Het traject in beeld

Sandra

Re: Het traject in beeld

Bericht door Sandra »

Hey Daniela,

Onveranderd kom je over, onveranderd goed dus. Gewoon zo doorgaan.
Je hebt veel meegemaakt en wilt/kunt dat ook met ons delen. Ik wou dat ik iets van jouw schrijftalent mee had.
In mijn hoofd heb ik overal een antwoord op, maar voor dat ik de helft op papier heb zijn mijn gedachten al zover dat ik de aansluiting met het begin alweer kwijt ben.
Zet me voor het blok en je herkent me niet... aldus anderen.
Ach wat zou het, ik ben 59, gedraag me als iemand van 49 en voel me 39!
Afgelopen weekend nog 2 grote aanhangers met waaltjes uitgepakt bij mijn schoonzoon. HIJ begon te puffen en ik te lachen.
Ik heb zelfs geen enkele van mijn lange nagels gebroken...
Je bent zo oud als je je voelt, en je conditie toelaat, zeg ik maar.
Mijn avatar is trouwens 15 mnd oud, wordt weer eens tijd voor een nieuwe.

Groetjes, Sandra.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Hai Sandra

Het geschreven woord - hoe lekker gebekt ook (dank je :hug2: ) - stelt niet veel voor zonder beeld erbij. Ik heb dankzij mijn situatie zeeën van tijd om na te denken over het onderwerp, eventueel iets op te zoeken en wat ik daar dan over kwijt wil. En dan nog sla ik de plank af en toe volledig mis... :)
Als je werkelijk in een onderwerp geïnteresseerd bent en/of je hebt er veel ervaring mee zit het meeste wat je kwijt wil wel al in je hoofd voordat je überhaupt een woord op papier hebt staan. Op zo'n manier is het natuurlijk allemaal niet zo moeilijk, eigenlijk het enige wat je daarvoor nodig hebt is een (gewezen) leuk cq rotleven, inderdaad het overzicht kunnen houden en controle over je emoties - ook als het onderwerp jezelf aangaat of als je eigen mening conflicteert met die van anderen.
ijskonijn - dat is het eerste waar ik aan denk nu ik bovenstaande even goed op me in laat werken - maar dan wel gestript van al het onverteerbare en warm opgediend. :) Zo ontstaat dus snel en makkelijk een vertekend beeld van de scribent en dat is mede omdat men niet recht(-streeks) in haar/zijn ziel kan kijken.
Ik moet toegeven dat ik mijn mening vaak afzwak, geheel buiten de discussie laat of hem cryptisch implementeer in mijn reacties als daar niemand mee gediend is of als hij voor anderen kwetsend is, maar wat ik nooit zal doen is hem verloochenen.

Het is natuurlijk heel begrijpelijk dat men allerlei akelige visioenen en ideeën krijgt bij overrijpe T's die leven alsof ouderdom - en het daar bijhorend verval en de toenemende gebreken - hen niet kan deren, dus de esthetische etiquette negeren. Je zal dit wellicht herkennen maar ik zal ook erkennen dat ze natuurlijk wel een beetje gelijk hebben. Er lopen genoeg voorbeelden rond die deze ideeën bevestigen en daarom is het ook zo moeilijk om deze met woord en (in mijn geval) gebrek aan beeldmateriaal te ontkrachten. Maar hoe dan ook, dan nog zullen de meningen verdeeld blijven en ik vind dat goed.

Ik weet eerlijk gezegd niet of je al aan de hrt was begonnen toen je je avatar hier plaatste maar wat ik kan opmaken uit de - voor mij - weinige kiekjes van jou is dat je er nog perfect geconserveerd (zelfspot moet kunnen toch.. ;) ) uitziet. Ik zie ook een zekere en trotse vrouw die er zeker nog mag wezen.

