Petitie: Geld voor Transgenderzorg

Nieuwsberichten
Barbarella

Re: Petitie: Geld voor Transgenderzorg

Bericht door Barbarella »

Ik ben gewoon nieuwschierig Eva. Zo van, wat kost het? en wie betaald het? en hoeveel bestuurders zijn er eigenlijk bij betrokken? Wat voor bedrijfs uitje. En hoe is de verhouding tot de verzekeraars die niet willen betalen? En hoe zit dat verzekeraars die niet betalen?

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Ik citeer uit de petitie: "Transgenders zijn ook mensen en hebben recht op deze zorg".

Weet je waar je recht op hebt in Nederland? Dat je Nederlands eens fatsoenlijk leert schrijven (en dat je op FB elke dag je berichtje(s) mag schrijven).
"Zogenaamde rechten" worden voor je neus afgebroken als het geld op is. Maar dat is blijkbaar moeilijk te snappen.
Ik weet ook wel dat er veel "(bonus)graaiers zijn en dat geld een schaars bezit is. Maar rechten? Houdt toch a.u.b. op..
Rense

Bericht door Rense »

Recht op gezondheidszorg. Jep, dat wordt gegarandeerd in de Nederlandse wet en in de mensenrechten verklaringen die Nederland heeft ondertekend.
Als je die zorg niet krijgt mag je de overheid daarop aanspreken.
Als de zorgverzekeringen morgen besluiten dat je geen gips meer krijgt om je gebroken been of geen bestraling voor je kanker (of de artsen die die zorg bieden hun deuren moeten sluiten door geldgebrek) zullen de patienten ook kwaad reageren.

Eerlijk gezegd denk ik bij gezeur over spelfouten 'houdt toch a.u.b. op'
Dus iemand kan niet spellen? Big deal. Het issue is toch honderd keer belangrijker dan of de spelling klopt.
Anon20180730

Rense schreef: Eerlijk gezegd denk ik bij gezeur over spelfouten 'houdt toch a.u.b. op'
Dus iemand kan niet spellen? Big deal. Het issue is toch honderd keer belangrijker dan of de spelling klopt.
In de gebiedende wijs is het meen ik zelfs "houd toch op" en wat informeler "hou toch op".
en je hebt gelijk; de kwestie is zeker niet onbelangrijk..
Rense

Bericht door Rense »

Irene schreef:
Rense schreef: Eerlijk gezegd denk ik bij gezeur over spelfouten 'houdt toch a.u.b. op'
In de gebiedende wijs is het meen ik zelfs "houd toch op" en wat informeler "hou toch op".
en je hebt gelijk; de kwestie is zeker niet onbelangrijk..
Zo te zien had je niet door dat ik expres jou bericht hierboven citeerde toen ik 'houdt toch a.u.b. op' opschreef.
Wellicht had ik 'houdt toch a.u.b. op'(sic) moeten schrijven
Anon20180730

is goed :D
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Een mooi initiatief, ik begrijp de kritiek hier dan ook niet. Het lijkt de Eerste Kamer wel tijdens de behandeling van de Transgenderwet. Net wat Diederique schreef, misschien schuilt de kracht juist in de eenvoud. Ik heb hem gedeeld op Facebook!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Engel

Bericht door Engel »

Heb ook getekend en gedeeld
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ach, ik wist niet eens waarom ik zou stoppen met de spyro 4 weken voor de srs, ik heb dit dus ook maar voor lief genomen en ondertekend...

Mijn autospellingcorector gaf veel fouten aan in deze 1e zin, hij keurt zelfs zijn eigen naam af..! :-)
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Muts! Nee hoor dat was een grapje Daniéla. Sterkte de komende weken, ik denk aan je.
Liefs Jannet.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.