Phalloplastiek

Raisa

Re: Phalloplastiek

Bericht door Raisa »

Kim-NL schreef:In de Britse documentaire "my transsexual summer" is er een transman die zijn neo penis toont. http://www.youtube.com/watch?v=QDYoz_SKX2w" target="_blank het begint rond de 19.15 minuten.
Voor de mensen die deze docu nog niet hebben gezien.. echt een aanrader!
Ik herinner me dat Britse FtM's helemaal niet blij waren met die docu omdat ze opeens overal werden geout door de littekens op hun lijf.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Kan me redelijk voorstellen dat men daar niet blij mee was. Of heel dubbel waarschijnlijk, positieve aandacht en educatie is gewenst, maar als je daarna opeens zichtbaar bent. Tsja.

@D4V1F, wat ik weet is dat je in principe wel gevoel terug moet krijgen. Hier zal wel tijd overheen gaan omdat de zenuwen weer moeten aangroeien/aansluiten/doorkomen naar de hersenen, ik weet niet precies hoe het werkt. Maar iets in die richting. Helaas blijft daarbij het probleem dat dit misschien niet gebeurt, er is geen 100% garrantie dat dit lukt.

Nieuwe operatie technieken weet ik helaas weinig van, wat Mr.X ook zegt, er is helaas weinig up to date te vinden over de phallo.

Je kan eventueel een account aanmaken op http://www.transbucket.com/" target="_blank voor verschillende operatiefoto's/resultaten.
Holden

Bericht door Holden »

er zijn wat yahoo groups waar je lid van kan worden. Daar zijn wel meerdere foto's en info over verschillende chirurgen (in Europe en VS).

google (of yahoo) anders maar ff deze groepen:

ftmphalloplastyinfo

Phalloplastyinfo

VM-NL
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ja ik weet nooit hoeveel daar daadwerkelijk opstaat omdat ik om één of andere reden nooit een Yahoo heb gemaakt. Werkte vroeger nooit naar behoren geloof ik.. xD
Holden

Bericht door Holden »

Staat wel degelijk veel op, en je hebt geen yahoo account nodig om daar toegang te krijgen (ik gebruik mijn gmail account). Het is wel een gesloten groep dus je moet wel eerst ff mailen om je aan te melden.
buddy1

Bericht door buddy1 »

Hey, 4.5 maand geleden heb ik ook de operatie phalloplasty ondergaan en ik moet zeggen dat het resultaat super is geworden! Kei netjes en voor mij gevoel een echte.. Ik had na 6 weken al een orgasme en ik kan er gewoon seks mee hebben. Alles werkt goed! Het is 4.5 maand geleden en ik heb al gevoel tot de top. Al die fotos zijn van vroeger dat ze nog zo lelijk zijn en al die risico zijn natuurlijk met procenten wel beter geworden. er zijn zeker nog wel risicos tot lekkages en vernauwingen van de plasbuis of afsterven. Maar afsterven komt echt niet zo vaak meer voor als vroeger. Met de plasbuis zijn de procenten na 50% gegaan en de protocollen worden ook beter maar de kans kan atijd op lekkage of vernauwingen helpen. Sta er gewoon positief in en t komt goed. Ik heb zelf alleen een lekkage gehad maar dat was snel dicht. vernauwingen heb ik niet gehad gelukkig. Maar de meta daar word je denk ik wel ongelukkig van omdat je er niet veel mee kan en bijna niet eens zichtbaar zou zijn.

Ze halen vanuit je onderarm, been of allebei weefsel en zenuwen, aders en plasbuis uit om een plasbuis en penis te creeren. Natuurlijk heb je een lelijk litteken maar mijn eind resultaat is belangrijker als mijn arm. En met het eindresultaat ben ik helemaal gelukkig. mijn arm heb ik helemaal geen last van, en als ik ga werken doe ik en tennis band om me arm en je ziet niks. Uit je been schaven ze een stuk huid af om terug op je arm te plaatsen. en in de lies heb je een litteken.. Ik vind dit super knap dat de chirurgen nu al zo handig zijn en een werkelijke penis kunnen maken!

Gr Buddy
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Ik vind dit super knap dat de chirurgen nu al zo handig zijn en een werkelijke penis kunnen maken!
Ik ook... ;)
Holden

Bericht door Holden »

waar heb je de operatie laten doen Buddy? Hier in NL of in het buitenland?
Anon20180730

Bericht door Anon20180730 »

Daniéla schreef:
Ik vind dit super knap dat de chirurgen nu al zo handig zijn en een werkelijke penis kunnen maken!
Ik ook... ;)
wauw, ja.. helemaal super :)
Angel

Bericht door Angel »

Geweldig om zo'n positieve ervaring te lezen :)
En heel veel geluk ermee ;)