Diagnostische fase: Zo dat gaat snel.....
-
Anne1957
Diagnostische fase: Zo dat gaat snel.....
Op 18 september ben ik begonnen aan de diagnostische fase bij het VUMC. Vandaag, na het vierde gesprek (dat maar een halfuurtje duurde) en de psychologische test, kreeg ik te horen dat ik morgen in eerste lezing in het team wordt besproken. De definitieve bespreking is op 5 december. Dan hoor ik groen of rood. Wordt het rood? Flink balen!!!!! Is het groen? Dan mag ik aan de hormonen (die ik al drie jaar van de endo in het lokale ziekenhuis krijg) en begint de RLE (waar ik al ruim drie jaar mee bezig ben). Kortom ik ben een blij mens 
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Diagnostische fase: Zo dat gaat snel.....
Ah, ze hebben een nieuwe manier gevonden om de wachtlijst korter te krijgen
nou ja, als je alles gewoon gehad hebt, waarom dan ook niet? Fijn!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Holden
Fijn dat het zo snel is gegaan bij het VU
. Wel balen dat je nog een jaartje RLE moet doen ook al ben je daar 3 jaar mee bezig... Ik vind nog steeds dat het VU daar ook rekening mee moet houden wanneer ze met het RLE beginnen. Vooral bij mensen die al aan de hormonen zitten, maar ja dat is dan een andere discussie.
-
Veronica
Ik ben in augustus begonnen, over 2 weken de 5de gesprek al ben ik vrij zeker dat ik ook sneller klaar was als mijn moeder mee ging in oktober of november mee naar het gesprek want daar hammert VU steeds over.
Nou als ze nu voor de 3de keer weer "ziek" is ben ik klaar mee en zeg hun de waarheid dat mijn moeder om een onbekende reden mij tegenwerkt.
Nou als ze nu voor de 3de keer weer "ziek" is ben ik klaar mee en zeg hun de waarheid dat mijn moeder om een onbekende reden mij tegenwerkt.
-
Anne1957
@ Holden: Joh dat jaar kan er nog wel bij. Uiteindelijk komt alles op zijn pootjes terecht. In de loop der jaren heb ik wel geleerd om te wachten.
@ Veronica: Joh dat is echt balen. Sterkte ermee!
@ Veronica: Joh dat is echt balen. Sterkte ermee!
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/
-
NaomiClareNL
Ze zeggen wel dat je iemand moet meenemen maar het is niet echt nodig hoor. Ik heb het destijds bot geweigerd en dat werd ook gewoon geaccepteerd.Veronica schreef:Ik ben in augustus begonnen, over 2 weken de 5de gesprek al ben ik vrij zeker dat ik ook sneller klaar was als mijn moeder mee ging in oktober of november mee naar het gesprek want daar hammert VU steeds over.
Maak je er niet druk om Veronica, ze gaat mee of niet. Gewoon niet meer pushen en ook gewoon nee zeggen als VUmc er weer over begint. JIJ hebt je best gedaan, meer kun je niet doen.
@Anne, gefeliciteerd met de snelheid en de diagnose. Wel jammer dat ze dan dat jaar Real Life ook niet gelijk meenemen, zeker bang voor precedenten. Nou ja, deden ze bij mij ook niet maar ik zat toen nog niet aan de hormonen.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Oeps, krijg net telefoon van het VUmc of ik volgende week woensdag bij mw Wortel wil komen. Dus ik zat er niet ver vandaan...Emma schreef:Ah, ze hebben een nieuwe manier gevonden om de wachtlijst korter te krijgen
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
diederique
en nu?, jij gaat voor 3 gesprekken? incl. test?
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
-
Miazara
Af hankelijk van je geschiedenis bij het vu of een ander (instantie of psycholoog) kan het inderdaad sneller gaan. Ik had een vrije lange break due to issues thuis, maar daarna toen ik weer bij het vu ging was het maar plots 4 afspraken, de 5e werd geannuleerd. Ik zat bijvoorbeeld ook bij een psycholoog buiten het VU die vroeger bij het VU heeft gewerkt, en sterker nog, die samen met mijn psycholoog op het VU heeft gewerkt, dus ze hebben ook veel contact en dat heeft mij ook nog veel geholpen.
Code Sorceress
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Verbazingwekkend hoe snel het soms kan gaan.
Bij mij ging het ook opeens zo snel bij het VU. Ik dacht dat het nog wel een flinke tijd zou duren, want op de vragenlijsten had ik een heleboel tegenstrijdigheden over vrouwelijkheid ingevuld (ik ben nogal androgyn en dat zal niet veranderen). Ik dacht dus dat er nog heel wat gesprekken zouden volgen.
Het liep echter anders, want opeens kreeg ik groen licht. "Omdat je deze dingen al hebt besproken met de psycholoog van de PIG is het wel duidelijk" zei de psycholoog van het VU. En dat terwijl die psychologen helemaal geen contact met elkaar hebben. Ik had alleen zelf gezegd dat ik het bij de PIG veel over mijn tegenstrijdigheden had gehad.
Bij mij ging het ook opeens zo snel bij het VU. Ik dacht dat het nog wel een flinke tijd zou duren, want op de vragenlijsten had ik een heleboel tegenstrijdigheden over vrouwelijkheid ingevuld (ik ben nogal androgyn en dat zal niet veranderen). Ik dacht dus dat er nog heel wat gesprekken zouden volgen.
Het liep echter anders, want opeens kreeg ik groen licht. "Omdat je deze dingen al hebt besproken met de psycholoog van de PIG is het wel duidelijk" zei de psycholoog van het VU. En dat terwijl die psychologen helemaal geen contact met elkaar hebben. Ik had alleen zelf gezegd dat ik het bij de PIG veel over mijn tegenstrijdigheden had gehad.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.