Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Pas ik nou in een hokje of niet?
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door Aster »

marlies schreef:
Aster schreef: Valentijn komt op mij over als 'geslachtsdeel neutraal' in die zin dat het haar niet kon of kan schelen dat ze een piemel had of een doos heeft...
Dat geldt eigenlijk ook wel een beetje voor mij, al heb ik wel een voorkeur voor de doos (maar niet een dwingende behoefte daaraan). Wel fijn om te zien dat zo'n poster child voor transseksualiteit dat ook wel wat heeft. Daar kan ik weer mooi de psychologen mee om de oren slaan ;)
Ik vind 'geslachtsdeelneutraliteit' ook erg verfrissend om te horen van een post op TS...vaak is het zo dwingend, die wens tot SRS, bijna zichzelf overschreeuwen.

Aan de andere kant vind ik een SRS ondergaan om maatschappelijk geaccepteerd te worden.......gevaarlijk.
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door Kitty »

Aster schreef:
Kitty schreef:Vind dat niet zo heel raar...ze heeft bepaald geen "normaal" leven achter de rug en het bovendien druk met haar werk en studie...
Bovendien wil je ook iemand die om je geeft lijkt me zo...zeker als je nog onzeker bent...
Nou ja, en veel uitgaan enzo...en ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je als post op als de hele boel genezen is je losgaat met een man om wie je niet noodzakelijkerwijs hoeft te geven hoor...
Ja het lijkt n meer normale reactie dan seksueel nieuwsgierig te worden...je hebt gelijk, klopt. Misschien geeft ze er niet veel om...wilde er iig niet over.praten.
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door Aster »

Anyway, Valentijn is superleuk, intelligent, grappig ('ik ben gecompliceerd sexy'), fascinerend mooi en haar denkbeelden zijn TS verfrissend.

Wilfried had ik al compli's gegeven :)
marlies
Gast

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door marlies »

Aster schreef:Anyway, Valentijn is superleuk, intelligent, grappig ('ik ben gecompliceerd sexy'), fascinerend mooi en haar denkbeelden zijn TS verfrissend.

Wilfried had ik al compli's gegeven :)
helemaal mee eens! Toffe meid!
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door Kitty »

Ja zeker heel leuk mens...
Herkende ook veel in de dingen die ze zei...
Aster
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 mar 2012, 19:40

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door Aster »

Kitty schreef:Ja zeker heel leuk mens...
Herkende ook veel in de dingen die ze zei...
Grappig, ik namelijk ook.

Daarom vind ik haar zo verfrissend. Vorm van 'herkenning'.
Kitty
Berichten: 188
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:00

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door Kitty »

Eigenlijk was er niets wat ze zei waar ik het niet mee eens was of wat ik niet zelf al had gedacht...
Alleen haar motivatie tot SRS over te gaan... daarin verschil ik dan wel met haar.

Ik moest ook af en toe erg lachen.
Best leuk je eens NIET te irriteren aan een TS op TV..

Mag wel gezegd worden ;)
Gebruikersavatar
willah
Berichten: 79
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Transgender
Locatie: amsterdam

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door willah »

was een mooi intervieuw/programma met wilfried.
ze heeft het allemaal wel mooi verwoord en het is goed dat het weer eens op tv was.
alleen ik kan niet tegen die spraak van haar met die RRRRrrr.zo amsterdam zuid studentikoos krijg er de kriebels van.
jocyn
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 apr 2012, 11:35
Gender: Vrouw

Re: Valtentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door jocyn »

Aster schreef:Ik heb Valentijn idd bij DWDD horen zeggen dat die SRS niet zoveel veranderd heeft.

Oftewel: ze was zichzelf en werd opnieuw zichzelf.

Wat ik me overigens wel afvraag.....hoe zou ze geleefd hebben als ze 15cm korter was geweest? Misschien stealth?
Moeilijk te zeggen maar ik denk dat die docu over haar leven een stempel heeft gezet en dat ze daardoor niet stealth is/kan. Zoveel korter is niet nodig hoor om stealth te leven...ik ben 1,82 en dat gaat prima. Zelfs met hakken :wship:
Gebruikersavatar
KimNL
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2012, 10:01
Gender: Trans MtF

Re: Valentijn: Operatie n knieval voor de maatschappij?

Bericht door KimNL »

Ik herken haar motivatie om een SRS te ondergaan juist wel. Wanneer je uit de narcose komt ben je feitelijk nog steeds dezelfde zoals Valentijn zei. Ik weet zeker dat ik me niet meer vrouw ga voelen op het moment dat ik mijn SRS zou laten doen (wat ik overigens heel graag wil)
ik zeg ook altijd tegen mijn mensen om me heen. Ik heb geen hekel aan mijn penis, maar ik hou er ook niet van. Het zit er. Het idee dat dit gevoel veranderd na mijn SRS is iets wat ik op dit moment betwijfel. Het gaat me meer gemak en rust bieden. Maar goed dat is nog heel erg ver weg.
Ik kon me voor de volle 100% vinden in het interview.

xoxo Kim