Ik wil even kwijt dat ik...
-
jacqueline
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
je krijgt tot maximaal 35 km woon-werkverkeer vergoed, de rest is voor eigen rekening
-
Venka
Dat ligt aan de CAO van de des betreffende bedrijf want mijn laatste werkgever vergoedde veel meer kilometers.Ik had zelfs een collega uit Zevenaar die helemaal naar Enschede moest.35 kilometer is wel heel weinig hoor ik woon gewoon in Enschede en ik woon al 10 kilometer bij mijn voormalige werkgever vandaan terwijl dat bedrijf ook in Enschede staat.Wat nou als je in Amsterdam woont,die stad is hemelsbreed wel groter dan 35 kilometer.jacqueline schreef:je krijgt tot maximaal 35 km woon-werkverkeer vergoed, de rest is voor eigen rekening
-
jacqueline
dit was voor vele jaren de richtlijn wat werkgevers meekregen van de overheid. Natuurlijk kunnen werkgevers hiervan afwijken middels een eigen CAO. Maar in deze economische tijden word je zelfs niet eens aangenomen als je zo ver van je werk af woont. Vele vacatures hebben al als functie-eisen dat je binnen een straal van 20 km van je werk moet wonen anders word je niet aangenomen.
-
Freetouch
volgens mij krijg je dan de prijs vergoed die het zou kosten als je met het openbaar vervoer zou doen (jaarkaart / 12)Aafke schreef:Dat ligt aan de CAO van de des betreffende bedrijf want mijn laatste werkgever vergoedde veel meer kilometers.Ik had zelfs een collega uit Zevenaar die helemaal naar Enschede moest.35 kilometer is wel heel weinig hoor ik woon gewoon in Enschede en ik woon al 10 kilometer bij mijn voormalige werkgever vandaan terwijl dat bedrijf ook in Enschede staat.Wat nou als je in Amsterdam woont,die stad is hemelsbreed wel groter dan 35 kilometer.jacqueline schreef:je krijgt tot maximaal 35 km woon-werkverkeer vergoed, de rest is voor eigen rekening
“good enough”
-
Veronica
Ik woonde dan wel in Haarlem en had daar een baan maar als ik verder dan 5km zou wonen zou ik de kosten vergoed krijgen als de kosten van het OV.Melany schreef:volgens mij krijg je dan de prijs vergoed die het zou kosten als je met het openbaar vervoer zou doen (jaarkaart / 12)Aafke schreef:Dat ligt aan de CAO van de des betreffende bedrijf want mijn laatste werkgever vergoedde veel meer kilometers.Ik had zelfs een collega uit Zevenaar die helemaal naar Enschede moest.35 kilometer is wel heel weinig hoor ik woon gewoon in Enschede en ik woon al 10 kilometer bij mijn voormalige werkgever vandaan terwijl dat bedrijf ook in Enschede staat.Wat nou als je in Amsterdam woont,die stad is hemelsbreed wel groter dan 35 kilometer.jacqueline schreef:je krijgt tot maximaal 35 km woon-werkverkeer vergoed, de rest is voor eigen rekening
Maar ik heb ook elders een baan gehad waar je maar 12 cent per 1km vergoeding kreeg.
Verschilt per werkgever dus.
-
Freetouch
-
Anon20180501
Apart, dat brengt mijn taxi ook in rekening Melany...Melany schreef:19ct/km is gebruikelijk...
ed. bij de berekening van mijn eigen bijdrage.
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 12 jan 2014, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Veronica
Het was 3 jaar terug en ook nog eens via een uitzendbureau.Melany schreef:19ct/km is gebruikelijk...
-
Anon20180730
'T lijkt erop dat Aafke zich dit onvoldoende beseft, anders had ze vast nog wel even gereageerd.Daniéla schreef:Beste Aafke, niet alles wat je denkt hoef je te zeggen ..of het moet echt bijdragen aan de discussie, maar dat doet het in dit geval dus niet.
Je weet dat jouw visie niet door iedereen hier gedeeld wordt en dat je er anderen soms pijn mee doet.
Ik bewonder je standvastigheid maar kan het even wat minder, niemand zal je daar minder om gaan waarderen.
x Daniéla
'K kan nu wel zeggen dat je daar dan toch "wel 'n vent voor moet zijn", maar laat ik dat nu maar niet doen. Zoiets draagt immers niets bij en 'even goede vriendinnen zo'..
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Nounounou dames, dit hoeft van mij niet hoor en al helemaal niet in een topic dat door Fay is gestart voor de positiviteit. Ik heb al genoeg negatieve dingen vandaag meegemaakt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]