Neuh, doe maar nietJudith schreef:zal ik een nieuw draad maken?
wat zeul je allemaal mee in je tas
De Tassen draad
-
Arike
Re: De Tassen draad
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Judiana
te laat ! 
-
Jessy
De handtassen heb ik geen ervaring mee. Weet wel dat ze echt alle maten en soorten hebben, misschien ga je best gewoon eens in de winkel kijken?Judith schreef:als iemand een beetje weet hoe de kipling handtassen zijn en zeg maar unisexydan houd ik me graag aanbevolen voor tips en uitleg
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Judiana
dat moet ik maar eens doen ja
-
Yentl
Ik heb gewoon een knalblauwe Enrico Bennetti rugzak gekocht, omdat die goed gaat bij mijn knalblauwe dames moccasins.
En voor de make up straks een mat zwarte alu beauty case
Behoefte aan foto's? Roep het vooral, dan post ik dat van het weekend.
En voor de make up straks een mat zwarte alu beauty case
Behoefte aan foto's? Roep het vooral, dan post ik dat van het weekend.
Sweet kiss of goodbey
-
Anon20190501
Dameskleding heeft één groot nadeel: zakken. Of lievet het gebrek aan zakken of praktisch bruikbare zakken.
Daarom heb ik een tas nodig. Een handtas, want een daypack rugzak heb ik geen zin meer in.
Ik denk dat een niet al te kleine schoudertas of 'cross body' bag mij het meest zal kunnen bekoren.
Probleem is dat ik helemaal niet thuis ben in de wildgroei van merken, modellen en trends. Ik weet wel dat het niet al te frutselig moet, en ik hou niet van plastic / kunstleer.
Kunnen jullie mij op weg helpen met suggesties / (web)shops / merken?
Tack!
Daarom heb ik een tas nodig. Een handtas, want een daypack rugzak heb ik geen zin meer in.
Ik denk dat een niet al te kleine schoudertas of 'cross body' bag mij het meest zal kunnen bekoren.
Probleem is dat ik helemaal niet thuis ben in de wildgroei van merken, modellen en trends. Ik weet wel dat het niet al te frutselig moet, en ik hou niet van plastic / kunstleer.
Kunnen jullie mij op weg helpen met suggesties / (web)shops / merken?
Tack!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Alice
Tassen moet je net als kleding uitproberen wat het best bij je past.Sigy schreef:Kunnen jullie mij op weg helpen met suggesties / (web)shops / merken?
Gebruiksgemak, voor welke gelegenheid, passend bij je kleding.
Ik weet niet wat de mogelijkheden voor je zijn in Zweden maar koop een paar type tassen in kringloop, 2de handsmarkt. Je betaald er niet veel voor en als een tas niet bevalt is het zielig maar je bent niet te veel geld kwijt en je leert welk type jou het beste bevalt.
Begin niet met een avond of grootmoeders boodschappen tas te kopen.
Koop ook geen ‘dure’ merktas die kun je alleen dragen als de rest van je kleding ook van een ‘merk’ is.
Een leuk merk en geen slechte kwaliteit is die van Daniel Ray, heel redelijk geprijsd.
Om een idee te geven van modellen, prijzen 2de handsmarkt Marktplaats
Zelf heb ik ongeveer 6 tassen waarvan een echt luxe. Tas die ik veel gebruik als ik ergens naar toe ga is een zwart lederen overslag tas waar, eventueel, een klein flesje water, 7” tablet en andere zaken in past.
Ik probeer altijd zo veel mogelijk geld en id kaart niet in de tast te doen, diefstal, tas vergeten.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Nate_0
Wanneer je op vakantie ofzo gaat zijn er ook vrouwentassen te krijgen die een soort van crossover zijn tussen schoudertassen, handtassen en rugzakjes. Mijn moeder verslijt die dingen daadwerkelijk, maar ze zijn dus niet groot, vrouwelijk, maar wel heel makkelijk als je bijv gaat wandelen of een stad in gaat omdat je niet altijd iets in je hand hebt.
Zelf heb ik gewoon lekker een rugzak
(Scheelt dat ik mannenbroeken draag, maar schoudertassen werken voor mij sowieso niet omdat ik met kruk loop).
Zelf heb ik gewoon lekker een rugzak
meerdere zakken met zaagsel
-
Anon20190501
@Nate_0: ik zie niet meteen wat je bedoelt? Linkje wellicht ? Dank!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Anon20190501
@Alice: Dank voor de tips. Ik koop veel tweedehands, maar kleding en aanverwanten zijn daar niet bij. Rare kronkel in mijn brein wellicht.