Ik wil even kwijt dat ik...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180730

Re: Ik wil even kwijt dat ik...

Bericht door Anon20180730 »

hoi Fay, was benieuwd; goed hee :) super
Fay

Bericht door Fay »

Hi, ja , na overleg met peut besloten dit even door te zetten, er zijn een aantal zaken die aandacht nodig hebben zoals die depressie,even los van de hrt, want die maakte alles nog eens 10 keer heftiger en dan kan je daarmee wel door willen blijven gaan, maar enough is enough en too much is too much

Dan liever het traject even in de ijskast en als het straks allemaal meer hun plek heeft gekregen en ik me stabiel genoeg voel, dan pakken we de draad weer op

Het geeft nogmaals ademruimte, pauze, lucht, en ,acceptatie,het is even niet anders, het is gewoon iets waar ik mee aan de slag moet, niet omheen kan, wetende dat ik er straks nog sterker uitkom

Fay
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Hoi Fay

Ik vind het een super dapper besluit !

Barbarella
Na mij de zondvloed!
Fay

Bericht door Fay »

Dankje, ikzelf eigenlijk ook:)

Fay
Veronica

Bericht door Veronica »

Ik wil dit kwijt, ik heb examens gehad, leuke dag en alles voldoende, ik heb heerlijk gegeten bij een hele goede vriend, een topdag.

Tot ik thuis kwam, post van Zilveren Kruis, vast wel iets onbelangrijks, niet dus.

Vorig jaar ben ik welgeteld 4 keer bij een psycholoog geweest, 2-04, 7-04, 12-06 en 12-09, nooit problemen altijd volledig vergoed in 2012 toen ik veel vaker daar ben geweest.

Krijg een leuke brief, nog 335 euro extra aan eigen risico (de andere 15 vorig jaar november betaald) binnen 14 dagen, echt KUT.

Ik heb vorig jaar een dealtje met hun moeten sluiten, ze hebben toen voor 2012 een flinke eigen risico geëist voor dingen die ik nooit nodig had ik 2012 maar ik had geen zin in deurwaarder en kon het niet bewijzen, dit klopt wel alleen niet zoals in de declaratie staat dat ik vanaf 2-04 tot 30-12 vorig jaar naar psycholoog ging, en die meer dan 2120 euro is een fiks bedrag voor 4 bezoekjes.

Moet dus donderdag bellen, niet leuk want ik hoop dat ze wel akkoord gaan met de deal, ik kan maar 20 euro kwijt want ik hou nu immers 105 per maand voor eten(daarna 85).

Val dood GGZ, Zilveren Kruis deed deze keer niks fout maar GGZ dus wel, anders wil ik ook een psycholoog worden...
Afbeelding
jacqueline

Bericht door jacqueline »

GGZ is een onbetrouwbare instelling die zich veel vaker schuldig maken aan frauduleuze declaraties. Omdat jij je eigen risico mag betalen vinden de verzekeraars het wel best...jij mag bloeden. Ik zou dit toch maar eens aanvechten en zorgen dat dit balletje gaat rollen. Mijn vrouw heeft 1 keer een intake gesprekje van een half uur gehad bij het Riagg in Amersfoort. Ze hebben 509 euro gedeclareerd waarvan 300 euro aan "administratiekosten". Menzis daarvan op de hoogte gesteld maar ze deden er niks aan. Hoogstwaarschijnlijk zijn het grootste deel van die 2120 euro ook "administratiekosten". Zo kun je lekker kosten declareren die nooit gemaakt zijn.....Dit is fraude.....
Barbarella

Bericht door Barbarella »

Gister geflitst en dus kan ik me vandaag niet opmaken maar ik moet naar de apotheek en daar ben ik al mevrouw en dat voeld zo stom!

Barbarellalalalala
Na mij de zondvloed!
Merel77

Bericht door Merel77 »

Ik doe deze de afgelopen 3 weken iedere dag. Ik vind hem goed. Het werkt. :mrgreen:
Veronica

Bericht door Veronica »

Gewoon happy :D
Afbeelding
Fay

Bericht door Fay »

Hallo meneer, kan ik u helpen?

Ik draai me om, ueh mevr....

Ik: hallo mevrouw,ja dat kan,ik ben op zoek naar een neusbidet

???

Een neusbidet

Nee, hebben we niet (amper gekeken)

Dat heeft u niet?

Nee !handen in de zij, resolute houding

U weet wat ik bedoel? dat is een soort klein theepotje om de cynussen mee te reinigen,als je verkouden bent

Nee,hebben we niet!

Ok,bedankt, dan zoek ik verder, tot ziens

Duidelijk een geval van: ik kan niet zo goed dealen met iemand waarvan ik niet exact weet wat het eigenlijk is, man of vrouw

Vond het ergens wel grappig, en na nog 4 keer in diverse winkels te hebben uitgelegd wat het is, ga ik hem maar bestellen, nergens te koop, en zo kan deze weer in de boeken van rijke ervaringen:)

Fay