T-Style feest op 29 maart in Kasteel Doorwerth

Nieuwsberichten
AngelaWillemsen

T-Style feest op 29 maart in Kasteel Doorwerth

Bericht door AngelaWillemsen »

Beste allemaal

Op zaterdag 29 maart is alweer het 8e T-Style feest en voor de 4e keer wordt het gehouden in het oeroude kasteel Doorwerth, nabij Arnhem. Het feest wordt gehouden op een prachtige locatie waar je je om je privacy absoluut geen zorgen hoeft te maken.

Als je ervan houdt om netjes gekleed uit te gaan en meer meiden zoals jij en ik te ontmoeten, dan zou je T-Style eens moeten overwegen. Enkelen van jullie zijn al 1 of meerdere keren naar een T-Style feest geweest en weten hoe het is.

Gezellig, stijlvol, hapjes en drankjes wordt voor gezorgd, lekkere muziek. De mogelijkheid om mooie romantische foto's te maken. De sfeer is heerlijk ongedwongen en het feest wordt goed bezocht. Ons feest is een leuke gelegenheid voor partners om eens mee te komen en kennis te maken met andere stellen.

T-Style is niet enkel bedoeld voor de "vergevorderde" t-dame, maar is juist ook bedoeld om mensen die hun vrouw-zijn helemaal alleen moeten ervaren ook eens de kans te geven om je een avond echt vrouw te voelen. Je kan je bij ons omkleden en zelf opmaken, je kan je ook op laten maken en laten adviseren door onze visagiste Lilian.

Een gemiddeld feest wordt bezocht door circa 80 gasten. Het aantal inschrijvingen staat nu iets boven de 60.

Heb je vragen? Stel ze dan gerust. Onze website is http://www.tstyle.nl" target="_blank. Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar [email protected]
chantall

Re: T-Style feest op 29 maart in Kasteel Doorwerth

Bericht door chantall »

Ben er zelf al een paar keer geweest, alleen of met mijn echtgenote. Echt een aanrader voor iedereen die een leuke avond wil hebben met gelijkgestemden en mensen die ons als transgenders een warm hart toedragen. Groetjes Chantall
Laatst gewijzigd door chantall op 26 jan 2014, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
jacqueline

Bericht door jacqueline »

als ik het goed lees dan is het goedkoper om om 18.00 uur te komen dan pas om 20.30. :D Het lijkt me wel wat.
Alice

Bericht door Alice »

jacqueline schreef:als ik het goed lees dan is het goedkoper om om 18.00 uur te komen dan pas om 20.30. :D Het lijkt me wel wat.
Op de site staat het vrij onduidelijk aangegeven.
Het kan ook zijn; toegang na 20:30 € 45,- p.p. wil je ook bij het buffet aanzitten, die om 18;00 begint komt daarbij € 35,- p.p. dus totaal € 80,- p.p..

Zelf ben ik geheel niet geïnteresseerd maar wens iedereen die gaat een gezellige avond toe.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
AngelaWillemsen

jacqueline schreef:als ik het goed lees dan is het goedkoper om om 18.00 uur te komen dan pas om 20.30. :D Het lijkt me wel wat.
Dag Jacqueline, ik zal zorgen voor een betere beschrijving. Maar Alice heeft inderdaad gelijk.
jacqueline

jammer...echter het was dan ook grappig bedoeld. Leuke avatar Alice Ik wist niet dat je je graag vergelijkt met Ma Flodder. Al vond ik het wel een meer dan vermakelijke film.....
Alice

Bericht door Alice »

jacqueline schreef:jammer...echter het was dan ook grappig bedoeld. Leuke avatar Alice Ik wist niet dat je je graag vergelijkt met Ma Flodder. Al vond ik het wel een meer dan vermakelijke film.....
En dan komen er nog kleine kosten bij zoals, vervoerskosten huis - locatie v.v., eventueel overnachting hotel € 100-, - 150,- , taxi kosten hotel – locatie v.v. € 50,-.

Die avatar geeft mij vrij goed weer, lichamelijk, ben Flodderend, rookte sigaren, heeft drank gestookt en heeft geen klantenkaart van Ici Paris/Douglas.
Geeft ook aan waarom je mij normaal niet tegen zult komen op feestjes zoals deze, ik ben er wel geschikt voor maar de omgeving niet,
“Leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rommel he!”.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
jacqueline

Angela, organiseer jij dit feest?
AngelaWillemsen

Hoi Jacqueline, ik organiseer het feest inderdaad.
AngelaWillemsen

T-Style heeft sinds enkele dagen een eigen Facebook pagina.

https://www.facebook.com/pages/T-Style/330100717108528" target="_blank

In een paar dagen tijd hebben we al 73 likes. Hierdoor horen nog meer mensen over ons feest.
Hoe meer mensen we bereiken, hoe beter. Want er zijn in ons land en in Belgie nog steeds veel
mensen die het vrouw-zijn echt helemaal alleen beleven. En dat is zo jammer.

Dat zou anno 2014 toch niet meer zo moeten zijn.