Genitale ontharing

Kim-NL

Genitale ontharing

Bericht door Kim-NL »

Gisteren heb ik mijn eerste genitale ontharing behandeling ondergaan. Ugh wat ontzettend gênant :S maar voor een goed doel. Met de Emla-creme die ik heb gesmeerd was het niet super pijnlijk. Alleen heb ik nu een aantal bruin zwarte pijnlijke plekjes over. Het lijken brandblaren. Heeft een van jullie dit ook meegemaakt. Is dit schadelijk of hoef ik me niet direct zorgen te maken?

X Kim
Danielle

Re: Genitale ontharing

Bericht door Danielle »

Blaren heb ik nooit gehad. Ik zou het in elk geval de volgende behandeling melden aan je huidtherapeut. En nu gewoon in de gaten houden en vverzorgen als verbrande huid.

Gênant heb ik het nooit gevonden. De huidtherepeuten zijn professionals en doen gewoon hin werk. Niets wat ze nooit eerder hebben gezien. Maar ik ben ook niet preuts, dat scheelt.
Mijn transitieblog: Fading Gender
mariena70

Bericht door mariena70 »

hoe wordt dat vergoed dan als ik vragen mag !

mariena70
diederique

Bericht door diederique »

Na groenlicht en start RLE intern via de VU. Hoe dat in geval van de buitenlandse klinieken zit -voorzover noodzakelijk- weet ik niet.
Liefs, Diederique

Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
mariena70

Bericht door mariena70 »

ik ga zeker niet naar het buitenland met dit ,want ik zit al de eind fase dus ik wil de ontharing van de schaamstreek weg hebben.

mariena70
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Van die donkere plekjes ja. Gaat na een paar dagen/week wel over, als het goed is. Heb er nu 6 behandelingen achter de rug. Blij dat ik daar vanaf ben... niet alles is weg, maar dat lukt toch niet. Tijdens de operatie verwijdert de chirurg het sponsachtige gedeelte en daarmee zal een groot aantal haarzakjes met de bloedtoevoer automatisch loskomen dan wel inactief worden.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb