Zo was mijn moeder vroeger, en met vroeger doel ik nog op amper 1 jaar terug.
Ik denk dat het feit dat ik mij een vrouw voel toch haar een beetje dwars zit, maar we hebben wel iets gemeen wat dat betreft, als ons iets dwarszit zullen wij het nimmer nooit toegeven.
Wachtlijst VUMC
-
Veronica
-
MrsBobbyJamesEwing
Re: Wachtlijst VUMC
Dat is geen vereisteSilvia_P schreef:moet je bij deze gesprek je *ouders * mee brengen ?
ik heb namelijk geen contact meer met me ouders ....
-
NaomiClareNL
Hoewel het dringend verzocht wordt om iemand mee te nemen kunnen ze je niet dwingen en heeft het geen consequenties. Ik heb helemaal niemand meegenomen en ben verder normaal door de diagnose gegaan.Silvia_P schreef:moet je bij deze gesprek je *ouders * mee brengen ?
ik heb namelijk geen contact meer met me ouders ....
Doel van de diagnose (en ook het gesprek met anderen) is zuiver om je draaglast (wat heb je allemaal in je rugzakje zitten) en draaglast (ben je sterk genoeg om nog iets extra's in dat rugzakje te doen) te meten / te weten te komen.
2018 There was a great war, the gods died, and the world ended.
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
So what's this, a dream?
Of course not. It's the world. It's ended lots of times. And then it continues, with fewer gods, and more stories.
That's not an end.
It is to the gods.
@MicroSFF
-
Bianca
Mijn moeder wil wel met me mee zodra het gewenst is iemand mee te nemen, maar aangezien ze aangaf dat het voor haar als donderslag bij heldere hemel kwam, vraag ik me toch af of ze ook graag willen weten in hoeverre mijn moeder iets heeft gemerkt, en of dit afbreuk kan doen aan het traject?NaomiClareNL schreef:Hoewel het dringend verzocht wordt om iemand mee te nemen kunnen ze je niet dwingen en heeft het geen consequenties. Ik heb helemaal niemand meegenomen en ben verder normaal door de diagnose gegaan.
Doel van de diagnose (en ook het gesprek met anderen) is zuiver om je draaglast (wat heb je allemaal in je rugzakje zitten) en draaglast (ben je sterk genoeg om nog iets extra's in dat rugzakje te doen) te meten / te weten te komen.
Mijn wens en noodzaak kan en wil ik voor door het vuur, maar ben toch voor dit soort momenten wel huiverig.
-
Fay
Hi
Ik zou dat eerst en vooral met haar bespreken voordat je haar meeneemt, kijken, hoe staat zij er in, toch wel fijn als de neuzen een beetje dezelfde kant opstaan:)
ik heb niemand meegenomen, ook mijn ouders niet, zelfde reden, zou wel eens eea kunnen verstoren, was geen probleem voor het vu
Had toen ook geen contact met hen dus dat was makkelijk, diverse redenen
Fay
Ik zou dat eerst en vooral met haar bespreken voordat je haar meeneemt, kijken, hoe staat zij er in, toch wel fijn als de neuzen een beetje dezelfde kant opstaan:)
ik heb niemand meegenomen, ook mijn ouders niet, zelfde reden, zou wel eens eea kunnen verstoren, was geen probleem voor het vu
Had toen ook geen contact met hen dus dat was makkelijk, diverse redenen
Fay
-
Veronica
Dus vandaag het 5de gesprek gehad, mijn moeder kon niet komen omdat ze dit keer echt een onverwachte afsprak had en 78km naar VUMC reizen doe je ook niet 1,2,3.
Maar mevr. Dominique had haar gebeld en telefonisch gesproken met haar tijdens mijn afsprak met haar.
Dat ging goed, dus achteraf heeft ze zelf gezegd dat ik dus gewoon in maart aan de hormonen zou kunnen beginnen, ze moet het alleen nog officieel maken om het zo maar te noemen.
