Voetbal...binder...tips?

Make-up, kleding, en zo voort
DiegoLucas

Voetbal...binder...tips?

Bericht door DiegoLucas »

Hallo,

Ik had een vraagje.
Ik heb dus een binder gekocht bij danae maar ik gebruik hem dus nu ook voor het voetballen, maar elke keer na 5 min spelen gaat die weer omhoog en komt de vorm ''boven'' weer terug..het heeft niet echt zin om de hele wedstrijd die binder goed te trekken. Ik ben zelf een meisje maar speel bij de jongens, mijn team weet wel dat ik een meisje ben maar ze weten niks af van het hele ''genderdysforie''..

Nu had ik een vraag, of iemand goeie tips heeft wat wel helpt bij het sporten zodat ze alsnog niks kunnen zien en wat op zijn plek blijft tijdens het rennen, want als die binder weer los zit speel ik niet meer optimaal omdat ik dan niet meer durf te rennen omdat ze dan alles zien door de wind...

Hopelijk heeft iemand de gouden tip dat echt helpt :)
Nathan90

Re: Voetbal...binder...tips?

Bericht door Nathan90 »

Hé man, korte reactie op de vroege ochtend.

Ten eerste, zou ik zeggen. Koop een nieuwe binder, niet van Danae, maar bijvoorbeeld de tri-top van Underworks. Deze is stugger en houdt beter vorm. Ook zal deze minder snel omhoog kruipen omdat het een korter model is.

Dit geen optie? Dan kan je proberen de binder omhoog dubbel te vouwen. (Ik ga er in ieder geval vanuit dat je een lang model hebt) Doordat je hem dubbelvouwd heb je extra lagen die binden en minder kans op opkruipen.