http://www.propeciahelp.com/forum/viewforum.php?f=42" target="_blank
Het zijn dan wel overwegend mannen die de bijwerkingen melden, maar toch.. Een vrouwelijk figuur en dergeljke zal voor mij geen reden zijn om suicidaal te worden, maar veel van de andere genoemde bijwerkingen wil ik toch echt niet hebben.
Aangezien ik geen andere nieuwe medicatie ben gaan gebruiken vermoed ik dat Finasteride de huidirritatie veroorzaakt.
Overigens noemde de dokter van de VU Finasteride een anti-androgeen terwijl ik overal lees dat het dat niet is
Ik heb Finasteride voorgeschreven gekregen na mijn operatie, maar hoor nu van mensen dat het gebruik van Finasteride na de operatie zinloos is omdat er vrijwel geen DHT meer wordt aangemaakt. Heb ik dan een middel voorgeschreven gekregen dat niet alleen heel schadelijk kan zijn, maar ook nog eens niet doet wat het zou moeten doen? Echt last van kaalheid heb ik niet. Ik hoopte dat Finasteride mijn haargrens iets zou verbeteren, maar ik denk dat ik het maar de vuilnisbak in mik..
Zijn er anderen hier die Finasteride na hun operatie zijn gaan of blijven gebruiken?