Rest mij nog 1 vraag; Wat zijn waaltjes? Je zal het vast niet bedoelen maar ik dacht iets in de trend van 'kleine mensjes uit Wallonië' ... :)

x en liefs
Daniéla
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Zat ik toch bijna goed Eva, daar hebben zeker en vast ook veel kleine mensjes uit Wallonië overheen gelopen... :)

thx..
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Sandra schreef:Hey Daniela,

Onveranderd kom je over, onveranderd goed dus. Gewoon zo doorgaan.
Je hebt veel meegemaakt en wilt/kunt dat ook met ons delen. Ik wou dat ik iets van jouw schrijftalent mee had.
In mijn hoofd heb ik overal een antwoord op, maar voor dat ik de helft op papier heb zijn mijn gedachten al zover dat ik de aansluiting met het begin alweer kwijt ben.
Zet me voor het blok en je herkent me niet... aldus anderen.
Ach wat zou het, ik ben 59, gedraag me als iemand van 49 en voel me 39!
Afgelopen weekend nog 2 grote aanhangers met waaltjes uitgepakt bij mijn schoonzoon. HIJ begon te puffen en ik te lachen.
Ik heb zelfs geen enkele van mijn lange nagels gebroken...
Je bent zo oud als je je voelt, en je conditie toelaat, zeg ik maar.
Mijn avatar is trouwens 15 mnd oud, wordt weer eens tijd voor een nieuwe.

Groetjes, Sandra.
Ik ben net 40 geworden, zie er uit als 60 maar voel me 15.... :oops:

Maar dr. vd ven is going to fix that soon!
“good enough”
Anon20180501

zie er uit als 60
Zeker weten dat daar de meningen over verdeeld zullen zijn Melany.
ik ben in ieder geval Tegen...

x Daniéla

Ps. Veel succes bij dr. vd ven, wat die ook gaat doen bij je.
Sandra

Bericht door Sandra »

Hallo allemaal

@ Daniela: Warm opgediend ijskonijn??? Dan blijft er zelfs van de smaak van geflambeerde kersen weinig meer over… :geek: http://www.t-nederland.nl/forum/posting ... f=9&t=1789#" target="_blank (sorry, horeca achtergrond).

@ Eva: Dank voor je hulp, schot in de roos. Kreeg trouwens net een app-je, straks staat de volgende aanhanger vol klaar… :evil: http://www.t-nederland.nl/forum/posting ... f=9&t=1789#" target="_blank Jongelui zijn vorige maand verhuisd.

@ Melanie: Hoe oud ik er uit zie… dat had je niet moeten zeggen… heb ik bewust vergeten! :oops: http://www.t-nederland.nl/forum/posting ... f=9&t=1789#" target="_blank

27 November 2012 had ik mijn intake bij VUmc.
24 September 2013 begin diagnostische fase.
06 Januari 2014 psychologische onderzoeken.
18 Februari 2014 evaluatie diagnostische gesprekken en psychologische onderzoeken.

Tot nog toe is er geen “onverwerkt oud vuil” boven water gekomen en ik heb al gezegd dat als 6 gesprekken niet voldoende was (ik had er van Jos eerst maar 5 gekregen maar mevr. Schepers stond op haar recht van 6…), dan had ze dat meteen moeten zeggen en niet eerst 1 gesprek extra en dan wel verder zien!!! Ik zie wel, volgende maand.
Vooreerst ga ik me nu omkleden (echt alleen andere broek en veiligheidsschoenen) en mijn handschoentjes opzoeken, de waaltjes wachten weer…

Sandra.
Laatst gewijzigd door Sandra op 29 jan 2014, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandra

Bericht door Sandra »

Hey,

Hoe krijgen jullie die smily''s in beeld??? :geek:

Is al opgelost.
Anon20180501

Ik weet niet hoe het kan maar als ik dat ijskonijn 'aan zijn staartje trek',
kom ik uit op de pagina waarop ik dit schrijf... :?

Je kan vast veel beter koken dan ik. ;)

x Daniéla
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Daniéla schreef:
zie er uit als 60
Zeker weten dat daar de meningen over verdeeld zullen zijn Melany.
ik ben in ieder geval Tegen...

x Daniéla

Ps. Veel succes bij dr. vd ven, wat die ook gaat doen bij je.

De vraag is wat hij niet gaat doen... :oops:
“good enough”