lichaam
-
Figó
Re: lichaam
Ik heb hetzelfde als MrLouis. Ik leef hier nu 98% stealth en soms vind ik het best moeilijk. Als het warm is en de andere jongens uit mijn klas in slechts een flinterdun hemd lopen moet ik die isolatiemat van een binder aan met een shirt waarin het het minst opvalt. Ik probeer de vervelende delen van mijn lijf te negeren. Dat lukt niet altijd even makkelijk. Ik denk dat ik na de borst en buikoperatie opgelucht adem kan halen. Onder andere ook omdat ik in die binder niet goed kan ademen -.-
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
Paul
Ben het met Figo eens. Ik kan niet alles aantrekken wat ik wil vanwege die binder. Dat zie je onder de meeste shirts, en dat wil ik niet.
Ook dat probleem met douchen; dan wordt het allemaal zo benadrukt dat het nog veel te vrouwelijk is allemaal, bah.
Ook dat probleem met douchen; dan wordt het allemaal zo benadrukt dat het nog veel te vrouwelijk is allemaal, bah.
-
kingpuki
- Voornaamwoorden: Hij/hem/zijn
Ik word ook helemaal gek van m'n lichaam. als ik onder de douche ga doe ik gewoon het licht uit.
word het meest gek van m'n vrouwelijke vormen........ hopelijk komt daar snel verandering in.
gelukkig denkt bijna iedereen dat ik een man ben
voel mij daardoor ook een stuk fijner.
ik draag altijd baggy kleding dus dat zorg ervoor dat ik mannelijker lijk
word het meest gek van m'n vrouwelijke vormen........ hopelijk komt daar snel verandering in.
gelukkig denkt bijna iedereen dat ik een man ben
ik draag altijd baggy kleding dus dat zorg ervoor dat ik mannelijker lijk
'I'm a dude playing a dude, disguised as another dude'
-
dennis
Zelf begin ik ook steeds meer de pest te krijgen aan mijn lichaam ... heb niet voor mijn lichaam wat ik nu heb gekozen en wil dat ook niet meer ... begin het steeds moeilijker te vinden nu.
Maar op 9 januari moet ik om 12 uur in Amsterdam zijn, voor een klinisch psycholoog !
Ben ben benieuwd hoe dat gesprek gaat worden .. best spannend.
Groetjes,
Dennis
Maar op 9 januari moet ik om 12 uur in Amsterdam zijn, voor een klinisch psycholoog !
Ben ben benieuwd hoe dat gesprek gaat worden .. best spannend.
Groetjes,
Dennis
-
Anon20180501
Veel succes straks in A'dam, Dennis.
x Daniéla
x Daniéla
-
Freetouch
Hoi Dennis,
wat spannend allemaal, succes in Amsterdam,
Ik deel je gedachte..
XXX
wat spannend allemaal, succes in Amsterdam,
Ik deel je gedachte..
XXX
“good enough”
-
Paul
Spannend Dennis!! Succes morgen!
Ben nu inmiddels alweer 3+ maand aan de T, en heb al van die fijne veranderingen als haargroei op buik en kin, maar baal er juist nu onwijs van dat ik nog steeds wordt ge-mevrouwd in winkels en dergelijke. Baal zo erg daarvan, dat ik regelmatig zou willen dat ik voor een paar maanden kon ontsnappen tot ik verder in het proces ben. Kan niet, weet ik ook wel, maar soms...
Ben nu inmiddels alweer 3+ maand aan de T, en heb al van die fijne veranderingen als haargroei op buik en kin, maar baal er juist nu onwijs van dat ik nog steeds wordt ge-mevrouwd in winkels en dergelijke. Baal zo erg daarvan, dat ik regelmatig zou willen dat ik voor een paar maanden kon ontsnappen tot ik verder in het proces ben. Kan niet, weet ik ook wel, maar soms...
-
Nathan90
Begrijp je compleet Paul. Ik baal er nu al erger van dan voorheen, sinds ik fulltime als man ga. Maar eenmaal aan de testo moet die tegenslag nog groter zijn.
Merk je dat je stem begint te breken al?
Merk je dat je stem begint te breken al?
-
FAtham
Niet van blijven balen, sommige mensen zijn gewoon blind! Bio-man-vrienden(jezus klinken als aliens haha) van mij worden ook vaak genoeg ge-mevrouwd. 
-
Fay
Begrijpelijke gedachten, denk ik ook wel eens, kon ik maar ff kompleet verdwijnen en als het is zoals ik wil, tadaaa hier ben ikPaul schreef:Spannend Dennis!! Succes morgen!
zo werkt het helaasj niet
Fay