Tips over komende radio of TV uitzendingen
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Tips over komende radio of TV uitzendingen
Alwin vertelde hier over afgelopen vrijdag maar dat vertel ik wel in het juiste topic. Zullen we het hier weer over TV uitzendingen gaan hebben?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
MrsBobbyJamesEwing
De uitzending van Andere Tijden was m.i. heel interessant om te zien en erg goed gemaakt.
Chapeau voor diegenen die er aan mee hebben gewerkt!
Chapeau voor diegenen die er aan mee hebben gewerkt!
-
KarenTS
daar ben ik het helemaal mee eens.Mooi om te zien wat voor pionierswerk het VU voor ons allen verricht heeft!En dit prachtige werk voortzetten!
-
Ted
Ik vond het een prachtige uitzending. Twee verschillende verhalen, de VU mooi uitgelicht.
Heb samen met partner en dochter gekeken, en vond het wel grappig dat ze Jos Megens nou eens konden zien. En de stoeltjes van de wachtkamer. Maakt het echt concreter voor hen.
Heb samen met partner en dochter gekeken, en vond het wel grappig dat ze Jos Megens nou eens konden zien. En de stoeltjes van de wachtkamer. Maakt het echt concreter voor hen.
-
Merel77
Ik vond het een slechte docu. Meneer Megens had een veel te saaie trui aan en dr. Gooren had nog net niet iets in zijn neus zitten, maar het scheelde niet veel. Enz. enz.
-
Sabrina40
Is dit nu helemaal volledig echt jouw enige uiterst weinig inhoudelijke reactie op deze toch heel goed gemaakte documentaire met zelfs ook noge diverse onverwachte historische beelden ?Merel77 schreef:Ik vond het een slechte docu. Meneer Megens had een veel te saaie trui aan en dr. Gooren had nog net niet iets in zijn neus zitten, maar het scheelde niet veel. Enz. enz.
-
Barbarella
Troll modus aan.
He getver, saaie truien zijn zo mogenlijk nog erger dan stomme sokken en vale keukenschorten bij elkaar!
Troll modus uit
He getver, saaie truien zijn zo mogenlijk nog erger dan stomme sokken en vale keukenschorten bij elkaar!
Troll modus uit
Na mij de zondvloed!
-
Arike
En back on topic graag
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Merel77
Jawel.Sabrina40 schreef:Is dit nu helemaal volledig echt jouw enige uiterst weinig inhoudelijke reactie op deze toch heel goed gemaakte documentaire met zelfs ook noge diverse onverwachte historische beelden ?Merel77 schreef:Ik vond het een slechte docu. Meneer Megens had een veel te saaie trui aan en dr. Gooren had nog net niet iets in zijn neus zitten, maar het scheelde niet veel. Enz. enz.
Ik vind het nogal schokkend dat je in een inrichting kon worden gestopt enz enz. Persoonlijk verbaas ik me erover dat het zo lang heeft kunnen duren, ook voor de vu, om te erkennen dat het 'echt' is. Ik bedoel: je kunt wel zeggen van die tijd dit en dat, het was niet anders. Maar als je alles in de context van de tijd ziet, ja daar praat je onrecht ook niet mee goed... vind ik... dus ja... ik zou liever over de context van de tijd heen stappen. Ik vind het soms lastig om te zien wat er allemaal gedaan is om het beter te maken, en soms begrijp ik het gewoon niet.
Er wordt nog steeds omheen gedraaid. Een of andere psycholoog van de vu (die met gender kinderen werkt) vindt dat wij allemaal levende kunstwerkjes zijn. Nou dat vind ik vreemd eerlijk gezegd. Ik denk dat ze (voor het gemak) direct, bij de allereerste travo achtige trans die daar binnen kwam, hadden kunnen bedenken dat onder die pruik en onder al dat extravagante, dat daar ergens een vrouw in zit. Niet een 'soort' vrouw, of een vrouwachtige, want als je het zo ziet dan wordt het langzaamaan veranderen van het beeld over ons wel verklaart. Want een vrouwachtige, ja wie zegt mij dat een vrouwachtige niet kan leven met een beetje naroeperij op straat en misschien heeft een vrouwachtige ook wel niet zoveel moeite met een man die 7 maal daags seks wil enz enz. Dus misschien gelden voor vrouwachtigen wel hele andere standaarden en regels. En dan duurt het lang ja.
Hoe dan ook, ik meende dit alles samen te kunnen vatten door te zeggen dat meneer Megens een ongelooflijk saaie trui aanhad.
-
KarenTS
Beste Merel,denk je nu werkelijk dat een saaie trui en een eventuele onpasselijkheid in de neus,iets te maken heeft met beleid van het VUMC al die jaren?