Wow(game)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Dinges12

Wow(game)

Bericht door Dinges12 »

Hey, vroeg mij af of er hier ook mensen world of warcraft spelen? Zoek wat meer mensen om online te gamen.

Ik zit zelf meestal op de realm Argent Dawn en mijn main's naam is Daewon aan de Horde zijde en Càrver aan Alliance zijde.

Groetjes,

Dave
intrans

Re: Wow(game)

Bericht door intrans »

Ik heb het vanaf 2004 tot en met 2010 gespeeld en toen overgestapt op private.
Nu log ik heel soms nog wel is maar ben eigenlijk niet meer verder gegaan vanaf wotlk!
Janna

Bericht door Janna »

Ik speel ook! Af en toe dan. Gisteravond toevallig, vandaar dat ik aan je bericht dacht.

Heerlijk spel is het. Je kunt zijn wie je bent in een wereld die het niet uitmaakt. Al vinden mijn kinderen het nog steeds wel gek dat ik alleen maar vrouwelijke characters heb. :D

Ik speel voornamelijk op Earthen Ring, met Mârtha en Mosaya.
Oh ja, mijn zoon speelt ook met hetzelfde account, alleen dan met zijn eigen characters.

J
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Ben ook pas weer sinds iets minder dan een jaar weer bezig. Was ook eigenlijk na wotlk gestopt, vond het toen niet veel meer aan. Maar heb het nu als het ware weer opnieuw op gepakt.

Ja idd, je kunt maken wat je wilt en zijn wie je wilt. Ben daar ook een beetje gaan 'oefenen' met, wat zou ik er van vinden als ze mij nou helemaal als man behandelen zonder de wetenschap dat ik eigenlijk geboren ben als vrouw? Heerlijk! Geen betere onthaal kunnen hebben!

En ik heb over het algemeen ook alleen maar mannelijke characters, op mijn oude characters van vroeger.

Is Earthen Ring een beetje gezellig? Heb daar eigenlijk nog nooit echt gespeeld...
Janna

Bericht door Janna »

Ik speel niet zoveel meer samen. Degenen met wie ik vroeger speelden zijn bijna allemaal vertrokken. Dat is ook niet erg. Ik ben zelf meer een solo-speler, met af en toe een PUG tussendoor. Gezellig is het niet, maar ontspannend wel. Even lekker als een 'echte' vrouw door de wereld huppelen. :-)
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Ik heb het jaren gespeeld, maar ben nu al bijna 2 jaar gestopt. Het spel was gewoon gedaan bij mij.

Misschien moet ik hiervoor een ander topic aanmaken, maar aangezien dit ook wel hier bij past: Is hier iemand die van plan is om ESO (Elder Scrolls Online) te gaan spelen?
Dinges12

Bericht door Dinges12 »

Ik heb wel Skyrim een gespeeld. En Elder Scrolls Online, zou ik zeker willen proberen. Weet alleen nog niet wanneer ik daar aan zou beginnen. Bij Bethesda, weet wel hoe ze een open-world in een game kunnen stoppen, dus ik ben wel erg benieuwt naar hoe ze dit doen met een mmo-rpg. :geek:
Holden

Bericht door Holden »

ik heb het ook een jaar of 5-6 gespeeld maar heb een paar maanden geleden m'n abonnement gestopt omdat ik in 2 jaar tijd bijna niets had gedaan. Komt vooral omdat veel mensen waar ik vroeger mee speelde niet meer online waren. Was verhuisd naar een andere realm waar een paar andere vrienden speelde maar daar is het ook niet echt actief geweest. Wel heel jammer omdat ik het een HELE leuke game vind (als je WTLK en Pandaria negeert). Mss dat ik terug kom na de nieuwe expansion en nadat ik klaar ben met m'n scriptie. Ik wil niet al te veel dingen doen die me weg houden van m'n scriptie en afstuderen dit jaar.

EDIT: M'n main was trouwens een Draenei hunter (BM), daarnaast had ik ook een druid (volgens mij een worgen) healer en DPS. Had ook een paar andere maar die gebruikte ik niet even veel.
KarenTS

Bericht door KarenTS »

ik heb ook n tijd WoW gespeeld,maar inmiddels speel ik Diablo 3
Cait

Bericht door Cait »

hehe wat een herkenning, heb het zelf ook allemaal gedaan.. ESO echter, ben nooit zo'n fan van de elder scrolls. eigenlijk al de spellen die zo "breed" zijn, fallout etc.
echter is de muziek in elder scrolls wel om over naar huis te schrijven.
ik ben zelf muzikant en speel altijd veel muziek van spellen en films, best music.

liefs Cait