Toch wel een leuk kado voor sinterklaas dus, en dat naast de wasrek van mijn ma, komt van pas want ik woon sinds deze maandag op mezelf.
P.S. volgende keer ga ik het eerst nalezen voordat ik het post vanaf mijn telefoon
Maar mevr. Dominique had haar gebeld en telefonisch gesproken met haar tijdens mijn afsprak met haar.
Dat ging goed, dus achteraf heeft ze zelf gezegd dat ik dus gewoon in maart aan de hormonen zou kunnen beginnen, ze moet het alleen nog officieel maken om het zo maar te noemen.
Toch wel een leuk kado voor sinterklaas dus, en dat naast de wasrek van mijn ma, komt van pas want ik woon sinds deze maandag op mezelf.
P.S. volgende keer ga ik het eerst nalezen voordat ik het post vanaf mijn telefoon
Laatst gewijzigd door Veronica op 05 dec 2013, 23:24, 6 keer totaal gewijzigd.
-
Silvia
Veronica schreef:Dus vandaag het 5de gesprek gehad, mijn kon niet komen omdat ze dit keer echt een onverwachte afsprak had en 78km naar VUMC reizen doe je ook niet 1,2,3.
Maar mevr. Dominique had haar gebeld en telefonisch tijdens mijn afsprak met haar, sprak ze met mijn moeder.
Dat ging goed, dus achteraf heeft ze zelf gezegd dat ik dus gewoon in maart aan de hormonen zou kunnen beginnen, ze moet het alleen nog officieel maken om het zo mat te noemen.
Toch wel een leuk kado voor sinterklaar dus, en dat naast de wasrek van mijn ma, kont van pas want ik woon sinds deze maandag op mezelf.
ben blij voor je Veronica , en hoop dat je nieuwe huisje je ook bevalt
Everyone is Perfect in their Own Way

-
Veronica
Het is een kamer in een huis, de kamer is van mij maar de rest deel ik met 3 jongens/mannen.Silvia_P schreef:Veronica schreef:Dus vandaag het 5de gesprek gehad, mijn kon niet komen omdat ze dit keer echt een onverwachte afsprak had en 78km naar VUMC reizen doe je ook niet 1,2,3.
Maar mevr. Dominique had haar gebeld en telefonisch tijdens mijn afsprak met haar, sprak ze met mijn moeder.
Dat ging goed, dus achteraf heeft ze zelf gezegd dat ik dus gewoon in maart aan de hormonen zou kunnen beginnen, ze moet het alleen nog officieel maken om het zo mat te noemen.
Toch wel een leuk kado voor sinterklaar dus, en dat naast de wasrek van mijn ma, kont van pas want ik woon sinds deze maandag op mezelf.
ben blij voor je Veronica , en hoop dat je nieuwe huisje je ook bevalt
-
Veronica
Het is zover, vandaag de laatste diagnostische gesprek bij het VU gehad, daarna nog samen een kleine vragenlijst ingevuld en tot mijn verbazing ben ik in december al in het kleine team besproken en vandaag/morgen in de grote (vorige maand kreeg ik te horen dat in de kleine in januari en in de grote in februari zou gebeuren).
Zo dat is een flinke vooruitgang, verder nog volgende week vrijdag om 9 uur bloedprikken, DEXA scan ect (gewoon alles in 1 afspraak) en dan zien we het wel.
Spannend
Zo dat is een flinke vooruitgang, verder nog volgende week vrijdag om 9 uur bloedprikken, DEXA scan ect (gewoon alles in 1 afspraak) en dan zien we het wel.
Spannend
-
diederique
Gefeliciteerd, volgens mij is er morgen een heel rijtje "groene lichtjes". Ze krijgen het straks druk op een ander stukje van de gang.
Liefs, Diederique
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)
Roze50Plus; omdat je er niet alléén voor staat.
Volg mijn blog: http://diederique2.wordpress.com
Papa is een Meisje (http://www.boekenbestellen.nl/boek/papa-is-een-meisje)