hihi ben maar 1.83 geld niet voor mijEmma schreef:Hmpf.Veronica schreef: van 1.90 op hoge stiletto hakken
Hij is een Zij
-
Claire
Re: Hij is een Zij
Er komt een ogenblik in het leven
dat de pijn
om altijd een knop te blijven
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Claire
met hakken iets meer zo handig als het druk isClaire schreef:hihi ben maar 1.83 geld niet voor mijEmma schreef:Hmpf.Veronica schreef: van 1.90 op hoge stiletto hakken
![]()
dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Britta
Ehm, ik ben 1.93, maar draag dan weer gelukkig geen stiletto hakken. Al was het maar dat je ze in maat 48 niet kan vinden. En elke keer als je een schoenenwinkel inloopt krijg je een les dat het wel een hele lastige maat is (alsof ik dat niet wist, als je mannenschoenen zoekt is het al problematisch).Veronica schreef: Klopt, dit is een serie over de normale transgender, zo zien mensen dat transgenders niet uitgedoste mannen zijn van 1.90 op hoge stiletto hakken ...(bij wijze van spreken).
Jep heb een beetje een onhandig lichaam voor iemand die zich vrouw voelt.
Look at others and try not to see what makes them different, but what connects them
-
Anon20180501
Je zou denken van niet maar maatje 37-38 is net zo'n moeilijke maat als grote maten.
Te grote maat niet natuurlijk want die hebben echt een groot en kostbaar probleem.
Als ik een bepaald model pump/laars van een bepaalde kleur wil kan ik echt niet wachten tot de uitverkoop want dan kom ik tweedes.
Nu maakt het me doorgaans echt niet zoveel uit welke kleur als het maar zwart is en daarvan hebben ze er gelukkig tijdens de uitverkoop
meestal nog best wel veel van en in diverse modellen.
Het was altijd al zo dus ben ik het gewoon maar ik vraag me af of er nog andere (mtf) zijn die de 1,63 niet halen?
In de hoogte welteverstaan.
x Daniéla
Te grote maat niet natuurlijk want die hebben echt een groot en kostbaar probleem.
Als ik een bepaald model pump/laars van een bepaalde kleur wil kan ik echt niet wachten tot de uitverkoop want dan kom ik tweedes.
Nu maakt het me doorgaans echt niet zoveel uit welke kleur als het maar zwart is en daarvan hebben ze er gelukkig tijdens de uitverkoop
meestal nog best wel veel van en in diverse modellen.
Het was altijd al zo dus ben ik het gewoon maar ik vraag me af of er nog andere (mtf) zijn die de 1,63 niet halen?
In de hoogte welteverstaan.
x Daniéla
-
jacqueline
Ik had gisteravond moeite om niet te gaan huilen toen Bo vertelde dat ze zo gepest werd en zelfs bedreigd in de metro. Moet je nagaan: Bo die toch best passabel is zeker als ze opgemaakt is dan nog zo gepest. Hoe moet dat straks met mij? Ik zie er bij lange na niet zo goed uit als Bo.
-
Anon20180501
Herinner je je deze nog Jacqueline? Weerbaarheid
Ik neem aan jij van wel maar voor anderen die zich hierin herkennen kan je in het topic 'weerbaarheid' een aantal goede tips vinden om dit zoveel mogelijk te voorkomen en hoe er mee om te gaan.
x Daniéla
Ik neem aan jij van wel maar voor anderen die zich hierin herkennen kan je in het topic 'weerbaarheid' een aantal goede tips vinden om dit zoveel mogelijk te voorkomen en hoe er mee om te gaan.
x Daniéla
-
Veronica
Ze kwam de verkeerde mensen op het verkeerde moment tegen, ik zie er nog als vrouw nog als man uit, ik ben nooit gepest of bedreigd, ze kwam de verkeerde mensen op het verkeerde moment tegen.jacqueline schreef:Ik had gisteravond moeite om niet te gaan huilen toen Bo vertelde dat ze zo gepest werd en zelfs bedreigd in de metro. Moet je nagaan: Bo die toch best passabel is zeker als ze opgemaakt is dan nog zo gepest. Hoe moet dat straks met mij? Ik zie er bij lange na niet zo goed uit als Bo.
-
Janneke
Dat pesten kennen we allemaal wel denk ik, sommige erger dan anderen. Vroeger was dat erg voor mij op school. Geschopt en geslagen op het schoolplein en aan mijn haren getrokken. Ik had lang haar want ik was een meisje volgens mij. Ik trok de kleren aan van het buurmeisje waar ik mee speelde en dat liep ook verkeerd af. Het is nu lang geleden en het gepest is voorbij, de mensen weten het niet van mij omdat ik ooit een keer een nieuw leven ben begonnen. Gebroken met alles en iedereen van vroeger, soms doet dat pijn maar ik word niet meer gepest, uitgejouwd of anderzijds onheus bejegend. Blijkbaar mag je in het ozo tolerante Nederland toch echt niet anders zijn als het 'gemiddelde'.
Soms merk ik dat er in gezelschap anders op mij gereageerd word, er is een soort spanning. Zouden ze het dan toch aan me zien of merken? Ik geef er geen aandacht aan en doe zoals ik altijd doe...zoals een vrouw. Die spanning ebt weg als me horen praten en me zien doen. Ze zien dan alleen een erg lange vrouw (1,81) al zijn mijn beste cis vriendinnen soms nog langer dan ik...
Zolang je maar niet teveel anders bent anders hoor je er niet bij en dat is KUT
Soms merk ik dat er in gezelschap anders op mij gereageerd word, er is een soort spanning. Zouden ze het dan toch aan me zien of merken? Ik geef er geen aandacht aan en doe zoals ik altijd doe...zoals een vrouw. Die spanning ebt weg als me horen praten en me zien doen. Ze zien dan alleen een erg lange vrouw (1,81) al zijn mijn beste cis vriendinnen soms nog langer dan ik...
Zolang je maar niet teveel anders bent anders hoor je er niet bij en dat is KUT
-
Claire
Misschien heb je hier wat aanjacqueline schreef:Ik had gisteravond moeite om niet te gaan huilen toen Bo vertelde dat ze zo gepest werd en zelfs bedreigd in de metro. Moet je nagaan: Bo die toch best passabel is zeker als ze opgemaakt is dan nog zo gepest. Hoe moet dat straks met mij? Ik zie er bij lange na niet zo goed uit als Bo.
http://transgendernetwerk.nl/2014/01/in ... voor-2014/" target="_blank
Er komt een weerbaarheidstraining die door Transvisie Zorg uitgevoerd gaat worden.
dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.

dat de pijn
groter is
dan de angst
een bloem te worden.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ik ben 1,92 en heb graag hakken aan. Volgens Laura is dat best intimiderend. Zie het maar als weerbaarheidVeronica schreef:Jij bent geen 1.90 hoop ik? Was niet zo bedoelt, meer het stereobeeld.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]