Kerstvakantie klopt inderdaad, ik heb mijn volgende gesprek nog net op 20 december maar de psych dacht eigenlijk dat ik pas weer in januari langs zou komen. Mijn vriend heeft vorig jaar ook in december geen gesprek gehad hierdoor.
De psychische testen die je in moet vullen zijn volgens mij niet direct gerelateerd aan de poli, dat is volgens mij altijd op dezelfde dag en tijd ook. (tijd sowieso, dag weet ik niet zeker?) Dus het klopt dat die snel op vullen qua data. Zeker als de genderpoli nu opeens een grote lading 'nieuwe' mensen daarvoor moet inplannen.
Wachtlijst VUMC
-
Nathan90
-
Bianca
Re: Wachtlijst VUMC
Gefeliciteerd lieverdLauraB schreef:Ik ben zo blij met mijn aanmelding bij de PIG. Vanmorgen had ik weer een afspraak in woerden met Alwin. Eerst was ik een beetje pissed dat de afsprak een weekje verschoven moest worden, maar uiteindelijk hoefde dat toch weer niet. De vorige keer hadden we alles al naar van Ham voor de second opinion in orde gemaakt, zodat dat de deur uit kon. Dat hebben we vandaag ook weer besproken. De diagnose heb ik binnen, nu alleen nog het document met twee handtekeningen terug.
Het VU heeft beloofd alles over te nemen van het PIG. Gelukkig merk ik niets van de problemen zoals Aafke en een paar anderen die hebben. Bij het VU is het in principe na het volgende gesprek waar mijn moeder mee gaat besproken worden en groen licht.
-
Laura
Dikke proficiat! Hou de moed hoog en je komt er wel!LauraB schreef:Ik ben zo blij met mijn aanmelding bij de PIG. Vanmorgen had ik weer een afspraak in woerden met Alwin. Eerst was ik een beetje pissed dat de afsprak een weekje verschoven moest worden, maar uiteindelijk hoefde dat toch weer niet. De vorige keer hadden we alles al naar van Ham voor de second opinion in orde gemaakt, zodat dat de deur uit kon. Dat hebben we vandaag ook weer besproken. De diagnose heb ik binnen, nu alleen nog het document met twee handtekeningen terug.
Het VU heeft beloofd alles over te nemen van het PIG. Gelukkig merk ik niets van de problemen zals Aafke en een paar anderen die hebben. Bij het VU is het in principe na het volgende gesprek waar mijn moeder mee gaat besproken worden en groen licht.
Je naamgenootje
-
Veronica
Geweldig nieuwsLauraB schreef:Ik ben zo blij met mijn aanmelding bij de PIG. Vanmorgen had ik weer een afspraak in woerden met Alwin. Eerst was ik een beetje pissed dat de afsprak een weekje verschoven moest worden, maar uiteindelijk hoefde dat toch weer niet. De vorige keer hadden we alles al naar van Ham voor de second opinion in orde gemaakt, zodat dat de deur uit kon. Dat hebben we vandaag ook weer besproken. De diagnose heb ik binnen, nu alleen nog het document met twee handtekeningen terug.
Het VU heeft beloofd alles over te nemen van het PIG. Gelukkig merk ik niets van de problemen zals Aafke en een paar anderen die hebben. Bij het VU is het in principe na het volgende gesprek waar mijn moeder mee gaat besproken worden en groen licht.
Dus nu maar hopen dat ik in mijn schoen een kado van het VUMC krijg waar ik naar verlang (en waar ik hun voor nodig heb).
5 december de 5de gesprek al, ik heb mezelf al voorbereidt dat mijn moeder mij weer eens in de steek zou kunnen laten en niet komen, hopelijk gooit dat geen roet in het eten.
-
Silvia
moet je bij deze gesprek je *ouders * mee brengen ?
ik heb namelijk geen contact meer met me ouders ....
ik heb namelijk geen contact meer met me ouders ....
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Nathan90
De een geeft aan dat ze graag iemand willen spreken, de ander geeft aan dat dit bij hun niet nodig/verplicht was.
Maar het gaat sowieso niet perse om een ouder. Kan ook een ander persoon zijn die je langer kent. Ze vroeg aan mij of mijn partner zou komen. Ookal leek mij dat iets wat niet oké zou zijn omdat hij zelf transgender is.
Maar het gaat sowieso niet perse om een ouder. Kan ook een ander persoon zijn die je langer kent. Ze vroeg aan mij of mijn partner zou komen. Ookal leek mij dat iets wat niet oké zou zijn omdat hij zelf transgender is.
-
Veronica
Het is meer zo dat het VUMC mijn moeder wou spreken, de meeste van mijn vrienden ken ik niet langer dan 2,5 jaar, vandaar dus (komt door vele verhuizingen in het leven).
En voor de rest weten ze alles dus dat was echt het allerlaatste.
Aan de andere kant ben ik bang dat als mijn moeder komt dat ze dan niet toevallig een slecht humeur heeft, dan heeft ze letterlijk schijt aan alles en zegt ze dingen die niks met mijn vrouw zijn te maken heeft maar met ons twee (onze ruzies).
Ik zie het allemaal wel. Het punt is dat mijn moeder een goed mens is en dat heb ik bij het VUMC gezegd maar ik zei niet dat ze ook erg koppig kan zijn en compleet kan omslaan.
En voor de rest weten ze alles dus dat was echt het allerlaatste.
Aan de andere kant ben ik bang dat als mijn moeder komt dat ze dan niet toevallig een slecht humeur heeft, dan heeft ze letterlijk schijt aan alles en zegt ze dingen die niks met mijn vrouw zijn te maken heeft maar met ons twee (onze ruzies).
Ik zie het allemaal wel. Het punt is dat mijn moeder een goed mens is en dat heb ik bij het VUMC gezegd maar ik zei niet dat ze ook erg koppig kan zijn en compleet kan omslaan.
-
Ilse
ik hoop niet dat het weer mis gaat met je moederVeronica schreef: 5 december de 5de gesprek al, ik heb mezelf al voorbereidt dat mijn moeder mij weer eens in de steek zou kunnen laten en niet komen, hopelijk gooit dat geen roet in het eten.
(of dat ze met sinterklaas in de zak meegaat naar spanje
succes
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Eveliene
Te gek als ze mijn moeder willen spreken, die gaat gelijk tekeer dat ze me pijn en verdriet doen door me zo lang op de srs te laten wachten.
Niemand doet haar meisje pijn.
Niemand doet haar meisje pijn.
-
Freetouch