Hoi
Ik post hier niet meer maar soms wel omdat ik daar heel hypocriet in ben
Stephen Fry die de kritiek op het rusische anti homo beleid aan de kaak heeft gesteld heeft een docu gemaakt over de homorechten in de wereld zoals ze nu zijn. Er komen wat mensen die onder de letter T vallen ann het woord maar wat ik vooral boeiend vind zijn de tegenstanders van LGBT'rs diue aan het woord gelaten worden.
Onder andere Joseph Nicolosi waar eerder op dit forum flink over gesproken is, ook de man achter de recente wet in rusland en iemand uit de regering van Oeganda.
Het geheel duurt twee uur, is niet ondertiteld en is in brits engels. dus het is nogal aanndachtsspanne tartend.
Deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=ZAPfPVD8pRE" target="_blank
Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=sd3QTPNjDWg" target="_blank
Veel plezier
Goeie docu van Stephen Fry !
-
Barbarella
Goeie docu van Stephen Fry !
Na mij de zondvloed!
-
KarenTS
Re: Goeie docu van Stephen Fry !
interessant, ik ga kijken. Tnx voor het posten
-
Nathan90
Fry is een held. Ik heb het even aangeklikt en ga morgen de rest kijken, dank!
En ondertiteling in Engels overigens, voor degenen die beter zijn in Engels lezen dan verstaan.
En ondertiteling in Engels overigens, voor degenen die beter zijn in Engels lezen dan verstaan.
-
Merel77
Idd een goeie docu

Is dat even een plusIk post hier niet meer maar soms wel omdat ik daar heel hypocriet in ben
-
willah
super docu had hem gisteravond bekeken,moet wel goed opletten wat er gezegd werd.ja blond he
-
Bianca
neuj, sommige stukken kon ik ook niet heel goed verstaan, terwijl mijn Engels toch echt wel heel erg goed is.. denk ikwillah schreef:super docu had hem gisteravond bekeken,moet wel goed opletten wat er gezegd werd.ja blond he
-
Ilse
erg goede docu en ik was best wel onder de indruk van sommige reacties en hoe verschillend mensen kunnen denken.
deze docu is het zeker waard om ook uitgezonden te worden op de nederlandse tv
deze docu is het zeker waard om ook uitgezonden te worden op de nederlandse tv
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Ilse
Ik had gevraagd aan omroepnederland of deze documentaire niet op de nederlandse TV uitgezonden kon worden en wat denk je......
ik krijg dus net een mail van iemand van de afdeling Communicatie HUMAN dat de Vara deze 2 afleveringen gaat uitzenden op 28 en 29 januari op Nederland 2.
hartstikke goed en deze docu is het best wel waard om even te bekijken of op te nemen(maar ja dat was mijn persoonlijke mening)
groetjes mieke
ik krijg dus net een mail van iemand van de afdeling Communicatie HUMAN dat de Vara deze 2 afleveringen gaat uitzenden op 28 en 29 januari op Nederland 2.
hartstikke goed en deze docu is het best wel waard om even te bekijken of op te nemen(maar ja dat was mijn persoonlijke mening)
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Barbarella
Tof dat je zo een innitiatief neemt Mieke.
En fijn dat deze ducu wordt uitgezonden.
Overgens is het stukje over India helaas al weer achterhaald omdat homosexualiteit daar ondertussen al weer strafbaar is gesteld,
Barbarella
En fijn dat deze ducu wordt uitgezonden.
Overgens is het stukje over India helaas al weer achterhaald omdat homosexualiteit daar ondertussen al weer strafbaar is gesteld,
Barbarella
Na mij de zondvloed!
-
Ilse
ja, ik had het gelezen triest,Barbarella schreef: Overgens is het stukje over India helaas al weer achterhaald omdat homosexualiteit daar ondertussen al weer strafbaar is gesteld,
Barbarella
Human loopt wel het risico te verdwijnen als ze niet genoeg leden hebben, dus heb ik me vanmiddag maar gelijk aangemeld voor € 12,50/jaar
ze hadden er 50.000 nodig en hadden er vanmiddag bijna 34.000
https://www.investeerinhuman.nl/
Groetjes,
Ilse
Ilse