Ervaringen met het UMCG?
-
Eveliene
Re: Ervaringen met het UMCG?
Een afspraak maken kan je beter doen bij de wachtlijst Coördinator en dat is Susan Bunskoek en die is bereikbaar op telefoonnummer 050-3618880
-
mariena70
gewoon een afspraak maken bij je huisarts en zeggen dat je hormonen wilt gebruiken omdat je je een vrouw of een man voelt en dan zegt je huisarts wel dat die een verwijsbrief stuurt naar het genderteam en daar kwam bij mij geen eens het ggz bij aan te pas.
mariena70
mariena70
-
mariena70
ik heb een goede ervaring met het genderteam in gron. maar het ligt er ook aan hoe jij zelf bent naar het team toe en dat helpt vaak ook hoor.
mariena70
mariena70
-
Charissa
als je goed gelezen had ben ik daar al voor naar de huisarts geweest en ja hij zij dat ik de verwijsbrief zelf mee moest nemen als ik afspraak had daar dus vandaarmariena70 schreef:gewoon een afspraak maken bij je huisarts en zeggen dat je hormonen wilt gebruiken omdat je je een vrouw of een man voelt en dan zegt je huisarts wel dat die een verwijsbrief stuurt naar het genderteam en daar kwam bij mij geen eens het ggz bij aan te pas.
mariena70
-
mariena70
ook een luie huisarts heb jij zeg of het is gewoon gemak zucht voor hem of haar
mariena70
mariena70
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Procedure, mariena70. De ene huisarts doet dat anders dan de andere. Heeft vaak zelfs met vertrouwen te maken. Je kunt lezen wat er over jou wordt geschreven / beweerd.
Ik mis overigens je introductie, of heb ik iets gemist?
Ik mis overigens je introductie, of heb ik iets gemist?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
mariena70
de mensen van het genderteam moeten zich zelf ook eerst in lezen over wie het gaat en hoe het met die gene gaat enzo en dat kan je niet op de afspraak zelf doen dat staat niet netjes tegen over de persoon in kwestie
-
Charissa
vanmiddag na dat ik geslapen heb (kom net uit nacht dienst) ga ik susan bunskoek bellen ik weet het is wat laat maar er was ondertusse hoop gedoe hier thuis etc acute verhuizing etc etc dus weinig tijd gehad en ik wacht wel af wat susan te zeggen heeft
-
Rense
Even dit topic om hoog gooien omdat ik twee vraagjes heb over het UMCG en daar hoeft niet echt een nieuw topic voor te komen:
- Weet iemand hoe het is afgelopen met de tijdelijke afwezigheid van mevrouw Pascal? Is ze ooit weer terug op haar post gekomen of heeft ze inmiddels een vervanger, en zo ja, wie?
- Weet iemand het emailadres van het UMCG Genderteam?
- Weet iemand hoe het is afgelopen met de tijdelijke afwezigheid van mevrouw Pascal? Is ze ooit weer terug op haar post gekomen of heeft ze inmiddels een vervanger, en zo ja, wie?
- Weet iemand het emailadres van het UMCG Genderteam?
-
Martijn
Astrid werkt wel weer voor het genderteam. Weet niet precies hoeveel dagen, maar ze is bereikbaar via mail.
Ik geloof dat het genderteam van umcg zelf geen email heeft. Mocht je dus vragen hebben kan je die het beste mailen naar Astrid denk ik, of haar bellen.
Weet niet of je het mailadres van Astrid pascal hebt?
Ik geloof dat het genderteam van umcg zelf geen email heeft. Mocht je dus vragen hebben kan je die het beste mailen naar Astrid denk ik, of haar bellen.
Weet niet of je het mailadres van Astrid pascal hebt?
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan