terwijl ze dit op hun beurt weer plakken op mensen die de operatie niet willen.
LauraB

Bericht door LauraB »

@Eva: Dat is haar beroep, waar ik met mijn knipoog enigszins op doelde?!? Wat mij betreft ook gewoon een vorm van broodwinning, maar ga ik hier even niet verder op in.

@Raisa: Gaat hier misschien meer om de combi van en non-op zijn, maar zelf de lat om trans te zijn (wie is ze überhaupt om over echte, nep, meer of minder trans te oordelen) te gaan bepalen en onredelijk hoog te leggen
Raisa

Bericht door Raisa »

LauraB schreef:@Raisa: Gaat hier misschien meer om de combi van en non-op zijn, maar zelf de lat om trans te zijn (wie is ze überhaupt om over echte, nep, meer of minder trans te oordelen) te gaan bepalen en onredelijk hoog te leggen
Ik begrijp je helemaal maar rationeel gezien vind ik het geen reden om dan maar op dezelfde manier terug te reageren. Dan ben je zelf namelijk geen haar beter.
Veronica

Bericht door Veronica »

Raisa schreef:Ik vind het erg raar en hypocriet dat mensen hier boos zijn om het gegeven label 'geen echte trans' terwijl ze dit op hun beurt weer plakken op mensen die de operatie niet willen.
Wat is een echte trans? Juist ja daar is geen boekje of regels voor dus je hebt gelijk.

Wat is een trans in mijn ogen, wij hier, en dat persoon in die film, een naam als shemale is gewoon vloeken in de kerk voor mij, een shemale is en blijft in mijn ogen een transseksueel die zijn piemel laat zitten om er mee "brood" te verdienen.

Mensen die om welke andere reden dan die reden hem laten zitten zijn gewoon een trans vind ik.

En als je helemaal klaar bent ben je een vrouw vind ik, en tot dat punt ben je de vrouw die jij je voelt.
Afbeelding
Raisa

Bericht door Raisa »

Tja, in mijn ogen ben je trans als je met een bepaald lichamelijk geslacht bent geboren maar je identificeert als het andere geslacht (om maar even binair te blijven).
Veronica

Bericht door Veronica »

Raisa schreef:Tja, in mijn ogen ben je trans als je met een bepaald lichamelijk geslacht bent geboren maar je identificeert als het andere geslacht (om maar even binair te blijven).
Klopt maar om het even kort en simpel te houden, heb ik dat achterwege gelaten.
Afbeelding
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Net gekeken, vind het een aparte documentaire. Vooral veel gebitch...
Afbeelding