Ik wil even kwijt dat ik...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Fay

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Fay »

Wil nie vervelend zijn maar het mag hier wel verder:

http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... &start=300" target="_blank

Laten we dit topic vooral feel good houden :)

Fay
dennis

Bericht door dennis »

Weet niet of het wat is hoor, maar vanavond op Nederland 3, begint dit om 21:55 uur / Hij is een zij
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

dennis schreef:Weet niet of het wat is hoor, maar vanavond op Nederland 3, begint dit om 21:55 uur / Hij is een zij
Hoi Dennis, das positief :D .. Er is overigens eerder melding hiervan gemaakt onder de rubriek "Prikbord" / Tips over komende radio of TV uitzendingen :wship:
dennis

Bericht door dennis »

Irene schreef:
dennis schreef:Weet niet of het wat is hoor, maar vanavond op Nederland 3, begint dit om 21:55 uur / Hij is een zij
Hoi Dennis, das positief :D .. Er is overigens eerder melding hiervan gemaakt onder de rubriek "Prikbord" / Tips over komende radio of TV uitzendingen :wship:
Ow, oké
Paul

Bericht door Paul »

Ik wil even kwijt dat ik blij ben met dit forum.
Door me hier ooit aan te melden, kreeg ik de juiste steun en luisterende oren die ik op dat moment nodig had. Dank jullie wel allemaal!
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

:hug2: , jij ook bedankt Paul.

Waarin een kleine wereld groot kan zijn...

x Daniéla
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Ja hulde voor Eva en Arike...
Ja ook voor mij is dit forum het belangrijkste geweest in mijn traject...
Het heeft zelfs mijn leven gered!
“good enough”
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Het toch weer laat heb gemaakt.... :fpalm:
“good enough”
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

:wship:
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
NaomiClareNL

Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door NaomiClareNL »

gisteravond, iets voor middernacht, door deze mooie vrouw (en mijn idool ;) :oops: :lol: ), Cathy DeBuono, persoonlijk gevraagd ben om aktief en in persoon mee te doen aan dit, een sponsor fietstocht tegen AIDS/HIV van San Fransisco naar Los Angeles in de VS, als een manier om een sprong naar voren te maken.

Ik denk er serieus over na omdat het precies iets is wat ik nodig heb om uit het zwarte gat dat mijn leven is geworden te kunnen komen.

Er zijn wel problemen. Een hele hoop zelfs. Ik beschik bijvoorbeeld niet over de nodige konditie voor zo'n tocht maar er is nog tijd om er aan te werken. Van mijn huis naar mijn ouders is zo'n 133 km oftewel 83 mijl. Regelmatig heen en weer fietsen zou al goed helpen. Ben nooit tegen een "berg" opgefietst die hoger is dan De Knobbel bij 't Harde en die is wat, 40 meter hoog? :lol: Maar goed, sprints ertegenop en genoeg keren naar Valkenburg in Limburg gaan kunnen ook hier wat bij helpen.

Groter probleem is het bij elkaar scharrelen van de benodigde minimale 3000 US dollars als donatie (reiskosten is niet het probleem, een goede fiets en die mee krijgen weer wat meer). Als ik het bedrag niet binnen heb op 31 mei heb ik tot 31 juli om zelf garant te staan voor het verschil. Als ik het goed begrepen heb ten minste, mijn concentratie is ook niet meer wat het ooit was.
Dit gaat dan rechtstreeks ten koste van het weinige geld dat ik vrij kan maken dit jaar en komende jaren voor een SRS.

Bovendien ben ik niet goed in het vragen aan anderen om geld. Al helemaal niet voor zoiets als deze toch ver-van-onze-bed-show. Transgender mensen zouden er ook van profiteren, zie bijvoorbeeld dit bericht, maar wij zijn notoir arm... Zowel hier als daar.

Maar het zou een mooie uitdaging zijn. Het is eens iets geheel anders en ik zou ook eindelijk eens naar de VS kunnen. Bijkomend voordeel: ik kan een afspraak maken met een endokrinoloog aldaar om mijn probleem te bespreken. Hopelijk heeft de betreffende persoon meer verstand van zaken dan de inexperts van een zeker kliniekje in het zuiden van een zeker stadje in dit landje. Anders zou het Londen of Duitsland gaan worden maar zonder dit extraatje.

Eindelijk eens iets waar ik een positief gevoel over heb en dat ik in mijn leven toch nog nuttig zou kunnen zijn.

edit: vergeten stukjes tekst toegevoegd en spelfout ongedaan gemaakt.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF