Denk dat ik dat ben. Ik zat op het vorige Forum onder de naar Franky maar goed. Zoekt en gij zilt vinden enzo. Namen zijn maar lastig. Ik wacht ook nog steeds op bericht uit Amsterdam, Groningen is niet bereisbaar voor mij. Ik zal elders even een introotje posten zodat ik je draadje niet steel. Maar zo te zien zijn we dan nu al met 3 man. NiceJeste schreef:Nou, ik heb iemand aangeraden om zich hier in te schrijven, dus wie weet....tijgertjetzum schreef:Ik hoop, dat zich in de toekomst meer F to M gaan aanmelden, immers hoe meer zielen hoe meer vreugd;)
Female to Male
-
Tyler
Re: Female to Male
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Goed dat je hier bent, Tyler. Goed idee, Jeste 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
tijgertjetzum
Welkom Tyler!!
-
Tyler
Thanks, fijn om te zien dat we nu iig al met een paar zijn. En allemaal ook nog helemaal in het begin stadium. Wie weet lopen we elkaar nog tegen het lijf bij het VU.
-
Dinges12
Ja, dat heb ik ook gemerkt dat er minder FtM's zijn dan MtF's, misschien is het net zoals mannen en de psychiatrie. Vrouwen zijn ook oververtegenwoordigd in de psychiatrie en mannen zitten eerder in de bajes... Misschien een rare vergelijking, maar misschien ook wel een hele logische. Mannen komen niet snel naar buiten met hun problemen en vrouwen juist sneller en vaker... In beide gevallen zijn er uitzonderingen natuurlijk. Het kan ook zijn, omdat er meer MtF's zijn dan FtM's, het voor de FtM's moeilijker zou zijn om uit de kast te komen. Ik wil niet zeggen dat mijn theorie klopt hoor, maar daarom is het ook slechts een theorie
.
-
marlies
- Gast
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben, Dinges.
-
Hedwich
Hier heb ik ook wel eens over geprakkiseerd. Namelijk, in de tijd dat ik als man leefde en ook van mezelf vond dat ik gewoon man was (en verder niet moest zeuren) had ik natuurlijk toch mijn onderhuidse T-problemen al en alles wat daarmee samenhing. Naarmate de frustratie opliep, heb ik wel eens gevreesd te eindigen als een psychisch verknipte lone wolfDinges12 schreef:Vrouwen zijn ook oververtegenwoordigd in de psychiatrie en mannen zitten eerder in de bajes... Misschien een rare vergelijking, maar misschien ook wel een hele logische. Mannen komen niet snel naar buiten met hun problemen en vrouwen juist sneller en vaker... In beide gevallen zijn er uitzonderingen natuurlijk.
en...
Of is het voor FTM's beter te doen om een leven in de kast te lijden, als "manlijke vrouw", omdat dat maatschappelijk gezien meer geaccepteerd is?Dinges12 schreef:Het kan ook zijn, omdat er meer MtF's zijn dan FtM's, het voor de FtM's moeilijker zou zijn om uit de kast te komen.
-
Jessy
Dat laatste is zeker waar.
Dames met kort haar, weinig tot geen make-up, broeken en shirts, zien we in het dagelijks leven elke dag wel. Zelfs een meer mannelijk pak kan bij een vrouw.
Maar een man is nogal gelimiteerd en wordt snel als "verwijfd", "gay", en vele andere termen bestempeld. Denk dat de mannenwereld doorgaans ook minder accepterend is.
Dames met kort haar, weinig tot geen make-up, broeken en shirts, zien we in het dagelijks leven elke dag wel. Zelfs een meer mannelijk pak kan bij een vrouw.
Maar een man is nogal gelimiteerd en wordt snel als "verwijfd", "gay", en vele andere termen bestempeld. Denk dat de mannenwereld doorgaans ook minder accepterend is.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Judiana
hangt er mijn inziens helemaal van af hoe ruimdenkend iemand is...
-
Jessy
Natuurlijk. Ik doelde ook even op de maatschappelijke hokjes 
Grant me serenity to accept the things I cannot change,