Die is lekker Emma.
Heb zelf pas La vie est belle van Lancome gekocht. Ook een heerlijk luchtje die bovendien erg lang blijft hangen.
Verder heb ik mezelf een paar mooie Wolford panty's cadeau gedaan en heb ik een mooi jurkje uit het rek gehaald bij Esprit. Tja, de kerstbonus mocht op hihi
Wat is je laatste aankoop?
-
Tanja
- Voornaamwoorden: Zij
Re: Wat is je laatste aankoop?
Eindelijk alle schroom van me af gegooid, vele gesprekken etc maar nu.....23 juli 2025 begonnen aan DE reis. HRT vandaag gestart en zo vreselijk gelukkig 
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ja die vond ik ook lekker. En ook de EDP van La petite robe noire van Guerlain. Maar die is wel heel erg anders. En je moet keuzes maken he...Tanja schreef:Die is lekker Emma.
Heb zelf pas La vie est belle van Lancome gekocht. Ook een heerlijk luchtje die bovendien erg lang blijft hangen.
Verder heb ik mezelf een paar mooie Wolford panty's cadeau gedaan en heb ik een mooi jurkje uit het rek gehaald bij Esprit. Tja, de kerstbonus mocht op hihi
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Jannet V
De laatste tijd was een aankoop vaak voor de inrichting van mijn huis maar een week geleden heb ik mezelf een zijden nachthemd gegund. Dat had ik veel eerder moeten doen. Welterusten!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Veronica
Gisteren via marktplaats gehaald, ze zijn 1 keer gebruikt voor een fotoshoot en inderdaad, gewoon nieuwe schoenen (hakken zijn nieuw, alleen beetje stof die aan de onderkant plakt).

Maatje 42, het verschilt per winkel schoenen van Van Haren moet ik maat 42 hebben, van Bristol weer 41 zelf heb ik 41,5.
Trouwens, ik was er 3 euro voor kwijt.

Maatje 42, het verschilt per winkel schoenen van Van Haren moet ik maat 42 hebben, van Bristol weer 41 zelf heb ik 41,5.
-
Silvia
zien er leuk uit Veronica ! ,Veronica schreef:Gisteren via marktplaats gehaald, ze zijn 1 keer gebruikt voor een fotoshoot en inderdaad, gewoon nieuwe schoenen (hakken zijn nieuw, alleen beetje stof die aan de onderkant plakt).
[ Afbeelding ]
ja ik ken het , heb zelf 40,5 en moet 41 aan vanwege de breete van me voet
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Veronica
Ik wou ze vandaag aan maar in tegenstelling tot mijn laarzen (5,6cm hak en natuurlijk een iets bredere hak) is hierop lopen stuk anders, ik kan het heus wel maar ik heb steeds het gevoel alsof ik scheef loop, kan aan mij liggen.Silvia_P schreef:zien er leuk uit Veronica ! ,Veronica schreef:Gisteren via marktplaats gehaald, ze zijn 1 keer gebruikt voor een fotoshoot en inderdaad, gewoon nieuwe schoenen (hakken zijn nieuw, alleen beetje stof die aan de onderkant plakt).
[ Afbeelding ]
ja ik ken het , heb zelf 40,5 en moet 41 aan vanwege de breete van me voet
Ik zie het wel
-
Marina
Vanmiddag bij Mariposa geweest en een paar mooie borstprothesen, billenbroekje en wat oorbellen gehaald.

-
Veronica
Puur omdat ik beniuwd ben, hoeveel kost zo'n prothese?Marina schreef:Vanmiddag bij Mariposa geweest en een paar mooie borstprothesen, billenbroekje en wat oorbellen gehaald.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat terzijde, ik heb die hakken aangedaan en dat is toch een andere koek, de hoogte is geen probleem maar de hak is een stuk smaller dan die van mijn laarzen, dus gelukkig mijn sneakers meegenomen.
-
Marina
€234,- Waren deze Veronica.
-
Maaike92
Eindelijk gaatjes laten schieten 
https://lh5.googleusercontent.com/-LZR7 ... 172409.jpg" target="_blank
Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien, want ik kon hem helaas niet gewoon uploaden
LIefs, Maaike
https://lh5.googleusercontent.com/-LZR7 ... 172409.jpg" target="_blank
Ik hoop dat jullie de foto kunnen zien, want ik kon hem helaas niet gewoon uploaden
LIefs, Maaike