De afspraak is verzet naar 20 januari om 12 uur .. dus ikke weer blij !
Bewindvoerder had gisteren namelijk geen geld over gemaakt, de lul, dus kon helaas niet gaan ..
Maar heb nu godzijdank weer een nieuwe afspraak kunnen maken.
Als je een planning kunt maken wanneer je richting Amsterdam gaat kun je “Blokker”, “AH” of “HEMA” actie trein dagkaartjes kopen, geeft een aardige besparing.
Nu bij de Blokker dagkaart € 15,50, t.o. 2x € 23,90 via Goes-A’dam of 2x € 19,50 via Breda-A’dam
Alice; "Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Alice schreef:Als je een planning kunt maken wanneer je richting Amsterdam gaat kun je “Blokker”, “AH” of “HEMA” actie trein dagkaartjes kopen, geeft een aardige besparing.
Nu bij de Blokker dagkaart € 15,50, t.o. 2x € 23,90 via Goes-A’dam of 2x € 19,50 via Breda-A’dam
Ja, ga tegen die tijd ook eens bij 1 van die winkels kijken inderdaad, voor een dagkaart ... bedankt voor de tip!
Alice schreef:Als je een planning kunt maken wanneer je richting Amsterdam gaat kun je “Blokker”, “AH” of “HEMA” actie trein dagkaartjes kopen, geeft een aardige besparing.
Ja, ga tegen die tijd ook eens bij 1 van die winkels kijken inderdaad, voor een dagkaart ... bedankt voor de tip!
Let er wel op dat je met die dagkaart van Blokker vóór 6:30 uur in moet checken. Daarna kan het weer tussen 9:00 en 16:00 uur en weer na 18:30 uur. Als er is ingecheckt kan je natuurlijk wel gewoon reizen in de spitsuren.
Voor die dagkaarten van de andere winkels zal het wel hetzelfde zijn. Maar zelfs als je die kaart alleen maar voor een enkele reis kan gebruiken is het nog voordelig.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Let er wel op dat je met die dagkaart van Blokker vóór 6:30 uur in moet checken. Daarna kan het weer tussen 9:00 en 16:00 uur en weer na 18:30 uur. Als er is ingecheckt kan je natuurlijk wel gewoon reizen in de spitsuren.
Voor die dagkaarten van de andere winkels zal het wel hetzelfde zijn. Maar zelfs als je die kaart alleen maar voor een enkele reis kan gebruiken is het nog voordelig.
Oke, bedankt voor de tip hoor!
Als ik de trein zo zou nemen, zonder een dagkaart zou ik iets van 50 euro kwijt zijn, volgens de website van het OV, dus dit zal wel een stuk goedkoper zijn inderdaad.
Je kunt al op de heenreis van de Blokkerkaart gebruikmaken, let op je moet wel je Blokkerkaart valideren.
Bij vertrek bushalte Hulst 06:24, vertrek Goes 07:58, aankomst A’dam CS 10:31 is een gewone kaart nodig van Goes tot Dordrecht 09:05 daarna kan de Blokkerkaart gebruikt worden.
Bij vertrek bushalte Hulst 07:22, vertrek Breda 09:10 (trein zonder toeslag) aankomst A’dam CS 10:52, kan gelijk de Blokkerkaart gebruikt worden
Bij vertrek bushalte Hulst 07:24, vertrek Goes 08:58, aankomst A’dam CS11:06, kaart nodig tot Kapelle-Biezelinge 09:02 daarna de Blokkerkaart
Alice; "Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Ik dacht even dat ik je zou tegenkomen maar dat was mijn vorige afspraak, die was op 20 december, ook intake gesprek. Nu vrijdag is het de 17 me dus zal je niet tegenkomen hihi.. Ben benieuwd nasr de vervolgafspraak van as vrijdag.. Eerste gesprek was vooral veel formaliteiten en ook vertellen over jezelf.. Kortom niks om bang voor te hoeven zijn.. Hihi..