Ik enorm blij ben met dit forum! het heeft mij zo enorm geholpen vooral door de de goede feedback en steun...
Door een paar incidenten heb ik me een poosje onthouden van posts en reacties...
Maar wat ben ik egoïstisch als ik me door die paar incidenten zou laten weerhouden anderen te helpen zoals ik door de meeste forum leden hier ben geholpen...
Dat ik hierdoor het risico loop weer een keer afgeschoten te worden, prima. dat neem ik maar voor lief, want alleen als we samen positief blijven werken aan dit forum, de content en en de sfeer, blijft de enorm hoge kwaliteit van dit forum gewaarborgd!
En ik wil daar graag mijn steentje aan blijven bijdragen.
XXX Melany
Ik wil even kwijt dat ik...
-
Freetouch
Re: Ik wil even kwijt dat ik...
“good enough”
-
Anon20180501
Ik dacht dat je het te druk had Melany..
Nou, welkom terug dan!
x Daniéla
Nou, welkom terug dan!
x Daniéla
-
Freetouch
Ja ik heb het ook druk... maar tussen de dingen in kijk is altijd ff op dit forum...Daniéla schreef:Ik dacht dat je het te druk had Melany..![]()
Nou, welkom terug dan!
x Daniéla
“good enough”
-
Lindsay
Ik ben nog maar kort lid van dit forum wat er in het verleden allemaal voorbij is geschreven ga ik niet inhalen of herhalen.
Gewoon elkaar respecteren zoals je zelf gerespecteerd wil worden dat is mijn motto.
Soms is het bloed serieus maar het mag ook lekker los en super simpel zijn.
Voel je niet groter dan de rest en probeer elkaar op een nette manier te woord te staan.
Ben lekker bezig geloof ik, als het te veel wordt dan merk ik het wel.
Grtz Lindsay XXXXXX
Gewoon elkaar respecteren zoals je zelf gerespecteerd wil worden dat is mijn motto.
Soms is het bloed serieus maar het mag ook lekker los en super simpel zijn.
Voel je niet groter dan de rest en probeer elkaar op een nette manier te woord te staan.
Ben lekker bezig geloof ik, als het te veel wordt dan merk ik het wel.
Grtz Lindsay XXXXXX
Don't dream your life, live your dream
Wees jezelf, er zijn al andere genoeg
-
Freetouch
-
Lindsay
Kan er niets aan doen, ben nu eenmaal niet vlugger
Don't dream your life, live your dream
-
Britta
Ehm. Vannacht kon ik niet slapen (niks nieuws daar). Dus toen ik toch vroeg wakker was, dacht ik het er eens op te wagen. Laat ik als vrouw naar buiten gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Wel spannend. Durfde niet met de lift naar beneden, want hij was in gebruik. Maar goed, 10 trappen later stond ik op straat in het donker (het was net over zessen). en ben ik een blokje om gegaan. Nu woon ik op een universiteitscampus, dus het valt wel mee met de drukte om 6 uur 's ochtends. Maar toch wat autoverkeer e.d. Voelde enorm raar aan. Verstand op nul gezet, de wereld de wereld gelaten en een rondje gelopen.
Toen ik terug kwam heb ik rustig in de grote hal eerst mijn krant opgehaald en toen rustig de lift naar boven genomen. Ik weet het, geen hond heeft mij gezien en so what if they did. Maar het voelt toch goed dat ik buiten ben geweest als vrouw...
Toen ik terug kwam heb ik rustig in de grote hal eerst mijn krant opgehaald en toen rustig de lift naar boven genomen. Ik weet het, geen hond heeft mij gezien en so what if they did. Maar het voelt toch goed dat ik buiten ben geweest als vrouw...
Look at others and try not to see what makes them different, but what connects them
-
Anon20180501
Hai Brenda
Proficiat met je eerste voorzichtige schreden in het openbaar.
Publiek of niet, later zal wellicht blijken dat deze voorzichtige 'eerste stapjes' in de buitenwereld de grote aanzet bleek
te zijn geweest voor je verdere ontwikkeling.
x Daniéla
Proficiat met je eerste voorzichtige schreden in het openbaar.
Publiek of niet, later zal wellicht blijken dat deze voorzichtige 'eerste stapjes' in de buitenwereld de grote aanzet bleek
te zijn geweest voor je verdere ontwikkeling.
x Daniéla
-
Venka
Zo heb ik het ook gedaan een jaar of 3 geleden,lol was het alweer vergeten,maar o zo spannend en o zo nodig voor je eigen bewustwording en neem van mij aan dit smaakt naar meer omdat het juist zo'n goed gevoel gaf.Maar de stapjes hier na worden wel moeilijker dan deze stap maar het begin is erBrenda schreef:Laat ik als vrouw naar buiten gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Wel spannend. Maar toch wat autoverkeer e.d. Voelde enorm raar aan. Verstand op nul gezet, de wereld de wereld gelaten en een rondje gelopen.
-
Fay
idd, goeie dappere stapjes 
Zelf wil ik even kwijt dat ik nu 9 dagen gestopt ben met hrt en de depressie als sneeuw voor de zon lijkt te verdwijnen, schiet mij maar lek
Is hiermee mijn traject ten einde, nee absoluut niet, het is bekijken hoe en in welke vorm en op welke manier ik hiermee verder ga want een man ben ik nog steeds niet en mannelijke lichamelijke issues zijn er nog steeds en bevallen me nog steeds niet, dus, zoeken maar , maar na 11 maanden in de donkere gitzwarte diepere krochten van mijn ziel vertoefd te hebben is dit een enorme ademruimte en geeft het mij iig veel energie, eindelijk weer wat licht in mijn leven
Fay
Zelf wil ik even kwijt dat ik nu 9 dagen gestopt ben met hrt en de depressie als sneeuw voor de zon lijkt te verdwijnen, schiet mij maar lek
Is hiermee mijn traject ten einde, nee absoluut niet, het is bekijken hoe en in welke vorm en op welke manier ik hiermee verder ga want een man ben ik nog steeds niet en mannelijke lichamelijke issues zijn er nog steeds en bevallen me nog steeds niet, dus, zoeken maar , maar na 11 maanden in de donkere gitzwarte diepere krochten van mijn ziel vertoefd te hebben is dit een enorme ademruimte en geeft het mij iig veel energie, eindelijk weer wat licht in mijn leven
Fay