lichaam

Make-up, kleding, en zo voort
Angel

Re: lichaam

Bericht door Angel »

wat zou dat inderdaad een oplossing zijn, ik kan mijzelf nog herinneren dat ik alle veranderingen door de hormonen heerlijk vond, je ziet je lichaam veranderen, maar op dat moment is het nooit genoeg en het gaat altijd te langzaam. Onthoud wat je nu voelt en vergelijk het maar met als je straks voor het eerst meneer genoemd wordt dan kun je die persoon wel zoenen :)

Ik had als kind zijnde een vreselijke hekel aan het douchen. Ik heb voor het laatst gedouched in een groep toen ik 12 jaar was op schoolkamp(wurst hell ever) ik weigerde me kleding uit te trekken bij alle jongetjes, de meester heeft me toen eigenhandig de kleren van me lijf getrokken en me onder de douche geduwd. was een vreselijke ervaring.

Wat ik trouwens wel helemaal geweldig vond was me scheren(had ik me moeder altijd zien doen), en mijn steeds langer wordende haar wassen om het daarna in een handdoek te wikkelen om het te laten drogen :hbeat:
Arike

Bericht door Arike »

ik weigerde bij voorbaat schoolkamp al ... en aan wat verder daar kon gebeuren, wou ik echt niet aan denken......
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Arike schreef:ik weigerde bij voorbaat schoolkamp al ... en aan wat verder daar kon gebeuren, wou ik echt niet aan denken......
Ik wou dat ik dat had gekund... :(
“good enough”
Veronica

Bericht door Veronica »

1x in mijn leven op schoolkamp geweest toen ik 14 was (voor 2 weken) de meeste meiden gingen met mij om omdat ik zo veel meisjes dingen wist.

Toen was ik nog bezig met het ontdekken wie ik ben, maar hun gedrag hielp mee in die zoektocht, ik kwam erachter dat ik vrij vrouwelijk qua gedrag was.

Melany, je mist niks, belive me.
Afbeelding
Angel

Bericht door Angel »

ik denk dat ze bedoelt dat ze geen nee durfde te zeggen, ik was nog nooit op kamp geweest en ik had heel veel leuke vriendinnetjes op school waar ik het hartstikke leuk mee had, tot het moment daar kwam dat er gedouched moest worden. Daarna nooit meer gegaan natuurlijk :)