Eerste Kamer 16-12-2013
-
Venka
Re: Eerste Kamer 16-12-2013
O maar daar lijk jij toch al op 
-
Silvia
gewoon kijken waar een dame met een paarse jas aan zie lopen !
en hopen dat niemand anders een paarse jas aan heb !
en hopen dat niemand anders een paarse jas aan heb !
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
De paarse jas is aangekomen in Den Haag, met mij er in. Even naar het toilet ergens, iets te eten kopen en dan naar het Binnenhof. 
Wil je me een bericht sturen, probeer dat dan bij voorkeur via Facebook Messenger, daar heb ik notificaties van aanstaan. Een PB lees ik pas weer als ik op de publieke tribune zit...
Wil je me een bericht sturen, probeer dat dan bij voorkeur via Facebook Messenger, daar heb ik notificaties van aanstaan. Een PB lees ik pas weer als ik op de publieke tribune zit...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Veronica
-
FabianGZ
Heb het hele debat tot nog toe gehoord, maar er wordt dus net aangegeven dat ze als ingangsdatum 1 juli 2014 willen hanteren 
Als het er door komt überhaupt natuurlijk.....maar er zal later of morgen pas gestemd worden.
1 januari was ook wel erg optimistisch, maar toch heb ik vandaag wat schietgebedjes omhoog gestuurd....
Snif snik.... :'( Ik wil zo graag vòòr half 2014 emigreren.......... maar dat wordt lastig vrees ik.
Als het er door komt überhaupt natuurlijk.....maar er zal later of morgen pas gestemd worden.
1 januari was ook wel erg optimistisch, maar toch heb ik vandaag wat schietgebedjes omhoog gestuurd....
Snif snik.... :'( Ik wil zo graag vòòr half 2014 emigreren.......... maar dat wordt lastig vrees ik.
-
Freetouch
Naar?FabianGZ schreef: Snif snik.... :'( Ik wil zo graag vòòr half 2014 emigreren.......... maar dat wordt lastig vrees ik.
“good enough”
-
FabianGZ
Australië - Melbourne 
Samen met mijn vriendin, om fulltime te werken voor de Hare Krishna gemeenschap aldaar.
Hebben we al eens eerder gedaan, in 2010, maar vanwege de transitie zijn we terug naar NL gegaan.
Nu dat alles wat verder is, zijn we toch bezig met permanent naar Melbourne verhuizen....
Lekker warm daar
hehe
Kan eigenlijk niet wachten om erheen te gaan, maar zolang die wet er niet doorheen is en ik mijn baarmoederoperatie nog niet heb gehad....
Dus sja...1 januari was mooi geweest, scheelt 1 van de 2 in ieder geval.
Morgen gaan ze stemmen, op mijn verjaardag, hopelijk brengt dat geluk
Samen met mijn vriendin, om fulltime te werken voor de Hare Krishna gemeenschap aldaar.
Hebben we al eens eerder gedaan, in 2010, maar vanwege de transitie zijn we terug naar NL gegaan.
Nu dat alles wat verder is, zijn we toch bezig met permanent naar Melbourne verhuizen....
Lekker warm daar
Kan eigenlijk niet wachten om erheen te gaan, maar zolang die wet er niet doorheen is en ik mijn baarmoederoperatie nog niet heb gehad....
Dus sja...1 januari was mooi geweest, scheelt 1 van de 2 in ieder geval.
Morgen gaan ze stemmen, op mijn verjaardag, hopelijk brengt dat geluk
-
Freetouch
Dat is een hele onderneming... zelf ook lid van Hara Krishna?
want ik heb begrepen dat je dan zelf niets meer mag hebben....
want ik heb begrepen dat je dan zelf niets meer mag hebben....
“good enough”
-
FabianGZ
Ja, we zitten er saampjes bij, gezellig 
Het is geen kwestie van 'iets niet mogen', maar zelf kiezen waar je je goed bij voelt.
En bovendien wonen wij (dat zou ook in Aus het geval zijn) buiten de tempel, eigen appartement enzo.
Dat maakt een groot verschil natuurlijk, want dan onderhoud je jezelf en dan kun je lekker doen wat je zelf wilt hè
In een tempel wonen betekent bij ons dat je in een ashram woont, als een non/monnik zeg maar.
Ja, dan zijn veel persoonlijke bezittingen niet zo nodig natuurlijk...maar dat werkt ook zo in een klooster bijvoorbeeld
In Aus zouden we allebei voor een salaris werken voor de tempel, maar dan hebben we wel een eigen appartement ergens in Melbourne.
Dus dan kan ik nog wel na het werk thuis op de bank Nintendo'en
hehe
Maar ja, ik moet wel eerlijk zeggen dat er best wat dingen zijn die wij verkiezen niet meer te doen.
Verkiezen dus.....dat willen we zelf graag, omdat het goed voelt en we er blij van worden
(hoe vreemd sommige mensen dat ook vinden
)
Update debat > veel gezeur en gedebatteer over wel of niet de gang naar de rechter......
Het is geen kwestie van 'iets niet mogen', maar zelf kiezen waar je je goed bij voelt.
En bovendien wonen wij (dat zou ook in Aus het geval zijn) buiten de tempel, eigen appartement enzo.
Dat maakt een groot verschil natuurlijk, want dan onderhoud je jezelf en dan kun je lekker doen wat je zelf wilt hè
In een tempel wonen betekent bij ons dat je in een ashram woont, als een non/monnik zeg maar.
Ja, dan zijn veel persoonlijke bezittingen niet zo nodig natuurlijk...maar dat werkt ook zo in een klooster bijvoorbeeld
In Aus zouden we allebei voor een salaris werken voor de tempel, maar dan hebben we wel een eigen appartement ergens in Melbourne.
Dus dan kan ik nog wel na het werk thuis op de bank Nintendo'en
Maar ja, ik moet wel eerlijk zeggen dat er best wat dingen zijn die wij verkiezen niet meer te doen.
Verkiezen dus.....dat willen we zelf graag, omdat het goed voelt en we er blij van worden
Update debat > veel gezeur en gedebatteer over wel of niet de gang naar de rechter......
Laatst gewijzigd door FabianGZ op 16 dec 2013, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Freetouch
Oh dat vind ik helemaal niet vreemd...
Ik vind het prachtig als mensen zo toegewijd zijn aan iets, zeker als ze er gelukkiger door zijn...
In mijn vriendenkring zijn vele geloven aanwezig, van
LDS tot atheist, en van Bhoedisme tot Moslim... zolang ze elkaar maar in hun waarde laten en vooral niet hun geloof iemand anders proberen te bekeren....
Leuk om eens een ander beeld te krijgen van Hara Krishna...
Ik vind het prachtig als mensen zo toegewijd zijn aan iets, zeker als ze er gelukkiger door zijn...
In mijn vriendenkring zijn vele geloven aanwezig, van
LDS tot atheist, en van Bhoedisme tot Moslim... zolang ze elkaar maar in hun waarde laten en vooral niet hun geloof iemand anders proberen te bekeren....
Leuk om eens een ander beeld te krijgen van Hara Krishna...
“good enough”