Scheiding der geesten

Pas ik nou in een hokje of niet?
Gebruikersavatar
Ronny
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 dec 2013, 10:13
Gender: Trans MtF

Re: Scheiding der geesten

Bericht door Ronny »

In mijn ogen zijn we allemaal prachtige mensen. We zijn allemaal op zoek naar zelf-actualisatie op onze eigen manier met de kennis en ervaring die we op elk gegeven moment bezitten. Spirituele wezens die een menselijke ervaring hebben in de fysieke wereld.
Gebruikersavatar
Jacky
Berichten: 218
Lid geworden op: 31 okt 2013, 20:34
Gender: Transgender

Re: Scheiding der geesten

Bericht door Jacky »

@Ronny
Prachtig verwoord
Two Spirit
Ooit hadden LHBTérs binnen de indiaanstammen van Noord-Amerika een speciale status als bemiddelaar en medicijnman/vrouw, ze werden Two Spirit genoemd.
400 jaar later zijn er weer tientallen Two Spirit groeperingen in de USA.
Gebruikersavatar
chantall
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 nov 2012, 15:34
Gender: Vrouw
Locatie: Groningen

Re: Scheiding der geesten

Bericht door chantall »

Hoi iedereen,

Ben niet zo actief op het forum als andere gendermensen, maar heb nu toch eventjes de behoefte om te reageren op dit topic. Wel met verbazing toch eea gelezen en niet gedacht dat mensen elkaar zo het leven zuur kunnen maken, schijnbaar. Stel dat de "gewone" wereld dit topic zou lezen, men denkt van dat er blijkbaar geen eenheid is in onze wereld als transgender. Hoe je jezelf ook wilt noemen in trans-wereld of in welk hokje geplaatst word, we staan er allemaal gelijk voor. Acceptatie door de maatschappij als transgender ongeacht in welke gradatie. Dat is mijn voornaamste reden om deel te nemen aan dit forum. Hoop dat iedereen er van doordacht is dat we met deze , toch voor velen vervelende discussie, onszelf niet helpen om serieus te worden beschouwd in de buitenwereld. Hoop dan ook dat Eva blijft en alle andere mensen die dit forum in de lucht houden, ook met net zoveel plezier en toewijding hun kennis en vaardigheden aanwenden voor dit forum.

groetjes chantall
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6822
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Scheiding der geesten

Bericht door Eva »

Topic gesloten. Zie desgewenst dit bericht.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)