VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
-
Nobel_Baai_Zwaan
Re: VUMC heeft geen geld behandeling transgenders
De Patienten stop is vooralsnog maar tijdelijk...
X
X
-
Grijs_Kikker_Berg
Als er in Nederland een patientenstop wordt afgekondigd voor kankerpatiënten dan is de beer los. Ik vraag me zowiezo af of de zorg die wij nu krijgen, de wachttijden van een jaar en langer, niet in strijd is met een 1 of andere wet.
-
Trots_Kust_Dolfijn
Niet alleen de zorg zelf, maar ook de afspraken die VU met UMCG en UZG heeft gemaakt over de territoriale verdeling van hun verzorgingsgebieden is verre van schoon... Wil je daar echter over gaan strijden dan mag je je vermoedelijk bij de Commissie melden... Ik ken weinig transen die trek hebben in die slangenkuil...Grijs_Kikker_Berg schreef:Als er in Nederland een patientenstop wordt afgekondigd voor kankerpatiënten dan is de beer los. Ik vraag me zowiezo af of de zorg die wij nu krijgen, de wachttijden van een jaar en langer, niet in strijd is met een 1 of andere wet.
-
Nobel_Baai_Zwaan
Ik ben niet zo bang uitgevallen... Ik heb me wel vaker in de problemen gebracht om voor het recht van anderen op te komen....Trots_Kust_Dolfijn schreef:Niet alleen de zorg zelf, maar ook de afspraken die VU met UMCG en UZG heeft gemaakt over de territoriale verdeling van hun verzorgingsgebieden is verre van schoon... Wil je daar echter over gaan strijden dan mag je je vermoedelijk bij de Commissie melden... Ik ken weinig transen die trek hebben in die slangenkuil...Grijs_Kikker_Berg schreef:Als er in Nederland een patientenstop wordt afgekondigd voor kankerpatiënten dan is de beer los. Ik vraag me zowiezo af of de zorg die wij nu krijgen, de wachttijden van een jaar en langer, niet in strijd is met een 1 of andere wet.
Maak je borstje maar nat...
-
Grijs_Kikker_Berg
Het zou iets kunnen zijn voor Clara Wichmann...
-
Vief_Zeehond_Krab
Als aanvulling, het gaat niet alleen om de al dan niet tijdelijkheid van de wachtlijst, maar ook om de her en der geventileerde berichten dat ook het geld voor het traject van de huidige "gelukkigen" veel te weinig is en er dus volledig nieuwe "interne" wachtlijsten dreigen te ontstaan (zie de huidige vertraging voor het psychologisch onderzoek en misschien straks de vertraging voor de afspraken met de endo (en daarmee de start van de rle) en niet onwaarschijnlijk de groeiende wachtlijst voor de tweede helft van de GAB (SRS, FFS, BVG).
Feitelijk gaat het dus over de totale financiële dekking van de transgenderzorg, pre-intake, post-intake, pre-op en post-op.
Feitelijk gaat het dus over de totale financiële dekking van de transgenderzorg, pre-intake, post-intake, pre-op en post-op.
-
Edel_Dolfijn_Bunzing
We zullen het zien, 1 ding is zeker als het in mijn geval te lang duurt dan hebben ze een groot probleem, ik ben namelijk erg koppig en to the point en accepteer geen nee als ik iets wil (alleen als ik werkelijk razend ben).Vief_Zeehond_Krab schreef:Als aanvulling, het gaat niet alleen om de al dan niet tijdelijkheid van de wachtlijst, maar ook om de her en der geventileerde berichten dat ook het geld voor het traject van de huidige "gelukkigen" veel te weinig is en er dus volledig nieuwe "interne" wachtlijsten dreigen te ontstaan (zie de huidige vertraging voor het psychologisch onderzoek en misschien straks de vertraging voor de afspraken met de endo (en daarmee de start van de rle) en niet onwaarschijnlijk de groeiende wachtlijst voor de tweede helft van de GAB (SRS, FFS, BVG).
Tot nu toe loopt alles op rolletjes, hopelijk blijft dat zo.
-
Zacht_Vijver_Vos
Hmmm...een aanvullende survival principe voor transgenders?Edel_Dolfijn_Bunzing schreef:1 ding is zeker als het in mijn geval te lang duurt dan hebben ze een groot probleem, ik ben namelijk erg koppig en to the point en accepteer geen nee als ik iets wil (alleen als ik werkelijk razend ben).
-
Edel_Dolfijn_Bunzing
Min of meer wel ja.Zacht_Vijver_Vos schreef:Hmmm...een aanvullende survival principe voor transgenders?Edel_Dolfijn_Bunzing schreef:1 ding is zeker als het in mijn geval te lang duurt dan hebben ze een groot probleem, ik ben namelijk erg koppig en to the point en accepteer geen nee als ik iets wil (alleen als ik werkelijk razend ben).
-
Warm_Haas_Vijver
Ik wil me in januari aanmelden bij het VUMC. Moet ik me nu zorgen gaan maken dat ik vriendelijk de deur gewezen wordt of hoe zit dat?